Skocz do zawartości
sergiusz-

Dziwne objawy - brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość iti1

hejka, mi tez coś muli od kiedy naliczniku pojawilo sie 102 000, auto jezdzi ale troche slabiej, domyslam sie że to przeplywka ....nie byla wymienianan. bylem u lellka VW Opole i stwierdzili ze sa wycieki oleju z zaworu recylkulacji spalin, na interculerze i w okolicach turbo....moje pytanko brzmi czy oprocz przeplywki cos z tych powzszych sprawa moze wplynac na brak mocy???? zanim zaczne wydawac kase chce sie przygotowac merytorycznie....i co polecacie jesli chodzi o przpływki ja mam formowo boscha , czysa jakies inne firmy ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy takie polaczenie przewodow podcisnien jest prawidlowy ??? "1.9 TDI AFN 1998r."

 

Czy podlaczajac przewod podcisnienia (wychodzacego z "1") do turbiny powinno to ograniczyc doladowanie do minimum ?? (wykluczyc przeladowanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TU jest odpowiedz

 

Nie mozna laczyc "1" bezposrednio z turbina - a gdzie regulacja ilosci powietrza!! Koszty naprawy moga byc duze jezeli bys eksploatowal tak VW. Sprawdz na VAGu jakie masz bledy - przyczyn moze byc wiele

 

"8. ???" u ciebie na schemacie to zawor zwrotny - bialy kolor od strony akumulatora podcisnienia

 

:ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blad 00575

Wiem ze nie powinno sie laczyc tak na stale ale chcialbym sprawdzic turbosprezarke (ograniczyc doladowanie do minimum) w celu nie dopuszczenia do przeladowania i przejscia silnika w tryb awaryjny.

 

Czy sztanga podniesona do gory (w strone maski ) to najmniesze doladowanie ??

 

Dzieki za schemat (mozna wiedziec skad masz ten schemacik ?) jest tam wykaz czesci a moze bym potrzebowal numery elektrozaworow. Dzieki z gory pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm jak zabralem sie za podlaczanie tak jak na schemacie to nie wyszlo nic ciekawego. Albo nie wiem jak za bardzo czytac ten schemat albo cos jest z nim nie tak: np do elektro zaworow dochodza tylko po 2 przewody :P moze poprostu nie wiem jak i co. jakies podpowiedzi ? dzieki[hide:02a5a3ebdb][/hide:02a5a3ebdb] Dzis probowalem zrobic zapis do loga i o oto rezult:

 

"Wednesday",4,"April",2007,12:31:57 PM,,,,,,,,,,,

"038 906 018 P ",," 1.9l R4 EDC 00AG 1629",,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,

,"Group A:","003",,,,"Group B:","010",,,,"Group C:","011",,,

,,"Engine speed","MAF (specified)","MAF (actual)","EGR duty cycle",,"Mass Air Flow","Barometric Pressure","Manifold Pressure","Throttle",,"Engine speed","Specified MAP","Actual MAP","Duty cycle"

,"TIME","861-945","240-340","240-340","4-84","TIME",,,,"?","TIME",,"?","?","Regulator valve?"

"MARKER","STAMP"," /min"," mg/R"," mg/R"," %","STAMP"," mg/R"," mbar"," mbar","%","STAMP"," /min"," mbar"," mbar"," %"

,0.64,819,295,425,94.4,1.3,430,1009.8,1020,0,0.01,819,989.4,1020,49

,2.59,819,295,430,94.4,3.26,425,1009.8,1020,0,1.94,819,989.4,1020,49

,4.56,819,295,425,94.4,5.2,420,1009.8,1020,0,3.92,819,989.4,1020,49

,6.48,819,295,435,94.4,7.11,420,1009.8,1020,0,5.84,819,989.4,1020,49

,8.43,819,295,430,94.4,9.07,430,1009.8,1020,0,7.76,819,989.4,1020,49

,10.36,819,295,435,94.4,11.02,420,1009.8,1020,0,9.72,819,989.4,1020,49

,12.3,819,295,425,94.4,12.94,435,1009.8,1020,0,11.66,819,989.4,1020,49

,14.22,819,295,430,94.4,14.85,430,1009.8,1020,0,13.58,819,989.4,1020,49

,16.12,819,295,420,94.4,16.78,425,1009.8,1020,0,15.48,819,989.4,1020,49

,18.06,819,295,420,94.4,18.73,425,1009.8,1020,0,17.42,819,989.4,1020,49

,20.06,819,295,425,94.4,20.72,430,1009.8,1020,0,19.4,819,989.4,1020,49

,22,819,295,420,94.4,22.66,425,1009.8,1020,0,21.36,798,999.6,1020,47.8

,23.94,819,290,435,94.4,24.58,435,1009.8,1020,0,23.3,819,989.4,1020,49

,25.86,819,295,415,94.4,26.49,425,1009.8,1020,0,25.22,819,989.4,1020,49

,27.78,819,525,425,94.4,28.44,475,1009.8,1009.8,34.1,27.14,819,989.4,1020,49

,29.75,2667,850,735,4.8,30.4,850,1009.8,1968.6,70.6,29.08,2163,1948.2,1173,26.3

,31.68,3612,850,870,4.8,32.32,820,1009.8,2121.6,58.4,31.04,3297,1948.2,2121.6,65.3

,33.6,2982,850,815,4.8,34.23,935,1009.8,2254.2,91.4,32.96,4137,1672.8,2070.6,94.4

,35.52,3444,850,955,4.8,36.15,950,1009.8,2417.4,92.9,34.88,3360,1948.2,2366.4,94.4

,37.44,3717,850,920,4.8,38.08,910,1009.8,2397,84.7,36.8,3612,1948.2,2417.4,94

,39.36,3318,850,930,4.8,40.03,960,1009.8,2458.2,0,38.72,3843,1948.2,2397,94

,41.36,2205,250,485,94.4,41.99,475,1009.8,1111.8,0,40.71,2394,999.6,1448.4,55.8

,43.26,1680,250,470,94.4,43.89,465,1009.8,1060.8,0,42.62,1869,989.4,1091.4,48.2

,109.06,2457,250,475,94.4,109.69,495,1009.8,1122,13.3,110.35,2373,1111.8,1173,59.8

,110.99,2373,420,550,94.4,111.64,550,1009.8,1264.8,19.2,112.29,2415,1213.8,1285.2,63.4

,112.93,2457,515,590,94.4,113.59,600,1009.8,1407.6,28.2,114.25,2541,1264.8,1448.4,71.3

,114.91,2604,550,625,94.4,115.56,635,1009.8,1530,31,116.21,2730,1356.6,1570.8,76.5

,116.85,2814,590,685,94.4,117.48,695,1009.8,1693.2,36.5,118.13,2961,1397.4,1744.2,90.8

,118.77,3066,630,740,94.4,119.41,760,1009.8,1876.8,41.2,120.05,3276,1499.4,1948.2,94.4

,120.72,3381,650,795,4.8,121.36,800,1009.8,2040,44.7,122.01,3612,1530,2080.8,94.4

,122.67,3717,850,790,4.8,123.32,780,1009.8,2060.4,41.6,123.97,3864,1479,2019.6,92.4

,124.61,3927,850,705,4.8,125.24,690,1009.8,1856.4,65.1,125.89,4137,1530,1836,92.4

,126.53,3633,850,765,4.8,127.16,705,1009.8,1825.8,74.9,127.79,3171,1948.2,1774.8,92.4

,128.43,3213,850,685,4.8,129.07,690,1009.8,1764.6,100,129.71,3276,1948.2,1764.6,92.4

,130.35,3213,850,685,4.8,131,690,1009.8,1764.6,100,131.67,3213,1948.2,1754.4,92.4

,132.31,3192,850,690,4.8,132.96,510,1009.8,1499.4,0,133.63,3066,1040.4,1244.4,92.4

,134.27,2898,255,465,4.8,134.9,470,1009.8,1152.6,0,135.54,2562,1009.8,1142.4,92.4

,136.19,2478,250,480,94.4,136.82,480,1009.8,1111.8,0,137.46,2415,1009.8,1111.8,92.4

,138.11,2373,250,485,94.4,138.76,480,1009.8,1101.6,0,139.41,2310,1009.8,1101.6,92.4

,140.05,2331,550,530,91.2,140.69,615,1009.8,1397.4,57.3,141.33,2436,1948.2,1499.4,92.4

,142,2667,850,645,4.8,142.64,675,1009.8,1632,100,143.28,2856,1948.2,1662.6,92.4

,143.93,2877,850,680,4.8,144.56,680,1009.8,1693.2,100,145.2,2919,1948.2,1693.2,92.4

,145.85,2940,850,680,4.8,146.48,685,1009.8,1703.4,100,147.14,3003,1948.2,1713.6,92.4

,147.8,3024,850,690,4.8,148.44,690,1009.8,1723.8,100,149.08,3066,1948.2,1734,92.4

,149.73,3087,850,690,4.8,150.38,690,1009.8,1744.2,100,151.02,3129,1948.2,1744.2,92.4

,151.67,3150,850,690,4.8,152.34,690,1009.8,1754.4,100,153,3087,1948.2,1754.4,92.4

,153.65,3045,850,695,4.8,154.28,695,1009.8,1734,100,154.92,3024,1948.2,1744.2,92.4

,155.57,3045,850,685,4.8,156.2,690,1009.8,1744.2,100,156.84,3087,1948.2,1744.2,92.4

,157.49,3108,850,695,4.8,158.17,695,1009.8,1754.4,100,158.82,3150,1948.2,1764.6,92.4

,159.47,3171,850,695,4.8,160.12,695,1009.8,1764.6,100,160.76,3213,1948.2,1774.8,92.4

,161.41,3234,850,700,4.8,162.04,695,1009.8,1774.8,100,162.68,3255,1948.2,1785,92.4

,163.33,3276,850,700,4.8,163.98,695,1009.8,1785,96.1,164.62,3318,1948.2,1795.2,92.4

,165.27,3318,850,700,4.8,165.9,695,1009.8,1795.2,100,166.55,3360,1948.2,1795.2,92.4

,167.19,3360,850,695,4.8,167.85,690,1009.8,1795.2,62,168.51,3402,1785,1795.2,92.4

,169.18,3402,710,695,4.8,169.82,705,1009.8,1815.6,45.1,170.46,2667,1540.2,1866.6,92.4

,171.11,2646,680,715,18.7,171.76,695,1009.8,1723.8,47.5,172.4,2604,1581,1693.2,92.4

,173.04,2604,685,685,24.3,173.68,685,1009.8,1693.2,47.5,174.32,2604,1581,1693.2,92.4

,174.96,2604,820,690,27.5,175.6,685,1009.8,1693.2,98.4,176.24,2940,1948.2,1723.8,92.4

,176.88,2940,850,690,4.8,177.54,690,1020,1734,97.6,178.2,2814,1948.2,1734,92.4

,178.85,2709,850,690,4.8,179.53,680,1009.8,1683,100,180.18,2667,1948.2,1672.8,92.4

,180.82,2646,850,675,4.8,181.46,675,1009.8,1662.6,100,182.08,2646,1948.2,1662.6,92.4

,182.72,2667,850,685,4.8,183.36,680,1009.8,1662.6,100,184,2646,1948.2,1652.4,92.4

,184.67,2667,850,670,4.8,185.32,685,1009.8,1662.6,100,185.96,2667,1948.2,1662.6,92.4

,186.6,2667,850,675,4.8,187.26,680,1009.8,1662.6,100,187.9,2667,1948.2,1662.6,92.4

,188.56,2667,850,680,4.8,189.2,685,1009.8,1672.8,69.8,189.86,2667,1948.2,1672.8,92.4

,190.51,2667,850,685,4.8,191.16,690,1009.8,1672.8,69.8,191.8,2688,1948.2,1683,92.4

,192.44,2688,850,685,4.8,193.07,695,1009.8,1683,100,193.72,2688,1948.2,1683,92.4

,194.36,2688,850,690,4.8,195.01,690,1009.8,1683,100,195.69,2688,1948.2,1683,92.4

,196.34,2688,850,685,4.8,196.98,695,1009.8,1683,100,197.62,2688,1948.2,1683,92.4

,198.26,2688,850,690,4.8,198.91,685,1009.8,1683,100,199.56,2667,1948.2,1683,92.4

,200.2,2688,850,690,4.8,200.84,690,1009.8,1683,100,201.48,2667,1948.2,1672.8,92.4

,202.12,2688,850,690,4.8,202.75,690,1009.8,1683,100,203.38,2688,1948.2,1683,92.4

,204.02,2667,515,675,23.1,204.67,605,1009.8,1519.8,20,205.32,2646,1142.4,1428,92.4

,206.01,2625,420,570,94.4,206.66,565,1009.8,1377,19.2,207.32,2562,1040.4,1326,92.4

,207.96,2562,290,510,94.4,208.62,520,1009.8,1213.8,10.6,209.26,2499,1040.4,1193.4,92.4

,209.88,2478,285,510,94.4,210.52,520,1009.8,1193.4,11,211.16,2436,1020,1173,92.4

,211.8,2394,250,500,94.4,212.43,510,1009.8,1142.4,14.9,213.08,2373,1122,1203.6,92.4

,213.72,2373,505,580,94.4,214.36,595,1009.8,1377,25.1,215,2373,1213.8,1407.6,92.4

,215.64,2352,405,580,94.4,216.29,555,1009.8,1305.6,11.8,216.95,2310,1020,1213.8,92.4

,217.6,2289,280,510,94.4,218.25,540,1009.8,1193.4,17.6,218.9,2289,1285.2,1264.8,92.4

,219.52,2310,565,615,94.4,220.16,640,1009.8,1468.8,33.3,220.8,2331,1397.4,1530,92.4

,221.44,2331,615,670,94.4,222.09,675,1009.8,1591.2,36.5,222.74,2352,1356.6,1591.2,92.4

,223.4,2352,560,660,94.4,224.05,645,1009.8,1530,30.2,224.72,2373,1285.2,1519.8,92.4

,225.36,2352,560,650,94.4,226,650,1009.8,1530,31.4,226.64,2394,1295.4,1530,92.4

,227.31,2394,560,660,94.4,227.97,655,1009.8,1540.2,31.4,228.61,2415,1295.4,1540.2,92.4

,229.24,2415,555,650,94.4,229.87,660,1009.8,1550.4,31.4,230.52,2436,1244.4,1540.2,92.4

,231.16,2436,505,625,94.4,231.8,620,1009.8,1458.6,24.7,232.46,2436,1203.6,1448.4,92.4

,233.13,2436,505,620,94.4,233.77,625,1009.8,1468.8,29,234.42,2436,1254.6,1499.4,92.4

,235.06,2457,530,640,94.4,235.7,685,1009.8,1581,93.3,236.36,2478,1948.2,1621.8,92.4

,237,2499,850,685,4.8,237.64,695,1009.8,1632,82,238.28,2520,1336.2,1642.2,92.4

,238.92,2499,385,605,56.2,239.55,550,1009.8,1336.2,3.1,240.19,2457,1009.8,1193.4,92.4

1,240.82,2436,250,490,94.4,241.48,490,1009.8,1122,0,242.14,2373,1009.8,1122,92.4

,242.78,2331,250,500,94.4,243.46,495,1009.8,1111.8,9.4,244.12,2394,1948.2,1285.2,92.4

,244.78,3003,850,620,4.8,245.43,695,1009.8,1693.2,100,246.07,3360,1948.2,1764.6,92.4

,246.72,3381,850,710,4.8,247.35,720,1009.8,1785,100,247.97,3234,1948.2,1785,92.4

,248.62,3234,850,720,4.8,249.27,715,1009.8,1785,100,249.91,3234,1948.2,1785,92.4

,250.58,3255,850,715,4.8,251.21,715,1009.8,1785,73.3,251.86,3297,1550.4,1785,92.4

,252.5,3318,670,740,4.8,253.16,740,1009.8,1856.4,45.5,253.81,2583,1540.2,1846.2,92.4

,254.48,2583,675,730,26.3,255.13,670,1009.8,1672.8,25.5,255.78,2478,1193.4,1519.8,92.4

,256.42,2436,255,580,94.4,257.05,505,1009.8,1213.8,0,257.67,2163,999.6,1142.4,92.4

,258.32,2016,250,495,94.4,258.95,520,1009.8,1111.8,20.4,259.6,2100,1224,1193.4,92.4

,260.26,2016,415,565,94.4,260.89,555,1009.8,1234.2,17.3,261.53,2121,1387.2,1244.4,92.4

,262.18,2058,630,615,94.4,262.81,645,1009.8,1458.6,50.6,263.45,1995,999.6,1387.2,92.4

2,264.1,1995,250,500,94.4,264.76,500,1009.8,1111.8,0,265.42,1932,989.4,1091.4,92.4

,266.07,1911,250,490,94.4,266.71,500,1009.8,1071,0,267.33,1848,989.4,1071,92.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć

dołączę się do tematu, ale tylko w ramach informacji, może to będzie OT ale myślę że warto bo taka błahostka a tak potrafi denerwować. Chodzi o moc i przyspieszenie w passacie 1.9tdi 90km AHU, które u mnie było bardzo kiepskie turbina OK, przepływomierz OK, kąt wtrysku w granicach normy, a samochód dalej mulasty. Sprawdziłem tak przez przypadek jak jest z gazem (pedał przyspieszenia) i co się okazało passek chodził na 190 jednostek to było max, postanowiłem coś z tym zrobić i po podciągnięciu gazu tak jak powinien być samochód odzyskał swoją moc i teraz nawet czuć jak turbina się włącza bo wciska w fotel. Warto to wiec sprawdzić przy pomocy VAG :)

 

sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ari_1

Witam

Jeżeli pozwolicie chciałem spytać co może być w moim PASKU, jak przyspieszam to w okolicach 2500 i trochę ponad 3000obr/min mam chwilową utrate mocy, jak by coś go przytrzymało.

Dzięki

Pozdrawiam

Ari_1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie też przerabiałem wczoraj temat utraty mocy. Turbo w porządku (5tys. km od nowości, nie od regeneracji), katalizator w porządku a pasiak nie jedzie. Okazało się, że nie było odpowiedniego ciśnienia z powodu rozpięcia się przewodów. W moim przypadku mechanik zaczął sprawdzać szczelność przewodów od zaworu zwrotnego przy serwie w kierunku turbiny. Przy rozgałęźniku (jakimś tam) były wypięte przewody. Jak je powpinał z powrotem i sprawdził auto na trasie to zapytał czy lubię efekt "wsysania w fotel", bo tak właśnie auto się zachowuje. Jeszcze niewiem, bo sam tego nie sprawdzałem, ale myślę że jest tak jak mówi.

Radzę innym od sprawdzenia najłatwiejszych rozwiązań, a nie od razu wymieniać przepływomierze i inne tam. Chyba że komputer pokaże konkretny błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maciekkrak77

Witam. Poczytałem wszystkie Wasze wątki. Znalazłem tam kłopoty, które miałem i ja. Dodatkowo miałem kłopot z pompą, którą wymieniłem na inną, używaną. Po wymianie auto przestało tracić moc, parametry ustawione w serwisie Boscha (Kobiór-k/Pszczyny). Auto jednak dalej nie chodzi tak jak przed powstaniem awarii. Max to 180/h, spalanie to 7,7 liczone w długim okresie czasu/2000km/. Jeżdżę dość szybko, ale przed usterką nie palił więcej niż 6l!! Moc również nie zachwyca. Turbina sprawdzona, paski wymienione, parametry oki, a pali ... żre!..ropkę jak głupi. Może jakieś sugestie? Pozdrowienia!!:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MIałem dzisiaj nieciekawa sytuacje jechalem autem jak zwykle auto chodzilo super dojechałem na miejsce auto postało kolo 30 min wsiadam jade i dopóki jechalem po miescie było w miare ok ale juz mi cos nie pasowało bo nie miał juz takiego przyspieszenia jak zawsze wyjechałem na trase dociskam gaz biorac sie za wyprzedzanie a tu :shock: wiecej jak 120 km/h nie pojdzie pedał gazu jakby działał tylko do połowy dociskajac go do dechy zadnej reakcji obrotu max 2500 obr i nic wiecej .Zjechałem na parking zgasiłem auto poczekałem z 5 min odpaliłem i wszystko w porzadku co to moze byc ?? Czy cos sie psuje i daje takie oznaki i w koncu wysiadzie i zostane na trasie z niesprawnym autem ????

Słuchaj kolo mam ten sam problem co ty od kilku dni zalalem auto prawdopodobnie tyfusiastym paliwem nic nie robie bo mam cały zbiornik paliwa ale jak przepołowie to zatankuje w orlenie zmienie filtr paliwa i jak nie pomoze to dopiero wpadne w panike.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość SoldierTomekpl

Witam! Mój Passat też ma takie objawy jak u kolegi. Czasami kiedy próbuję wyprzedzić auto jakby straiło moc, wciskam gaz do dechy i nic to nie pomaga. Samochód nie prześpiesza. Wystarczy że wyłączę silnik i po ponownym jego uruchomieniu auto znowu jest w 100% sprawne. Czytałem że może być to przepływomierz ale nie jestem pewien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sytuacja wygląda tak jak i u mnie.Po podłączeniu na do komputera wywaliło mi błąd 00575.Mechanik zdjął czarna plastikowa rure w której umieszczony jest czujnik i znajdował sie w niej olej.Z czujnika też kapał ale po dalszym sprawdzeniu bezposrednio przy Itercoolerze nie było go na szczeście dużo.Pare kropli.Zmieniłem przewód podciśnieniowy na nowy bo poprzedni był nienaturalnie zagięty przy tej "bańce" zamontowanej na turbinie.Nie wiem czy jest możliwość sprawdzenia ciśnienia tego powietrza??może za gruby ten przewód albo za cieńki??Problem znowu się pojawia.Zastanawiałem się nad paliwem ale DynamicDiesel z Lotosa nie należy do najtańszych ani też do złych paliw.Wiec to odpada.

Myśle nad wymontowaniem i przeczyszczeniem zaworka N75 ale szczerze nie znam się na mechanice totalnie wieć nie chce czegoś zepsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z moich osobistych doświadczeń (a mamy akurat ten sam silniczek) napiszę Ci tak.Mój passek przechodził w tryb awaryjny gdy przekraczałem 120km/h (tryb awaryjny - prawie nie przyspieszał tak jakby nie było turbo,a nawet gorzej) ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było już ok.Do rzeczy.Do wymiany wtedy był zawór N75.Po zmianie ok.Kilka miesięcy później przy przyspieszaniu słyszałem syczące powietrze i mały spadek mocy to oznaczało że gdzieś mam dziurkę w którejs rurze.Znalazłem ją i rurkę wymieniłem ale po tej czynności okazało się że jest jeszcze gorzej(samochód nie ciągnie wcale).Od jeżdżenia z dziurą(prawie 2 miesiące) padł czujnik ciśnienia powietrza wylotowego ten właśnie na czarnej plastikowej rurce.

Co do błędu 00575 to jest to Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej lub Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

 

Możliwe przyczyny:

- uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania

- połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone)

 

Skutki:

- Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika.

 

Sposób usunięcia usterki:

- sprawdzić zawór magnetyczny N75

- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.

 

Czyli najpierw sprawdź czy wszystkie węże są podpięte nawet te cieniutkie które wchodzą do N75.Najlepiej gdybyś miał N75 na podmiankę chwilową.A na czyszczeniu się nie znam i nie wiem czy pomaga.Są tacy co czyszczą ale ja wolałem nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmmm za bardzo nie wiem jak ten zawór sprawdzić

Wężyk odchodzący od BAŃKI przy turbo do zaworka N75 zmieniałem ale wetknąłem go tam skąd wyjąłem poprzedni.kupiłem z troszke mniejszą średnicą niż ten stary bo akurat taki mieli w sklepie z częściami.jednak róznica jest minimalna.odczuwalna była tylko przy zakładaniu na N75 bo strasznie ciężko było nałożyć ten wężyk.Mechanik który podłączył komputer pod moje Autko sprawdzał też kluczem (bez rozbierania) prace sztangi w turbinie.Stwierdził że chodzi lekko wiec nie sądze aby kierowniczki sie zapiekły.Ale to tylko moje stwierdzenie.

Co do mementu w którym silnik przechodzi w tryb awaryjny:

raz przy predkości ok 120-130 km/h

i kilka razy przy obrotach w zakresie od 2000-3500....nie jeżdze szybko tym autem bo ani nie mam takiej potrzeby ani nie ma tez warunków do takiej jazdy.Zastanawiałem sie jaką charakterystyke mają silniki Diesla z Turbosprężarka..może używanie 4 biegu przy predkości ok 60 km/h i obrotach w granicy 2000 zabija Turbine??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99% jestem przekonany że to N75 ale nie chce wprowadzić Cię w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koszt nowego n75??

 

patrzyłem też czy nie ma tej dziury w tej rurce do IC bo ost na ekologu w okolicach magla znalazlem olej....ale to bardziej ze wspomagania bo rurki od zbiorniczka plynu do wspomagania sa całe mokre zeraz przy opaskach zaciskających je na tym zbiorniku.kolejna usterka do naprawienia bo olej ubywa...

spróbuje ten zaworek zmienic.zobaczymy

 

a i jeszcze jedno...

sprawdzałem przed chwila jak auto zachowuje sie po zdjeciu (z Gruszki zwanej też Bańka) przewodu podciśnieniowego.EFEKT- dokładnie tak jak w chwili kiedy przechodzi w tryb awaryjny...muli że szok...przejechałem tak może kilometr albo dwa i wystarczyło mi...załozyłem węzyk i wyłączyłem silnik...bez tego nadal mulił...

auto dostało kopa...i bez względu na prędkość nie przeszło w tryb awaryjny...dodam że wracałem ok 150km/h

więc jutro chyba zajme się czyszczeniem albo nawet zakupem nowego zaworka N75...no chyba że macie inne pomysły

 

Scaliłem 3 posty. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że małe zainteresowanie jest tym tematem...

wczoraj po wizycie u mechanika dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy....szczerze już zgłupiałem....

zdiagnozował problem jako prawdopodobną usterke wtryskiwaczy...stwierdził to po tym,że komputer przechodzi w tryb awaryjny niezależnie od prędkości i od obrotów silnika...tak jak już wcześniej wspominałem tryb awaryjny załączył mi się kilkakrotnie poniżej prędkości 120 km/h (niekiedy na 2 biegu ok 40-50km/h) a także w zakresie obrótów miedzy 2000 a 3500...

dlatego też szukam jakiegoś warsztatu który sprawdził by działanie wtryskiwaczy..nazywa się to chyba próba przepływową...zna ktoś jakiś namiar??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maciekkrak77

A w mojej sprawie jakieś rady?? Szkoda mi trochę tej kaski, która ulatuje w kosmos. 8l/100km to trochę dużo!! Pozdrowienia dla czytających!:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radku dziękuje za zaangażowanie i pomoc w mojej sprawie..

Pasek był dziś na Vagu i okazało się zę N75 jest niesprawny...dla pewności wymontowałem go i sprawdziłem jego prace podłączając pod maly zasilacz...przycinał się strasznie...

więc jutro zamawiam część i mam nadzieje żegnam się z kłopotem

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrze cieszę się jeśli mogłem pomóc,po to między innymi to forum istnieje.Opisałem Ci głównie mój przypadek byś wyciągnął jakieś wnioski.Napisz jak zmienisz N75 czy wszystko wróciło do normy bo może być coś jeszcze czego oczywiście Ci nie życzę.

Widzę że jesteś z Żyrardowa to taka mała informacja - na Rawce koło Skierniewic jest dobry mechanior głównie od tdi.Jeśli uważasz że pomogłem to kliknij pomógł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności