Skocz do zawartości

piotrek.g69

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrek.g69

  • Urodziny 30.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żyrardów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Czyli widzę czeka mnie przeprowadzenie kabla przez całe auto. Nie za bardzo mam ochotę to robić bo zależy mi na szybkiej wymianie anteny bez zdejmowania całej podsufitki. Wygląda na to że będę zmuszony zakupić antene z jednym kablem koncentrycznym
  2. Rozumiem, że prąd pojawi się po załączeniu radiua...ale nie do końca rozumiem do czego podpiąć ten kabel czerwony?Czy będę musiał pociągnąć prąd z samego radia przez cały samochód? Antene już zakupiłem więc szkodaby było ją wyrzucić. Zresztą na allegro nie ma takiej w której połączeniem byłby tylko i wyłącznie jeden kabel koncentryczny. Wszystkie są z 2 kablami
  3. Kolego z racji, że na elektronice nie znam się za bardzo napisz mi proszę skąd pociągnąć napięcie? zapewne od lampki przy rączce pasażera nie uda mi się ta operacja? Chciałbym to zrobić za jednym razem a z racji,że nie posiadam własnego garażu muszę skorzystać z usługi zaprzyjaźnionego mechanika. Czy konieczne jest wówczas zdjęcie całej podsufitki? z tego co wiem do samej zmiany anteny wystarczy tylko uchylenie tylnej części podsufitki
  4. Witam Mam pytanie. Posiadam Paska z 97 roku z navi,która jak wiadomo na terenie polski nie zdaje rezultatu a także z telefonem gsm. Ostatnio, uszkodzilem na myjni antene, której bat został wyrwany z plastikowej stopki. największy problem, że wyrwana została rownież nakretka na którą mógłbym nakręcić nowy bat. Mam pytanie. Zakupiłem ostatnio antene http://allegro.pl/item891788606_antena_dachowa_vw_passat_ze_wzmacniaczem_voice_kra.html Posiadam radio GAMMA IV Z posty wyczytałem, że najczęsciej zasilanie do anteny doprowadzone jest kablem koncentrycznym który przewodzi również sygnał z anteny do radia. Co w takim razie mam zrobić z czerwonym kabelkiem, który znajduje się przy nowo zakupionej antenie ( i to mnie najbardziej interesuje)oraz czy dodatkowo będę musiał montować separator przy radiu? Z góry dziękuje za pomoć.
  5. Witam. na szrotach w mojej okolicy nie mają takich anten połączonych z navi. Chciałbym więc zamówić jakąś na allegro. możecie coś polecić. http://allegro.pl/item877936899_uniwersalna_antena_golf_octavia_passat_40cm_f_vat.html czy ta antena powyżej będzie pasowała do mojego auta? ta złączka jest chyba inna, no chyba że to oczko pod nakrętką jest takie same jak moje. znalazłem jeszcze taką antenę http://allegro.pl/item877249269_oryginalna_antena_radiowa_vw_passat_skoda_octavia.html ale tu są dwa kabelki i te złączki też innego typu Będe wdzięczny za podpowiedź
  6. Witam Ponownie. Zabrałem się w wolnej chwili za naprawę uszkodzonej anteny. Problem w tym że po delikatnym rozwierceniu postrzępionego plastiku nie za bardzo wiedziałem z czym połączyć tą metalową śrubkę na którą nakręca się antene ( śrubka po wyłamaniu anteny byla w nią wkręcona). W środku plastikowej puszeczki znajdował się czarny kabelek którego nie ma jak połączyć z tą śrubką. Udało mi się to jakoś razem skleić i wydawło się,że naprawa też zakończyła się powodzeniem. Radio zbierało sygnał większości stacji bez zarzutu. Natomiast po wyschnięciu kleju i wyprowadzeniu auta z garażu okazało się,że antena nadal jest uszkodzona. nie wiem czy jest sens tego ponownie naprawiać.chyba nie uda mi się tam niczego polutować a wciskanie tej śrubki na siłe i zaklejenie jej w obudowie przynosi marne efekty.
  7. kusi mnie aby rzeczywiście wymienić całą antenę.Ale mówiąc szczerze przeraża mnie przeciąganie kabli i podłączanie na nowo okablowania od tej anteny.Mam niemiłe odczucia choćby z wymontowywaniem radia. Mimo że użyłem do tego odpowiednich kluczyków teraz na dołkach ramka i panel środkowy mają tenedencję do trzeszczenia. Dlatego wolałbym na razie dokonać naprawy.
  8. Myślałem też o tym żeby kupić jedną antene radiową. Ale nie wiem jak to wygląda po odkręceniu. Pod antenami jest gumowa uszczelka ale na ile śrub są montowane to dla mnie wielka niewiadoma. Inny odcień lakieru to nie problem, ale czy tam nie ma czasem 2 dziur w dachu? Najpierw spróbuje ją naprawić. W przypadku porażki na pewno będe zmieniał
  9. Mam nadzieje że uda mi się. Choć z tego co pamiętam ta blaszka wpadła do środka i tam jakoś luzem wisi. Po prostu jakoś ją połącze z tą wkładką i wkleje do środka. Dzięki za rade. Szczerze mówiąc rozkręcanie podsufitki to dla mnie ostateczność. Nie lubie tego robić gdyż wszystko co się ponownie montuje w 12letnim aucie ma tendencje do trzeszczenia. Jeszcze raz dziękuje
  10. Właśnie myślałem o tym samym. Ojciec mnie tylko przestrzegł, że ta metalowa wkładka z gwintem powinna być połączona ze wzmacniaczem. Mówisz, że to będzie taka mała blaszka na (chyba czerwonym) kabelku? tą blakszkę złączyłeś najpierw z tą wkładką czy ona po prostu jest wciskana na ta wkładkę?
  11. Są takie antenty jak np ta http://www.allegro.pl/item836887524_antena_radiowa_wzmacniacz_vw_passat_skoda_octavia.html ale problem polega na tym że u mnie na dachu obok znajduje się ta nieszczęsna antena od Navi.Pod całością tych 2 anten znajduje się taka gumowa uszczelka. Boje się,że nie dopasuje takiej i bede musiał coś kombinować ---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:30 ---------- Tak też chyba zrobie.Przejade się po kilku szrotach. Problem polega na tym, że bede musiał szukać takiej integralnej z Navi. Bo z tego co pamiętam to podstawa masztu anteny jest połączona z tą owalną od nawigacji Czy jest problem z demontażem?
  12. problem w tym,że ta antena jest połączona z anteną od nawigacji ( ta okrągła puszeczka ) Nawigacja w sumie nie jest i nie będzie używana ale antene radiową chciałbym naprawić. Powiedz mi proszę gdzie dostać identyczną i jak to zdemontować?
  13. Witam Mam pytanie. Ostatnio wjechałem na myjnie automatyczną swoim passatem.Zapomniałem odkręcić antenę i nie muszę chyba już pisać, co się z nią stało. Antena mimo swojej niewielkiej długości (ok.10cm) niestety uległa uszkodzeniu. Została wyrwana z plastikowego korpusu z taka niewielką nakrętką która powinna znajwować się w tym czarnym plastiku a niestety znajduje sie na mojej wyrwanej antence. Nakrętke ta udało mi się odkręcić ale niestety nie wiem jak umieścić ją w środku tej Czarnej Puszki. Domyślam się też, że była połączona ze wzmacniaczem antenowym. Prosiłbym o radę jak to naprawić i gdzie ewentualnie dostanę taką część. poniżej zamieszczam link ze zdjęciem szkodzonej anteny-jakość jak dla tel. http://img707.imageshack.us/img707/1797/antena.jpg Z góry dziękuje za pomoc
  14. piotrek.g69

    uszkodzona antena

    witam. Mój problem delikatnie odbiega od tego o którym mowa w tym temacie. Posiadam Paska z 97 roku z Fabryczną nawigacją. Ostatnio posłałem brata na myjnie Mechaniczną i niestety przyjechał z niej z uszkodzoną anteną. Chodzi mi o antene montowaną na dachu zaraz przy tylnej szybie. Obsadzona była w czarnym plastiku z którego wybadła z maleńką śrubką na którą nakręcało się całą antene. Nie mam możliwości wciśniecia jej w to samo miejsce. Czy ktoś wie jak to zrobić? Z góry dziekuje za odpowiedz
  15. zmieniając u siebie lampy na nowe (soczewka-bez ringów) dostępne były tylko na żarówkę H7+H7...w poprzednich miałem H7+H4 gdzie żarówka H4 była żarówka dwuwłóknową i pełniła role świateł przeciwmgielnych oraz długich...więc w tym wypadku jeżeli nie masz możlowości zamontowania takiej żarówki nie będziesz miał również możliwości zastosowania świateł przeciwmgielnych...zresztą gniazda tych lamp też się różnią i brakuje tam styku odpowiedzialnego za światła przeciwmgielne-Tak było w moim przypadku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności