Skocz do zawartości
Gość schimano1980

Zawieszenie gwintowane VW Passat MTS Technik

Rekomendowane odpowiedzi

ja zawsze ustawiam żeby było równo od błotnika do ziemi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja zawsze ustawiam żeby było równo od błotnika do ziemi

 

Nie zdejmujesz koła do krecenia gwintem ?

 

 

A nie macie problemu z wachaczami ?? ze dobijają do budy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mierze od końca gwintu do nakrętki i ustawiam tak samo w obudwóch stron :)

 

Na pewno ściąga, kręci i zakłada i mierzy :P on tyle lat na gwincie śmiga że pewnie pamięta już ile skręcić żeby równo było :P

 

A ja mam inne pytanie, czy w gwincie potrzebne są te nakrętki kontrujące? W prawdzie mam gwint AP a nie MTS, ale mam nadzieje że pomożecie. Potrzebuje zmienić swoje ori nakrętki (w których jest zabezpieczenie małą śrubą na imbus w nakrętce) na metalowe i nie wiem czy brać te kontrujące czy nie będzie się samo z siebie kręcić?

Edytowane przez Ace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mts na tyle nie ma kontrujących i się nie odkręca samo z siebie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, ale z przodu już masz co nie :P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak.. ja mam KW i na jednym gwincie w ogóle nie działa mi ten imbus jako zabezpieczenie, a drugiego pierścienia kontującego nie mam. Nie zauważyłem by coś się z tym działo.. a po drugie "primo" jak auto opuścisz z lewarka to nakrętka jest pod takim naciskiem, że uważam, że sama z siebie nie powinna się obracać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie macie problemu z wachaczami ?? ze dobijają do budy ?

 

A to :D ?? Macie problem czy nie ?:P jutro musze podnieść to będę mierzyc od nakrętki do końca części gwintowanej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem Ci tak.. ja mam KW i na jednym gwincie w ogóle nie działa mi ten imbus jako zabezpieczenie, a drugiego pierścienia kontującego nie mam. Nie zauważyłem by coś się z tym działo.. a po drugie "primo" jak auto opuścisz z lewarka to nakrętka jest pod takim naciskiem, że uważam, że sama z siebie nie powinna się obracać :)

 

Dzięki:ok więc wezmę bez tych zabezpieczeń, i najwyzej dokupie je później:)

 

Co do wahaczy to ja jeżdze już drugi rok i jak narazie wymieniłem jeden (nie pamiętam nazwy :P) który był tam od nowości :P tak to cisza :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie udało wam się kiedyś Passatem zająć jakiekolwiek miejsce na glebę ? nie macie problemu ze wahacze biją do końca ? jak zejść maksymalnie do dołu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie udało wam się kiedyś Passatem zająć jakiekolwiek miejsce na glebę ? nie macie problemu ze wahacze biją do końca ? jak zejść maksymalnie do dołu ?

 

Trzeba wyciac blache nad wahaczami i wtedy bedzie nizej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, zastanawiam się nad włożeniem gwintu do mego b6. Miał być zestaw bilstein pro kit lecz myślę że lepiej będzie gwint. Auto w większości jeździ w Holandii wiec tam może iść na dół a do Polski przyjeżdża tylko na urlop. Budżet jaki mogę przeznaczyć to około 3tys zł. Co możecie polecić? Chce zestaw który nie tylko położy auto na glebę lecz będzie w miarę twardy by poprawić prowadzenie. We wcześniejszym aucie miałem zestaw Koni str.t i było dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit.

Zamontowałem MTS, ustawiłem i jest bardzo przyjemnie. Co prawda nie mam porównania z innymi, ale miałem przyjemność jazdy na kicie -40mm (spręzyny h&r + amorki billsteina) i było dużo twardziej niż teraz.

Edytowane przez tomek1192

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa gwarancji?? Czy mogę sobie zamontować ten gwint w domu czy musi to robić jakiś konkretny mechanik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wygląda sprawa gwarancji?? Czy mogę sobie zamontować ten gwint w domu czy musi to robić jakiś konkretny mechanik??

warsztat samochodowy i musi ci podbić karte gwarancyjną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej miec pieczatke warsztatu w spornych sprawach moze sie przydac ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakieś jeszcze elementy oprócz tych dodatkowych łączników stabilizatora trzeba wymienić aby wszystko grało? Pamiętam jak miałem alfe posadzona do dołu to przy normalnym łączniku jego końcówka opierała o polos :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w passacie nie ma dodatkowych lacznikow to inny typ zawieszenia tam nic nie wymieniasz procz samego gwintu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da radę wsadzić na tył na nakrętki od gwintu sprężyny od kitu -40? Z tego co widziałem sprężyny od gwintu mają spłaszczoną ostatnią wstęge. Jak to wygląda w praktyce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie da rady...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jeszcze jak to jest z regulacją wysokości gwintu: kręcić na podniesionym samochodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności