adams Zgłoś #421 Napisano 1 Czerwca 2015 ja zawsze ustawiam żeby było równo od błotnika do ziemi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #422 Napisano 1 Czerwca 2015 ja zawsze ustawiam żeby było równo od błotnika do ziemi Nie zdejmujesz koła do krecenia gwintem ? A nie macie problemu z wachaczami ?? ze dobijają do budy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #423 Napisano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Ja u siebie mierze od końca gwintu do nakrętki i ustawiam tak samo w obudwóch stron Na pewno ściąga, kręci i zakłada i mierzy on tyle lat na gwincie śmiga że pewnie pamięta już ile skręcić żeby równo było A ja mam inne pytanie, czy w gwincie potrzebne są te nakrętki kontrujące? W prawdzie mam gwint AP a nie MTS, ale mam nadzieje że pomożecie. Potrzebuje zmienić swoje ori nakrętki (w których jest zabezpieczenie małą śrubą na imbus w nakrętce) na metalowe i nie wiem czy brać te kontrujące czy nie będzie się samo z siebie kręcić? Edytowane 2 Czerwca 2015 przez Ace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #424 Napisano 2 Czerwca 2015 Mts na tyle nie ma kontrujących i się nie odkręca samo z siebie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #425 Napisano 2 Czerwca 2015 No niby tak, ale z przodu już masz co nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #426 Napisano 2 Czerwca 2015 Powiem Ci tak.. ja mam KW i na jednym gwincie w ogóle nie działa mi ten imbus jako zabezpieczenie, a drugiego pierścienia kontującego nie mam. Nie zauważyłem by coś się z tym działo.. a po drugie "primo" jak auto opuścisz z lewarka to nakrętka jest pod takim naciskiem, że uważam, że sama z siebie nie powinna się obracać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #427 Napisano 2 Czerwca 2015 A nie macie problemu z wachaczami ?? ze dobijają do budy ? A to ?? Macie problem czy nie ? jutro musze podnieść to będę mierzyc od nakrętki do końca części gwintowanej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #428 Napisano 3 Czerwca 2015 Powiem Ci tak.. ja mam KW i na jednym gwincie w ogóle nie działa mi ten imbus jako zabezpieczenie, a drugiego pierścienia kontującego nie mam. Nie zauważyłem by coś się z tym działo.. a po drugie "primo" jak auto opuścisz z lewarka to nakrętka jest pod takim naciskiem, że uważam, że sama z siebie nie powinna się obracać Dzięki:ok więc wezmę bez tych zabezpieczeń, i najwyzej dokupie je później:) Co do wahaczy to ja jeżdze już drugi rok i jak narazie wymieniłem jeden (nie pamiętam nazwy ) który był tam od nowości tak to cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #429 Napisano 15 Czerwca 2015 Panowie udało wam się kiedyś Passatem zająć jakiekolwiek miejsce na glebę ? nie macie problemu ze wahacze biją do końca ? jak zejść maksymalnie do dołu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszsta20 Zgłoś #430 Napisano 17 Czerwca 2015 Panowie udało wam się kiedyś Passatem zająć jakiekolwiek miejsce na glebę ? nie macie problemu ze wahacze biją do końca ? jak zejść maksymalnie do dołu ? Trzeba wyciac blache nad wahaczami i wtedy bedzie nizej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #431 Napisano 8 Września 2015 Witajcie, zastanawiam się nad włożeniem gwintu do mego b6. Miał być zestaw bilstein pro kit lecz myślę że lepiej będzie gwint. Auto w większości jeździ w Holandii wiec tam może iść na dół a do Polski przyjeżdża tylko na urlop. Budżet jaki mogę przeznaczyć to około 3tys zł. Co możecie polecić? Chce zestaw który nie tylko położy auto na glebę lecz będzie w miarę twardy by poprawić prowadzenie. We wcześniejszym aucie miałem zestaw Koni str.t i było dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #432 Napisano 8 Września 2015 (edytowane) edit. Zamontowałem MTS, ustawiłem i jest bardzo przyjemnie. Co prawda nie mam porównania z innymi, ale miałem przyjemność jazdy na kicie -40mm (spręzyny h&r + amorki billsteina) i było dużo twardziej niż teraz. Edytowane 9 Września 2015 przez tomek1192 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #433 Napisano 17 Września 2015 Jak wygląda sprawa gwarancji?? Czy mogę sobie zamontować ten gwint w domu czy musi to robić jakiś konkretny mechanik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #434 Napisano 20 Września 2015 Jak wygląda sprawa gwarancji?? Czy mogę sobie zamontować ten gwint w domu czy musi to robić jakiś konkretny mechanik?? warsztat samochodowy i musi ci podbić karte gwarancyjną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #435 Napisano 23 Września 2015 najlepiej miec pieczatke warsztatu w spornych sprawach moze sie przydac ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #436 Napisano 23 Września 2015 A jakieś jeszcze elementy oprócz tych dodatkowych łączników stabilizatora trzeba wymienić aby wszystko grało? Pamiętam jak miałem alfe posadzona do dołu to przy normalnym łączniku jego końcówka opierała o polos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #437 Napisano 23 Września 2015 w passacie nie ma dodatkowych lacznikow to inny typ zawieszenia tam nic nie wymieniasz procz samego gwintu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #438 Napisano 1 Października 2015 Da radę wsadzić na tył na nakrętki od gwintu sprężyny od kitu -40? Z tego co widziałem sprężyny od gwintu mają spłaszczoną ostatnią wstęge. Jak to wygląda w praktyce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #439 Napisano 1 Października 2015 nie da rady... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #440 Napisano 2 Października 2015 A powiedzcie mi jeszcze jak to jest z regulacją wysokości gwintu: kręcić na podniesionym samochodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach