qhar Zgłoś #501 Napisano 30 Czerwca 2017 Dzięki za informację MAPET Kolejna kwestia: regulację na tył można gdzieś dokupić ? Ma ktoś może coś takiego na zbyciu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #502 Napisano 22 Lipca 2017 Panowie czy jak macie obniżone Passki to nie trzecie na wybojach lub koleinach,albo "śpiących policjantach" elementem podwozia takim jak na zdjęciu w górnej jego części ? To jest to coś przykręcone trzema śrubami,taka "miseczka" chyba od sanek czy jakoś tak. Tu lepiej widać : Nie to oznaczone na czerwono tylko to cóś obok. Załozyłem gwinta,ale jakiś taki miękki i muszę chyba dołożyć odboje na przednie amory,bo za bardzo buja i dobija. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #503 Napisano 23 Lipca 2017 Kolego jak się chce mieć glebę to się trzeba liczyć nawet z uszkodzeniem misy czy połączenia silnika ze skrzynią biegów. Trzeba jeździć z głową i oczyma otwartymi. Ja się nie raz zawiesiłem. Ostatnio na przeglądzie kazali mi wyjechać drugą bramą i auto siadło na podłodze bo deko uskok był na wyjeździe. Efektem tego było ukruszenie 4 płytek na podłodze stacji diagnostycznej. Musieli mi dźwignąć przód za błotniki i po woli wycofałem. Będzie tarło tam gdzie się trafi przeszkoda. Element o którym mówisz u mnie już nie raz dostał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #504 Napisano 23 Lipca 2017 Znalazłem nazwę tego czegoś czym przycieram - podpora belki. Liczę się ze wszystkim tylko myślę ,że kupiłem za miękki gwint. Teraz muszę to to jakoś "utwardzić" i może będzie git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #505 Napisano 23 Lipca 2017 I to nie raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #506 Napisano 23 Lipca 2017 to jest chyba najniższy element w b5, u mnie jest już prawie płaski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #507 Napisano 23 Lipca 2017 No to mnie troszkę pocieszyliście,że nie tylko ja obcieram,ale winę największą ponosi chyba miękkość gwintu. Nie jest to wprawdzie MTS tylko Tuning Art,ale to jedna "rodzina" tylko jeszcze bardziej chyba "budżetowa" Jak nie uda mi się go jakoś utwardzić / ociera nie tylko podpora,ale także opony o nadkola / to trzeba będzie poszukać czegoś twardego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mike10 Zgłoś #508 Napisano 2 Sierpnia 2017 Gdzie zregeneruję amortyzatory KW? Polećcie coś z mazowieckiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi14101 Zgłoś #509 Napisano 16 Sierpnia 2017 Panowie, żeby nie zakladac nowego tematu, z kwestii tej, że moje oryginalne amory mówią juz pa pa, chce zalozyc zawieszenie gwintowane w moim passeratti wiec, prosil bym bardzo o podzielenie sie waszymi odczuciami podczas jazdy autostradą na gwincie, najbardziej interesuje mnie opinia o marce MTS, ale wszystkie inne tez sa mile widziane. Glownie chodzi mi o to czy przy predkosciach okolo 120/140 nie bede podskakiwal jak pingpong. Od razu mowie, że lubie sztywne zawieszenie, ale nie twarde jak beton. Pytam ponieważ do pracy robie 60km dziennie i komfort podrozowania jest na pierwszym miejscu, a po drugie do PL mam 700km i jezdze praktycznie co 2 miechy wiec nie chcial bym żałować kupna. Dadam tylko, że z tego co zauwazylem to im lzejsze auto (mniejsze) to tym bardziej podskauje przy nierownosciach, a na takim aucie typu kombi, po prostu ciezszym te zawieszenie pracuje inaczej, gladziej. Jak sie myle to oczywiscie prosze mnie poprawic. I ja rownież chce sie zglosic do uzytkownika MAPET, wszyscy chwala to czemu nie ? pewne zrodlo, moze jakis rabat Tak wiec tylko kwestia podskakiwania zostala do przedyskutowania, a tak to gwint juz prawie kupiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #510 Napisano 22 Stycznia 2020 Spotkał się ktoś z was z tym gwintem NJT https://allegro.pl/oferta/njt-zawieszenie-gwintowane-vw-passat-b6-3c-05-10-8339733111?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #511 Napisano 8 Listopada 2022 mam pytanie czy ten gwint ST Suspensions 18280077 Model zawieszenia Gwint ST XA (z reg. twardości) Nacisk VA (przód) -1200 Nacisk HA (tył) -1170 Obniżenie VA 35-65 Obniżenie HA 35-65 Golf 7 Gti/Gtd/R Audi S3/Rs3 Seat Leon Cupra Skoda Octavia Rs podejdzie do b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach