Skocz do zawartości
Gość schimano1980

Zawieszenie gwintowane VW Passat MTS Technik

Rekomendowane odpowiedzi

no ale czym nizej tym bardziej sprezyna jest skrecona wiec nie moze byc miekki. ale nie jestem pewny bo dopiero planuje kupic gwint

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na samej gorze moze byc lekko twardziej ale nie musi dalej jest juz w maire tak samo nie ma opcji zeby na samym dole bylo twardziej chyba ze na odbojach sie juz polozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet mad do ciebie pytanie i do reszty kolegow co zakladali gwint,a wiec mam zamiar zamowic u ciebie gwint po swietach bo dopiero bede w polsce ,ale chcem odrazu zaopatrzyc sie we wszystkie nowe gumy i odboje do jego montazu ale nie wiem co tam konkretnie idzie bo jeszcze tego nigdy nie rozbieralem szczegolnie chodzi o przod, czy jest to samo co w seri czy trzeba cos wywalic.Podobno jest na amorze z przodu jakies lozysko?Ale niewiem czy to prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz dobre gumy z przodu a w pasku b5 to prawie rzecz niezniszczalna to nie musisz na przod nic kupowac bo wszystko przekladasz z serii z tylu rowniez przekladasz z serii mocowania i oslony i odboje chyba ze masz oslony i odboje nieciekawe to kupujesz seryjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec tylne oslony i odboje musze kupic nowe bo mi popekaly ,a co do tego lozyska to tam nie ma zadnego? Bo widzialem w koryms poscie ze byla gadka o jakims lozysku wzdluznym o ile sie nie myle.A dzieki za odpowiedz MAPET, a przed swietami skladam u ciebie zamuwienie na gwincik pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lozyska sa w poduszkach ale do passata b4 wlacznie w b5 juz jest inna poduszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam MTS'a w samochodzie, jest ok jak za tą cenę ale nie da się ukryć że jest to miękki gwint. Podczas jazdy po serpentynach potrafi przytrzeć błotnikiem o asfalt. Tutaj moje pytanie do znawców. Czy do MTS'a dałoby radę założyć jakieś twardsze sprężyny?

Z góry dzięki

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam takie skromne pytanie do użytkowników gwintu.

 

Jak sobie radzicie zimą? Zastanawiam się nad zakupieniem do B4ki MTSa, i nie wiem jak to będzie wyglądało w warunkach gdy sa duze koleiny z lodu na jakichs bocznych drogach.

 

Ma ktoś może foto poglądowe jak B4 wygląda z gwintem rozkręconym w góre? Ciekawi mnie jak wysoko ewentualnie auto mozna podnieść w górę na zimę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie lepiej po zimei kupic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież mozesz regulować wysokośc na zime wiec sobie podniesiesz, tyle ze gwint i tak jest niższy od seryjnego zawieszenia, ja mam gwint i nawet nie podnosiłem go z gleby i szczerze to czasem mam kłopotliwe sytuacje ale to wina braku czasu i lenistwa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podniesie o ile bedzie mu sie chcialo

tylko musi meic swiadomosc ze to i tak bedzie ok -3cm nizej niz seia no i gwint w takim ustawieniu sszybko pada :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mapet - zaloze go i tak po zimie ale chodzi o to zeby za rok znowu nie przerzucac zawiechy na zime :)

 

a czym spowodowane jest to ze gwint pada przy max rozkreceniu? bo jesli jest to wtedy naprawde awaryjna sprawa to sie musze powaznie zastanowic.

 

Z drugiej strony jak kupie zwykle zawieszenie sportowe springi+amory albo same amory jak to miałem w B3 ( chodzi mi o usztywnienie auta ) to nie bede mial juz wogole opcji regulacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bo jak na max rozkrecony to amor pracuje na max wyciagnieciu co wiadomo ze na boki najmocniej jest narazony na ruchy jak jest nizej to ma podparcie lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie podnosiłem na zime, auto jest obniżone o 5cm na przodzie i o 4.8cm na tyle w porównaniu do serii. Jedyne problemy to właśnie wysokie koleiny. Jak juz to lepiej jechać po śniegu niż w koleinach, bo szkoda belki i podwozia. Ale nie miałem jeszcze problemu z zawieszeniem się auta, czy rozwaleniem miski (tfu tfu). Ogólnie po drogach da się jechać, tylko trzeba uważać na to co odpada z innych aut. No i nie podjeżdżać pod wyższe krawężniki, bo zostawimy zderzak.

 

Ale za to jazda jest dużo bardziej precyzyjna. Dużo lepiej czuć auto i co mnie miło zaskoczyło - łatwiej jest kontrolować i wyjść z poślizgu (prawie brak przechyłów na bok, koła momentalnie łapią przyczepność).

 

Miałem także okazję jeździć przez 2tygodnie po suchej drodze i powiem, że w zakręty w które wcześniej wchodziliśmy, śmiało można dodać 20-30km/h więcej i nie ma mowy o żadnym wynoszeniu, traceniu przyczepności i tym podobnym. Kontrola auta - nieporównywalnie lepsza niż w przypadku serii !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nie podnosiłem na zime, auto jest obniżone o 5cm na przodzie i o 4.8cm na tyle w porównaniu do serii. Jedyne problemy to właśnie wysokie koleiny. Jak juz to lepiej jechać po śniegu niż w koleinach, bo szkoda belki i podwozia. Ale nie miałem jeszcze problemu z zawieszeniem się auta, czy rozwaleniem miski (tfu tfu). Ogólnie po drogach da się jechać, tylko trzeba uważać na to co odpada z innych aut. No i nie podjeżdżać pod wyższe krawężniki, bo zostawimy zderzak.

 

Ale za to jazda jest dużo bardziej precyzyjna. Dużo lepiej czuć auto i co mnie miło zaskoczyło - łatwiej jest kontrolować i wyjść z poślizgu (prawie brak przechyłów na bok, koła momentalnie łapią przyczepność).

 

Miałem także okazję jeździć przez 2tygodnie po suchej drodze i powiem, że w zakręty w które wcześniej wchodziliśmy, śmiało można dodać 20-30km/h więcej i nie ma mowy o żadnym wynoszeniu, traceniu przyczepności i tym podobnym. Kontrola auta - nieporównywalnie lepsza niż w przypadku serii !

a jakiej firmy gwint ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet, ale myślę że na śniegu tzn śliskiej nawierzchni nie będzie takich przeciążeń jak na suchym asfalcie wiec po podniesieniu na zimę i jeszcze nie na max myślę że będzie ok.

Jaka ew cena w Twoim sklepie?

 

powoli skłaniam się ku temu gwintowi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tylko mowie jak jest ze szybciej sie wysypie taki gwint co nie znaczy ze od razu...

 

ok 80zl taniej od cen z www ale to juz nei tu meijsce na rozmowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę B4 obniżoną na gwincie od Mapeta. Nawet nie podnosiłem na zimę. Nie wiem, ile dokładnie jest obniżony, ale na pewno niżej, niż 5cm od serii. Wystarczy jeździć rozważnie i nie za szybko tam, gdzie nie ma na to warunków i będzie dobrze. Jak chcesz, to w moim temacie są zdjęcia na zimowym setupie. Link w podpisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sision no ładnie sie to prezentuje ( mam nawet taki sam kolor auta )i myślę że wysokość jest podobna do tej jaka mam w B3 którą aktualnie jeżdżę więc da radę bez problemów ;)

 

odkładam kasiorę na gwint ;) myślę, że na początku przyszłego roku będę coś działał.

 

mapet odezwę się jak będę miał fundusze, jeszcze bedzie mnie interesowała BRA od Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności