robertAVF Zgłoś #141 Napisano 14 Października 2010 no ale czym nizej tym bardziej sprezyna jest skrecona wiec nie moze byc miekki. ale nie jestem pewny bo dopiero planuje kupic gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #142 Napisano 14 Października 2010 Panowie jak w końcu z tym jest..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #143 Napisano 14 Października 2010 na samej gorze moze byc lekko twardziej ale nie musi dalej jest juz w maire tak samo nie ma opcji zeby na samym dole bylo twardziej chyba ze na odbojach sie juz polozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #144 Napisano 8 Grudnia 2010 Mapet mad do ciebie pytanie i do reszty kolegow co zakladali gwint,a wiec mam zamiar zamowic u ciebie gwint po swietach bo dopiero bede w polsce ,ale chcem odrazu zaopatrzyc sie we wszystkie nowe gumy i odboje do jego montazu ale nie wiem co tam konkretnie idzie bo jeszcze tego nigdy nie rozbieralem szczegolnie chodzi o przod, czy jest to samo co w seri czy trzeba cos wywalic.Podobno jest na amorze z przodu jakies lozysko?Ale niewiem czy to prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #145 Napisano 8 Grudnia 2010 jak masz dobre gumy z przodu a w pasku b5 to prawie rzecz niezniszczalna to nie musisz na przod nic kupowac bo wszystko przekladasz z serii z tylu rowniez przekladasz z serii mocowania i oslony i odboje chyba ze masz oslony i odboje nieciekawe to kupujesz seryjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #146 Napisano 9 Grudnia 2010 A wiec tylne oslony i odboje musze kupic nowe bo mi popekaly ,a co do tego lozyska to tam nie ma zadnego? Bo widzialem w koryms poscie ze byla gadka o jakims lozysku wzdluznym o ile sie nie myle.A dzieki za odpowiedz MAPET, a przed swietami skladam u ciebie zamuwienie na gwincik pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #147 Napisano 9 Grudnia 2010 lozyska sa w poduszkach ale do passata b4 wlacznie w b5 juz jest inna poduszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #148 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam Mam MTS'a w samochodzie, jest ok jak za tą cenę ale nie da się ukryć że jest to miękki gwint. Podczas jazdy po serpentynach potrafi przytrzeć błotnikiem o asfalt. Tutaj moje pytanie do znawców. Czy do MTS'a dałoby radę założyć jakieś twardsze sprężyny? Z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #149 Napisano 14 Grudnia 2010 Koledzy mam takie skromne pytanie do użytkowników gwintu. Jak sobie radzicie zimą? Zastanawiam się nad zakupieniem do B4ki MTSa, i nie wiem jak to będzie wyglądało w warunkach gdy sa duze koleiny z lodu na jakichs bocznych drogach. Ma ktoś może foto poglądowe jak B4 wygląda z gwintem rozkręconym w góre? Ciekawi mnie jak wysoko ewentualnie auto mozna podnieść w górę na zimę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #150 Napisano 14 Grudnia 2010 to nie lepiej po zimei kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #151 Napisano 14 Grudnia 2010 Przecież mozesz regulować wysokośc na zime wiec sobie podniesiesz, tyle ze gwint i tak jest niższy od seryjnego zawieszenia, ja mam gwint i nawet nie podnosiłem go z gleby i szczerze to czasem mam kłopotliwe sytuacje ale to wina braku czasu i lenistwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #152 Napisano 14 Grudnia 2010 podniesie o ile bedzie mu sie chcialo tylko musi meic swiadomosc ze to i tak bedzie ok -3cm nizej niz seia no i gwint w takim ustawieniu sszybko pada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #153 Napisano 14 Grudnia 2010 mapet - zaloze go i tak po zimie ale chodzi o to zeby za rok znowu nie przerzucac zawiechy na zime a czym spowodowane jest to ze gwint pada przy max rozkreceniu? bo jesli jest to wtedy naprawde awaryjna sprawa to sie musze powaznie zastanowic. Z drugiej strony jak kupie zwykle zawieszenie sportowe springi+amory albo same amory jak to miałem w B3 ( chodzi mi o usztywnienie auta ) to nie bede mial juz wogole opcji regulacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #154 Napisano 14 Grudnia 2010 no bo jak na max rozkrecony to amor pracuje na max wyciagnieciu co wiadomo ze na boki najmocniej jest narazony na ruchy jak jest nizej to ma podparcie lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #155 Napisano 14 Grudnia 2010 Ja nie podnosiłem na zime, auto jest obniżone o 5cm na przodzie i o 4.8cm na tyle w porównaniu do serii. Jedyne problemy to właśnie wysokie koleiny. Jak juz to lepiej jechać po śniegu niż w koleinach, bo szkoda belki i podwozia. Ale nie miałem jeszcze problemu z zawieszeniem się auta, czy rozwaleniem miski (tfu tfu). Ogólnie po drogach da się jechać, tylko trzeba uważać na to co odpada z innych aut. No i nie podjeżdżać pod wyższe krawężniki, bo zostawimy zderzak. Ale za to jazda jest dużo bardziej precyzyjna. Dużo lepiej czuć auto i co mnie miło zaskoczyło - łatwiej jest kontrolować i wyjść z poślizgu (prawie brak przechyłów na bok, koła momentalnie łapią przyczepność). Miałem także okazję jeździć przez 2tygodnie po suchej drodze i powiem, że w zakręty w które wcześniej wchodziliśmy, śmiało można dodać 20-30km/h więcej i nie ma mowy o żadnym wynoszeniu, traceniu przyczepności i tym podobnym. Kontrola auta - nieporównywalnie lepsza niż w przypadku serii ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #156 Napisano 14 Grudnia 2010 Ja nie podnosiłem na zime, auto jest obniżone o 5cm na przodzie i o 4.8cm na tyle w porównaniu do serii. Jedyne problemy to właśnie wysokie koleiny. Jak juz to lepiej jechać po śniegu niż w koleinach, bo szkoda belki i podwozia. Ale nie miałem jeszcze problemu z zawieszeniem się auta, czy rozwaleniem miski (tfu tfu). Ogólnie po drogach da się jechać, tylko trzeba uważać na to co odpada z innych aut. No i nie podjeżdżać pod wyższe krawężniki, bo zostawimy zderzak. Ale za to jazda jest dużo bardziej precyzyjna. Dużo lepiej czuć auto i co mnie miło zaskoczyło - łatwiej jest kontrolować i wyjść z poślizgu (prawie brak przechyłów na bok, koła momentalnie łapią przyczepność). Miałem także okazję jeździć przez 2tygodnie po suchej drodze i powiem, że w zakręty w które wcześniej wchodziliśmy, śmiało można dodać 20-30km/h więcej i nie ma mowy o żadnym wynoszeniu, traceniu przyczepności i tym podobnym. Kontrola auta - nieporównywalnie lepsza niż w przypadku serii ! a jakiej firmy gwint ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #157 Napisano 14 Grudnia 2010 Mapet, ale myślę że na śniegu tzn śliskiej nawierzchni nie będzie takich przeciążeń jak na suchym asfalcie wiec po podniesieniu na zimę i jeszcze nie na max myślę że będzie ok. Jaka ew cena w Twoim sklepie? powoli skłaniam się ku temu gwintowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #158 Napisano 14 Grudnia 2010 ja tylko mowie jak jest ze szybciej sie wysypie taki gwint co nie znaczy ze od razu... ok 80zl taniej od cen z www ale to juz nei tu meijsce na rozmowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #159 Napisano 15 Grudnia 2010 Ja jeżdżę B4 obniżoną na gwincie od Mapeta. Nawet nie podnosiłem na zimę. Nie wiem, ile dokładnie jest obniżony, ale na pewno niżej, niż 5cm od serii. Wystarczy jeździć rozważnie i nie za szybko tam, gdzie nie ma na to warunków i będzie dobrze. Jak chcesz, to w moim temacie są zdjęcia na zimowym setupie. Link w podpisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #160 Napisano 15 Grudnia 2010 sision no ładnie sie to prezentuje ( mam nawet taki sam kolor auta )i myślę że wysokość jest podobna do tej jaka mam w B3 którą aktualnie jeżdżę więc da radę bez problemów odkładam kasiorę na gwint myślę, że na początku przyszłego roku będę coś działał. mapet odezwę się jak będę miał fundusze, jeszcze bedzie mnie interesowała BRA od Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach