aro555222 Zgłoś #61 Napisano 28 Maja 2010 Mam takie głupie pytania... pierwszy raz mam w rękach gwint... więc zero doświadczenia. Czy jest jakaś podziałka, miarka, że widać, ile odkręcam/skręcam ? skąd będę wiedzieć, że mam równo ustawione? i drugie pytanie - im niżej nakrętki, tym bardziej zawias jest odkręcony?czyli auto stoi wyżej? Najlepiej mierzyć to suwmiarką niestety innego wyjścia nie ma. Czym nakrętka idzie niżej tym samochód też siada niżej, gdy nakrętka idzie do góry samochód idzie w górę. Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #62 Napisano 28 Maja 2010 Czy jest jakaś podziałka, miarka, że widać, ile odkręcam/skręcam ? skąd będę wiedzieć, że mam równo ustawione? nie ma mairke masz w rece wystarczy zmeirzyc do dolu gwintu czy mocowania i juz jakies tanie chinskei regulacje widzialem mialy miarki im niżej nakrętki, tym bardziej zawias jest odkręcony?czyli auto stoi wyżej? nie wiem czemu ludzie tak to postrzegaja przeciez jak krecisz nakretka w dol to jak auto ci sie moze podniesc krecisz w dol auto w dol i na odwrot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #63 Napisano 28 Maja 2010 nie wiem czemu ludzie tak to postrzegaja hehe, nie wiem, taki mi się skojarzyło Dzięki chłopaki za szybkie info MAPET - przy okazji dzięki za paczkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #64 Napisano 29 Maja 2010 ja tak ostatnio miałem niestety nie wiem czemu ale myślałem że jak skręcę gwint do góry sprężyna zrobi się mniejsza i auto idzie w dół, ale jak skręciłem i złożyłem wszytko do kupy to okazało się inaczej no i trzeba było skręcać go w dół ale jak to mówią uczymy się na błędach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #65 Napisano 30 Maja 2010 trzeba sie fizyki uczyc w podstawowce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #66 Napisano 31 Maja 2010 trzeba sie fizyki uczyc w podstawowce To w podstawówce było o gwintach do Passata? kurde, przegapiłem te lekcje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #67 Napisano 31 Maja 2010 hehe now widzisz przegapiles... a na powaznie... ze jak masz srubke i postawisz ja na ziemi na lebku na to nakrecisz nakretke a na nakretce cos polozysz.. i krecisz nia w dol to to cos leci w gore czy na dol ? nawet jak jeszcze bys wlozyl miedzy to cos a nakretke sprezynke to i tak w gore nie poleci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #68 Napisano 31 Maja 2010 Niby prosta i jasna sprawa, ale jakoś tam ki się skojarzyło, jak napisał kolega Arek wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jamnik123 Zgłoś #69 Napisano 31 Maja 2010 Dla ciekawych zamieszczam foto paska na oryginalnym zawieszeniu i po zamontowaniu Kitu MTS -35mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #70 Napisano 2 Czerwca 2010 Wygląda kozak:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #71 Napisano 2 Czerwca 2010 Kitu MTS -35mm Rozumiem, że tylko przód zamontowałeś ? Jeśli komplet to do kitu taki kit, od razu widać jak nie równo usiadł. Przód na pewno więcej jak 35mm, tył prawie nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #72 Napisano 2 Czerwca 2010 Pewnie kit do benzyniaka, co ma przod lzejszy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #73 Napisano 2 Czerwca 2010 i nie wiem co to ma do tematu jak tu o qwintach powinno byc,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Druciarz83 Zgłoś #74 Napisano 3 Czerwca 2010 (edytowane) jak kolego dymekvr6 nisko opusciles gewinde i jakie masz kolo??, ja niedawno zakupilem gewinde firmy LOWTEC i niebawem zakladam do swego paska i do tego kolo 17 bynajmniej chwilowo 17 jak sie uda to albo 18 lub 19 docelowo ma byc, co do LOWTEC nie znam opini ale firma jest na poziomie Fk Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Druciarz83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #75 Napisano 3 Czerwca 2010 lowtec to napewno nei jets ta polka co fk chyba ze chodzi ci o FK AK czyli niska polke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kds_tt Zgłoś #76 Napisano 3 Czerwca 2010 Ja dodam swoja opinie o gwincie MTSa gdyz mam mala firme tuningowa i niestety sprzedalem cos takiego znajomemu... Gwint byl noffka sztuka. Podszedl bezproblemowo i bylo wszystko ok. Po ok miechu tyl zaczal skrzypiec. I to bardzo... Amory nie ciekly i mimo tego ze auto jezdzi z tym juz ok 1,5 roku to sprawnosc jest ok, ale to skrzypienie jest okropne... Jedyne co pomaga to strzyknac olejem na gore amora raz na 2-3 tygodnie... Od tego czasu gwinty sprzedaje tylko Ta Technix albo KW... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #77 Napisano 3 Czerwca 2010 (edytowane) chyba to wpis konkurencji MTS jakiejs hehe... bo teraz sprzedajesz TA badz KW.. i co z tego - KW tez sprzedaje ... FK, Eibach Bilstein, H&R itd... i co z tego jak porownujesz gwint w kwocie 5-7 tys zl do tego za 999zl poza tym jak jestes niby sprzedawca to wiesz ze jest cos takiego jak gwarancja i bez problemu ten znajomy by dostal nowe amorki... wiec nie rozumiem jakiegos strzykania olejem co piszesz... poza tym amorki obecnie sa z nowej linii i maja lekko inna budowe... Edytowane 3 Czerwca 2010 przez MAPET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Druciarz83 Zgłoś #78 Napisano 4 Czerwca 2010 lowtec to napewno nei jets ta polka co fk chyba ze chodzi ci o FK AK czyli niska polke cos wiecej na temat tego zawieszenia na ebayu cena tego gwintu za nowke koszt kole 2500zl tak samo jak fk, widze ze masz doswiadczenie i smigales na różnych gewindach wiec sie wypowiedz kolego, ja niebawem wkladam ten gwint do siebie wiec chce znac opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kds_tt Zgłoś #79 Napisano 4 Czerwca 2010 Kolego MAPET, wtedy gwarancja przepadla bo znajomy zalozyl to sobie sam i nie zlatwil zadnej pieczatki ze zrobil to jakis zaklad... Byc moze gwinty z MTSa sie w tej chwili zmienily, a moze byl to pojedynczy przypadek... Wiec moze bede musial zmienic swoje zdanie W kazdym badz razie z innych produktow tej firmy klienci byli zawsze zadowoleni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos Zgłoś #80 Napisano 4 Czerwca 2010 chyba to wpis konkurencji MTS jakiejs hehe... bo teraz sprzedajesz TA badz KW.. i co z tego - KW tez sprzedaje ... FK, Eibach Bilstein, H&R itd... i co z tego jak porownujesz gwint w kwocie 5-7 tys zl do tego za 999zl poza tym jak jestes niby sprzedawca to wiesz ze jest cos takiego jak gwarancja i bez problemu ten znajomy by dostal nowe amorki... wiec nie rozumiem jakiegos strzykania olejem co piszesz... poza tym amorki obecnie sa z nowej linii i maja lekko inna budowe... Weź pod uwagę ze nikt Ci gwintu za darmo nie wymontuje a potem nie zamontuje - a gwarancja nie obejmuje zwrotu kosztów demontażu i montażu. A o mts słyszałem i czytałem ( na innych forach) tyle dobrego co o ojcu Rydzyku. Dlatego też bedę sie decydował na LOWTEC ewentualnie TA lub nawet na tego FK AK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach