Skocz do zawartości
Gość schimano1980

Zawieszenie gwintowane VW Passat MTS Technik

Rekomendowane odpowiedzi

mam niezaktualizowana www jeszcze

wez zerknij w katalog MTS na http://www.mts-technik.pl / com i tam bedzie pelna oferta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę, to mnie proszę poprawić - zastanawiam się cały czas czy brać kit czy gwint. Ostatnio kilka razy czytałem i widziałem zdjęcia, że jest problem przy gwincie na tyle, bo za nisko obniża nawet przy max wysokości. A czytając dane techniczne z linka Mapeta do strony MTS widać, że kit obniża 40mm, a gwint 40-80mm. Czyli przy najwyższej pozycji gwintu powinno auto stać tak jak na kicie. Teoretycznie oczywiście ;) To o co w tym chodzi? to znaczy że jednak gwint obniża bardziej niż te 40mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie -40 zrobic i na gwincie... ale to dla niego niezdrowo bo amorki sa caly czas max wyciagniete i pracuja na max wyciegnieciu wiec szybciej sie zuzyja poza tym w skrajnych przypadkach auto moze byc twardsze bo na samej gorze spreyzna sie max sciska

ogolnie jak dla mnie gwint to dla wiekszych obnizen siekupuje bo 40 obnizenie to prawie nie obnizenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ogolnie jak dla mnie gwint to dla wiekszych obnizen siekupuje bo 40 obnizenie to prawie nie obnizenie

Też tak myślę... Ja chciałem coś takiego, jak ma arth w swoim B3 na Keskinach. Dokładnie tak chcę zrobić. A on ma gwint. A wydawało mi się, że to nie będzie więcej niż 40mm. Mogę jeszcze kupić kit i np wymienić same sprężyny na bardziej obniżające, nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz ale to dodatkowy wydatek i wyjdzie juz jak gwint.. poza tym obnizy ci np o 2 cm nizej a co jak tobie potrzeba o 1 cm nizej np?

 

gwint ma mega zalete ze robisz wg 1mm ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do Mapeta lub do tych którzy zakładali same springi:

którą stroną zakładamy springi na przód??? czy do góry idą te 3 zwoje co są bardziej ściśnięte czy te 3 co są więcej oddalone od siebie??? bo tylne to nie ma żadnej różnicy... a przednie??? czy zakładać je tak jak stoją na fotce czy obrócić o 180 stopni???

Zdj?cie0450.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyl bez znaczenia przod z grubsza tez ale sprawdz zeby dobrze siedzialo na amorku i poduszce i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to założę je tak jak stoją na foto...dzięki Mapet za przesyłkę:) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie do Mapeta lub do tych którzy zakładali same springi:

którą stroną zakładamy springi na przód??? czy do góry idą te 3 zwoje co są bardziej ściśnięte czy te 3 co są więcej oddalone od siebie??? bo tylne to nie ma żadnej różnicy... a przednie??? czy zakładać je tak jak stoją na fotce czy obrócić o 180 stopni???

na pewno tak jak na zdjęciu jest dobrze...:)

PS: wie ktoś może, dlaczego po założeniu gwintu tył mi bardzo stuka? tak jakby amortyzator był niedokręcony od góry...mimo że jest oczywiście dokręcony... możliwe żeby się przesuwał na talerzu?

 

ps: mam do sprzedania sprężyny FK -40 do passata b4 używane

ps2: Mapet dzieki za szybką wysyłkę. 100% zadowolony jestem:)

Edytowane przez ichas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale co stuka? moze tlumik o belke stuka :)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tłumik to nie jest na pewno, puka z obu stron i to u góry...ale nie wiem czy dobrze zmontowałem kolumnę bo tam powinna chyba jeszcze taka guma. chodzi mi o te gumy co są na samej górze na tym zdjeciu

d3d793bb30092d9b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak wyglada w passacie dokaldnie tyl ale tu widze zupelnie zle to skrecone bo widze poduszke do seryjnych sprezyn na samej gorze a po co ona tam jest w ogole przykrecona?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli tego elementu na gwincie sie nie zakłada w ogóle, tak?

a ma ktoś zdjęcie prawidłowo złożonej kolumny?

PIC00374.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze nie przeciez to jest guma do seryjnej sprezyny

 

jesli to jest podobnie jak w golfie 3 to gwint na to jak w serii gumowe poduszeczki z podkladkami i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnąlem amor i tak to wygląda:

attachment.php?attachmentid=30056&d=1273936869

Czy to prawidłowa konfiguracja??

A może należy jeszcze wsadzić coś ze starego amortyzatora??

Mapet-a które podkładki i poduszkę masz na myśli? możesz je wskazać na zdjęciu??

 

HELP

attachment.php?attachmentid=30057&d=1273936887

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrz

w gwincie dajesz tylko gumowe poduszki i podkaldki

 

ten metalowy element co jest talezykiem do seryjnej sprezyny nei powinno go byc przy gwincie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już ogarnąłem problem...:) masz rację mapet...w zasadzie to sam do tego doszedłem... metodą prób i błędów:)musiałem wsadzić pomiędzy gwint a talerz tą gumę z takimi ząbkami-ot to wszystko:509:

tak powinien wyglądać prawidłowo poskładany gwint- nic nie puka, nie stuka:):

PIC00382.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_xD

Witam

Odkopię trochę temat, nie będę zakładał nowego.

 

Mam w planach zakupu gwintu MTS Technik do B3, 2E Kombi

i moje pytanie chce skierowac do osób które maja taki gwint w B3 i B4

Jak sie jeździ taka gleba po polskich drogach?

i czy plastyki po pewnym czasie głosniej skrzypia ?

jednym słowem czy Passat ucierpi na takim gwincie?(czy zostac na serii)

 

Dzieki za odp. i Pozdrawiam.

Edytowane przez Marcin_xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje E39 śmigało na "Technixiezed" (gwint) zlego słowa nie powiem. też przed sprzedażą\miałem obawy ale zrobilem na nim 70 tys km i wypasik byl. solidne wykonanie i komfort jazdy to trzeba przyznać. polecam. sam bym jeszcze raz do passka wlozyl ale dzidzi w drodze wiec inwestuje raczej w bezpieczny fotik, naklejke "baby in auto" :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie głupie pytania... pierwszy raz mam w rękach gwint... więc zero doświadczenia. Czy jest jakaś podziałka, miarka, że widać, ile odkręcam/skręcam ? skąd będę wiedzieć, że mam równo ustawione? i drugie pytanie - im niżej nakrętki, tym bardziej zawias jest odkręcony?czyli auto stoi wyżej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności