Gość soulraver1984 Zgłoś #21 Napisano 31 Maja 2009 Actina ,nie wiem jak to sie ma do diesla bo ja mam benzyne 1.6. ale przy zaworze EGR jest taka czarna kostka. odłączam ją i silnik pracuje dużo ciszej. tylko powtarzam ja mam benzyne.nie wiem jak to jest w dieslu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #22 Napisano 9 Czerwca 2009 Witam kolegów.W listopadzie tamtego roku miałem wymienianą Hydraulike bo strasznie silnik mi stukał.Po wymianie Hydrauliki jest dużo lepiej,ale i tak to nie jest to,gdy odpale autko jak jest zimne to stuka jak po przednim razem,ale gdy silnik troszke się rozgrzeje to i tak słychać lekke stukanie.Byłem z tym u tego samego mechanika i powiedział mi ze to będzie wytarty już wałek i dlatego jest taki efekt.Koszt tego jest podobno o koło 4 tyśków,Wałek musi być nowy i Hydraulika na nowo wymieniona.Prosze was o porade w tej sprawie,jakie są koszta tej naprawy-bo mechanikowi już przestałem ufać,i co to może być bo już straciłem nadzieje że mój Dieselek będzie pracował znowu ciszej.Narazie moje rozwiązanie tego problemu to sprzedać Diesla i kupić Bęzyniaka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #23 Napisano 9 Czerwca 2009 tyśków,Wałek musi być nowy i Hydraulika na nowo wymieniona Heheh tyle to kosztuja 4 walki do v6 Walek wcale nie musi byc nowy,zreszta watpie zeby Twoj byl wytarty. AAA i zmien mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hudini3 Zgłoś #24 Napisano 9 Czerwca 2009 Tak jak napisał kolega wcześniej. Czujnik otwarcia dyszy(Wtrysk z przewodem). Proponuje zmierzyć ile jest omów na wtyczce, ma być od 75 do 125 omów. Proponuje go wymienić. Miałem już kilka takich przypadków i zawsze to był ten nie szczesny wtrysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #25 Napisano 10 Czerwca 2009 Za 4 tysie kupisz używany silnik, a cześć zwróci Ci się jak sprzedasz stary na części;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #26 Napisano 10 Czerwca 2009 Heheh tyle to kosztuja 4 walki do v6 Walek wcale nie musi byc nowy,zreszta watpie zeby Twoj byl wytarty. AAA i zmien mechanika. Kolego to mniał byś jakąś propozycję od czego by to sprawdzić co mi tak stuka? Koledzy tu jest wyraznie słychać ten stukot http://www.youtube.com/watch?v=AOznmSsLoO0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #27 Napisano 11 Czerwca 2009 No mi puka identycznie już prawie 2 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #28 Napisano 11 Czerwca 2009 mi podobnie koledzy, metaliczny klekot;/ na jesien robie remont silnika;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #29 Napisano 11 Czerwca 2009 (edytowane) Kurde!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przecież musi być jakaś rada na te stuki,tylko jaka?? wymieniać wałek raz w roku? czy hydraulike co wymiana olejeju. Co z tym fantem zrobić??ja w Listopadzie ubiegłego roku wymieniłem hydraulike,wyregulowałem wtryski i co?dalej to samo:( Koledzy może problem jest gdzie indziej?może to nie wytarty wałek,tylko co innego? gdzie i co szukać???? może jakieś propozycję???? http://www.youtube.com/watch?v=AOznmSsLoO0. to jest głos pracy mojego silniika Edytowane 11 Czerwca 2009 przez rafcisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #30 Napisano 12 Czerwca 2009 Ja u siebie wymieniłem hydraulike, wtryskii pompę wtryskową. teraz zamontowałem stare orginalne popychacze i jest lepiej niż na tych nowych INA po 20zł/szt. Tak czy siak jest to cholernie dziwne bo nie wiem jak u was ale u mnie silniczek ciągnie że aż miło. A spalanie nie pamietam kiedy przekroczyło mi 6l/100km. Moim zdaniem silniczek zdrowy tylko głowica już ostro powycierana w miejscach pracujących popychaczy. U mnie w porównaniu do was jeżdze dośc długo już z tym(prawie dwa lata) i do tego zaczyna dochodzić kłopot jakby zawieszającego sie któregoś zaworu lub szklanki przy odpalaniu. Silnikiem wtedy trzesie przez 5-15 sekund i kopci na ciemnoniebiesko ale jest ciuchutko jak w benzynce. A jak załapie na 4 garnki to zaczyna klepać. Także jeśli jeszcze bede coś grzebał to zaczne od głowicy, tylko jak sie okaże że to nie to to sie chyba zachlastam.... Zaleje go chyba minerałem i niech sie rozleci w drobny mak I sie poszuka drugiego silnika. A bardzo czesto można trafić na sprowadzane angliki z niewymontowanym silnikiem, także można go sparwdzić na chodzie. To chyba najlepsze rozwiązanie niz remontowanie starego kelkota.... ---------- Post added at 08:26 ---------- Previous post was at 21:22 ---------- Acha no i Panowie, skoro coś sie zawiesza(zawór, szklanka) i jest spokój czyli nic nie klepie to jest to jakiś trop. Sądze, ze siedzi tylko jeden element tylko jak go zdiagnozować... Albo kanalik zapchany oprowadzający olej do danego hałasującego popychacza, albo wyrobione gniazdo lub też gdzieś przytarty, zacierający się zawór... Rozmawiałem z mechanikiem ktróy miał coś takiego w silniku forda i okazało się , zde gdzies tam się przycinał sam zawór. Ps. Dla pocieszenia - nie tylko my mamy takie problemy. Na innych forach np. mercedesa też opisują takie zgadki z kelkotem nie do wyeliminowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #31 Napisano 12 Czerwca 2009 czasem metalowa opaska od dolotu trzaska sie o gorna oslone silnika i daje taka wibracje ze az na intercooler idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy23 Zgłoś #32 Napisano 12 Czerwca 2009 witam!miałem podobny problem i tez wymieniłem szklanki na popychaczach, niby jest to najczęstszą przyczyna takiego stuku, lecz nic to nie dało, było jeszcze gorzej:(!!wiec pomyślałem możne luz na zaworach, zdjąłem głowice i dałem do splanowania i sprawdzenia luzów okazało się że zawory są ok. wpadłem w depresje i stwierdziłem ze jak jestem juz tak daleko to sprawdzę tłoki.na 4 cylindrze miał lekkie zarysowanie, wiec zdjąłem miskę olejową i okazało sie że wał jest zatarty na panewce na 4 tłoku.wiec było trzeba zrobić szlif wału i nowe panewki na szczęście obeszło sie bez szlifu cylindrów bo zarysowanie było nieszkodliwe i mało widoczne zarzuciłem tylko nowe pierścienie.mechanik powiedział ze i tak miałem szczęście że jeszcze się nie zatarł.nie wiem co mogło być przyczyną tego, ale nikomu tego nie życzę!! po tym remoncie mam obsesje na punkcie tego dźwięku:mad:.pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #33 Napisano 13 Czerwca 2009 U mnie takie zdrzenie odpada, bo gdyby byłby zatarty wał to już dawno by padł - ja na tym stukaniu smigam dwa lata i zrobiłem już prawie 30kkm. A co dziwne na początku jak sie pojawiło było dużo głośniej, a teraz jakoś sie wyciszyła ale i tak nie odpuszcam W poniedziałek płukanka silnika i chyba minerał(ELF 15W-40). Nie ma już nic do starcenia Albo się poprawi, albo się rozleci albo pozostanie bez zmian... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarun Zgłoś #34 Napisano 15 Czerwca 2009 Jak sluchalem tych audio to wydaje mi sie ze w moim passku mam to samo. Tzn wiem ze slysze rowniez dziwny stukot bardzo podobny do tych audio, mam cicha nadzieje ze to tylko zawor EGR a nic innego, powazniejszego. Niedlugo pobawie sie z EGRem i zobacze moze pomoze a jesli nie to nie wiem co to moze byc. Nie znam sie za bardzo na samochodach, wlasciwie to sie dopiero ucze, wiec szczerze mowiac nie mam pojecia. Mieszkam w anglii i niestety tutejsi mechanicy sa straszni i najlepiej do nich wogule nie jezdzic, a jak sie ich pytalem co to moze byc to kazdy przytakiwal, ze dobrze chodzi i nic mu nie jest ... No nic, jak przeczyszcze EGR i mozliwe, ze zatkam to napisze efekty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAQ Zgłoś #35 Napisano 17 Czerwca 2009 Witam panowie i panie Mam problem ze stukaniem po odpaleniu przez kilka sekud słychac cos w rodzaju klekotu jak u wysłuzonego diesla a to benzynka jesli ktos moze mi pwiedziec cop moze byc przyczyna bede wdzieczny pozrawiam:16: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #36 Napisano 17 Czerwca 2009 Witam panowie i panie Mam problem ze stukaniem po odpaleniu przez kilka sekud słychac cos w rodzaju klekotu jak u wysłuzonego diesla a to benzynka jesli ktos moze mi pwiedziec cop moze byc przyczyna bede wdzieczny pozrawiam:16: Kolego lepiej jak byś poszukał u siebie w dziale,a napewno coś znajdziesz-było o tym.A to jaest dział B5 Afn ---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:54 ---------- Jak sluchalem tych audio to wydaje mi sie ze w moim passku mam to samo. Tzn wiem ze slysze rowniez dziwny stukot bardzo podobny do tych audio, mam cicha nadzieje ze to tylko zawor EGR a nic innego, powazniejszego. Niedlugo pobawie sie z EGRem i zobacze moze pomoze a jesli nie to nie wiem co to moze byc. Nie znam sie za bardzo na samochodach, wlasciwie to sie dopiero ucze, wiec szczerze mowiac nie mam pojecia. Mieszkam w anglii i niestety tutejsi mechanicy sa straszni i najlepiej do nich wogule nie jezdzic, a jak sie ich pytalem co to moze byc to kazdy przytakiwal, ze dobrze chodzi i nic mu nie jest ... No nic, jak przeczyszcze EGR i mozliwe, ze zatkam to napisze efekty. Pozdrawiam Kolego czekam na twoją odpowiedz bo też mam taki sam problem jak i ty.Czekam co będzie u ciebie.Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek23 Zgłoś #37 Napisano 17 Czerwca 2009 mialem tez u siebie taki metaliczny stukot ale po wymianie lancuszka rozrzadu napedzajadzego drugi walek rozrzady stukot ucichl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #38 Napisano 18 Czerwca 2009 Kolego a jak twoim zdaniem było by w dieslu,co to może być? ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:03 ---------- Kolego a jak twoim zdaniem było by w dieslu,co to może być? Kolego a jak twoim zdaniem było by w dieslu,co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarun Zgłoś #39 Napisano 18 Czerwca 2009 Bylem dzis u mechanika na wymianie oleju, rozmawialismy na temat zaworu EGR i odradzil mi jego zaslepianie. Powiedzial ze skoro dziala to po co masz to zaslepiac. Czy dziala prawidlowo to sam nie wiem wiec napewno co zrobie to wyjme go i wyczyszcze a pozniej wyciagne przewod od powietrza zeby go wylaczyc i poslucham czy klekocik ucichl czy nie. Jesli nie to nie bede "modzil" i zostawie recylkulacje wlaczona. A co do klekotu w moim to obawiam sie najgorszego ... wtryski . Niedawno jak moj kolega ulsyszal ten klekocik to powiedzial ze znajomy mial taki sam przypadek w golfie prosto z salonu, po paru miesiacach od kupna padly mu wtryski (pech?) i podobnie halasowal ... A wiec zaworek bede czyscil i zatykal jak znajde troche wolnego czasu, jedyny wolny weekend bede mial jakos za 2 tygodnie. Po zabiegu napisze efekty na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MR.GREG Zgłoś #40 Napisano 18 Czerwca 2009 (edytowane) Witam skoro o klekotaniu to może wie ktoś co mojego boli,a zatem jadąc na 5-6 biegu gdy spuszcze pedał gazu a następnie dodam minimalnie tak żeby auto nieciągło do przodu słychać z zewnątrz auta cichy klekot.Jak auto ponownie sie rozbuja i silnik ma większe obroty to przestaje klekotać.Jeśli ktoś miał coś podobnego i pozbył się tego prosiłbym o komentarz. Edytowane 19 Czerwca 2009 przez MR.GREG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach