Skocz do zawartości

Yarun

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Yarun

  • Urodziny 06.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ipswich

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Bylem dzis u mechanika na wymianie oleju, rozmawialismy na temat zaworu EGR i odradzil mi jego zaslepianie. Powiedzial ze skoro dziala to po co masz to zaslepiac. Czy dziala prawidlowo to sam nie wiem wiec napewno co zrobie to wyjme go i wyczyszcze a pozniej wyciagne przewod od powietrza zeby go wylaczyc i poslucham czy klekocik ucichl czy nie. Jesli nie to nie bede "modzil" i zostawie recylkulacje wlaczona. A co do klekotu w moim to obawiam sie najgorszego ... wtryski . Niedawno jak moj kolega ulsyszal ten klekocik to powiedzial ze znajomy mial taki sam przypadek w golfie prosto z salonu, po paru miesiacach od kupna padly mu wtryski (pech?) i podobnie halasowal ... A wiec zaworek bede czyscil i zatykal jak znajde troche wolnego czasu, jedyny wolny weekend bede mial jakos za 2 tygodnie. Po zabiegu napisze efekty na forum.
  2. A co jesli ta osoba, ktora sprzedawala mi samochod sama nie wiedziala jaki olej do niego wlewac lub czy nawet co dokladnie jest w srodku, poniewaz nie wygladal mi raczej na osobe ktora sie takimi rzeczami interesuje. Mial kilka samochodow na raz do sprzedania wiec raczej jakis "szybki" handlarz. Znalazlem go w internecie na popularej stronie z ogloszeniami. Kupowalem go pod Londynem a tam dlugo o takich ludzi pytac nie potrzeba. Wiec co jesli olej byl syntetyczny a teraz przez taka sytuacje zalalem go 2x pol syntetykiem z inna norma i bede chcial wrocic do dobrego oleju? Czy lepiej "zaufac" panu z Dubaju i kontynuowac jazde na pol syntetyku tyle ze zalac taki z odpowiednia norma ? Czy zmieniac? Jak slysze passka to nie wydaje mi sie ze tak powinien pracowac tdi, a nie znam sie i wogule nie wiem jak sie za to zabrac ... Prosze o rady.
  3. Jak kupilem swoj samochod poprzedni wlasciciel powiedzial mi, ze jezdzil na polsyntetyku castrol 10w/40 z norma 505.00 (http://img301.imageshack.us/img301/8055/castrol10w40diesel.jpg) Totez kontynowalem jazde na tym oleju przez okolo 8tys mil (~120kkm) i teraz wlasnie po zarejestrowaniu sie na Waszym Forum dokopalem sie, ze powinienem ten silnik zalewac olejem syntetycznym z norma 505.01, 506.01 lub 507.00. Autko bylo zalewane castolem dwa razy przezemnie. Pierwszy raz odrazu po kupnie auta oraz raz po przegiegu okolo 5tys mil (8~kkm) drugi raz. W najblizszy weekend jade go zmienic na wlasciwy olej. Silnik w tym aucie od poczatku nie pracowal "milo" dla ucha, a ze ja nie jestem obeznany w temacie aut, poniewaz zaczynam dopiero zwiedzac ten fajny swiat. Mam do was prosbe z pytaniem. Czy moglisbyscie mi podpowiedziec, czego moge sie spodziewac po takiej wymianie. Czy moge oczekiwac jedynie poprawe z wymiany na wymiane, czy moze to jedynie pogorszyc sprawe. Jesli bede musial zwracac uwage na jakies szczegoly w samym silniku, to gdzie mam je znalezc (mniej wiecej) oraz gdzie moga sie pocic po takim zagiegu? Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.
  4. Jak sluchalem tych audio to wydaje mi sie ze w moim passku mam to samo. Tzn wiem ze slysze rowniez dziwny stukot bardzo podobny do tych audio, mam cicha nadzieje ze to tylko zawor EGR a nic innego, powazniejszego. Niedlugo pobawie sie z EGRem i zobacze moze pomoze a jesli nie to nie wiem co to moze byc. Nie znam sie za bardzo na samochodach, wlasciwie to sie dopiero ucze, wiec szczerze mowiac nie mam pojecia. Mieszkam w anglii i niestety tutejsi mechanicy sa straszni i najlepiej do nich wogule nie jezdzic, a jak sie ich pytalem co to moze byc to kazdy przytakiwal, ze dobrze chodzi i nic mu nie jest ... No nic, jak przeczyszcze EGR i mozliwe, ze zatkam to napisze efekty. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności