solar Zgłoś #1101 Napisano 7 Czerwca 2015 Witam.Mam pytanie do ludzi którzy jeżdżą dłubniętymi 1.8t na większą moc. Mój jeździ raczej ok ale przy ostrej jeździe powyżej 5 tyś obr nie wydala instalacja lpg i szarpie choć nie zawsze.Reduktor acr01 red 1,4 bar i barracudy 2,7 mm.Kilka razy stroiłem i jest podobnie.Tyle że mam faro 6 mm i zwykły zawór valtek 10 mm.Prawdopodobnie za mały przepływ. Jak wygląda zasilanie u was. Do 200KM powinno to chodzić..., mam program ~200KM/wtryski bex/1.2bar. Lpg- barracudy 130 /red. brc, ciśnienie 1.5bara /miedź 6 /zawór 8/FFL włókno/ dysze 3.0 ale testowałem 2,6/2.7/bez dysz.Ciśnienie spada do 0,9bar powyżej 7 tys/obr. czasy wtrysków max 18ms . Przy max bucie mam dwie wady: temp reduktora -2 do -5 (ale nie przerzuca) i gorsza - wypadanie zapłonu pierwszy cyl. czyli ten co mam wpięty czujnik ciśnienia zamiast kompensacji ale to z mojego zaniedbania.Do 6tys/obr jest ok. Jak szarpie podejrzyj ciśnienie i temp reduktora. Miałem kiedyś podobne objawy ,przyczyna to zapchane kanały gazowe reduktora,przy okazji frezowane na większe ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1102 Napisano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Do 200KM powinno to chodzić... No właśnie powinno, ale nie musi bo jest wiele czynników przeciw... Miałeś przyjemność wystroić kilka różnych 1.8T na różnych podzespołach z różnymi mocami?? Czy uważasz, że tak jak w Twoim to już we wszystkich?? dysze 3.0 Barracuda bez dysz ma właśnie 3mm. Czyżbyś już zmienił zdanie?? Jeszcze niedawno zachwalałeś BRC i polecałeś innym, a teraz robisz składaka?? :padaka Edytowane 8 Czerwca 2015 przez Grucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #1103 Napisano 8 Czerwca 2015 Ciężko powiedzieć ile ma kucy , napewno ładuje 1 bar. Dodaje loga http://vaglog.pl/log_205504.html Wymienie filtry gazy wywale dysze i spróbuję pozbierać nowe mapy. Co do Ciśnienia to raczej reduktor wydala lecz czasy wtrysków lpg sięgały 22 ms.I oczywiście czasami wypadają zapłony na 3 cyl tylko lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1104 Napisano 8 Czerwca 2015 Doładowanie to źaden wyznacznik na 1barze można i 200HP przekroczyć, ale w Twoim przypadku jak bedzie 190HP to dobrze. Ogólnie bym trochę bosta poprawił bo szkoda turbiny. Skoro twierdzisz, że reduktor wyrabia to zrób osc. Bo ja tu widzę dwie przyczyny, albo źle stroisz, albo ciśnienie w AC-ku pływa jak fale w Bałtyku i po prostu pętli wtryski. Nie ma się co oszukiwać cisnieniem powyżej 1,2bar to już tuszowanie niewydolnosci instalacji. Wiesz gdzie mój R-01 skonczył? W koszu... Tak samo z kilku innych 1.8T poleciały te redki, wszystkie z tego samego powodu. Nie mam o nich dobrej opinii w turbo, ale ostatnio miałem S3 po sofcie i o dziwo czerwony AC-ek do odcinki bez wiekszych spadków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #1105 Napisano 8 Czerwca 2015 Nie wiem jak w innych sterownikach lpg ale w moim minisecu oscyloskopy można podglądnąć tylko online nie jak logi w vagu .Można też zrobić zrzut ekranu. Co do strojenia to już kilka razy robiłem i wychodziło ale nigdy nie jest jak na pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1106 Napisano 8 Czerwca 2015 To wracam do poprzedniego pytania. Jak się zachowuje reduktor przy bucie? Jakie wartości osiąga ciśnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #1107 Napisano 9 Czerwca 2015 Witam wszystkich. W kwestii gazu raczej mam poziom pojęcia żaden... Nawet nie myślałem, że napiszę kiedykolwiek takiego posta:-D Ale... realia pokazały inaczej;) Zaproponowano mi instalację z poniższymi elementami: Sterownik Q Box basic wtryski AC W01bfc reduktor R01250 Koszt 2550zł w pewnym, sprawdzonym warsztacie. Samochód seryjny bez planów na jakiekolwiek mody, moce i t.p. Mogę prosić o opinię kogoś znającego temat? Dzięki Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #1108 Napisano 9 Czerwca 2015 u siebie zamontowałem instalacje LOVATO. Jak narazie nie narzekam. Tańsza od Landirenzo, ale podobno lepsza od BRC czy STAG. Zamontowana u dobrego fachowca (już drugi samochód mi robił). Koszt 2500 tyś. Wydajność instalacji do 200 km (zrobię chipa i dam znać). Kompletnie nie czuć różnicy na gazie czy na benzynie. Spalanie 9-14 l na (trasa 9-10, miasto 12, gdy świr się włączy 14) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1109 Napisano 9 Czerwca 2015 Mogę prosić o opinię kogoś znającego temat? Cena adekwatna do podzespołów. Zestaw nie najgorszy, ale osobiście wolałbym wtryski pojedyncze z wyższej półki. Tańsza od Landirenzo LandiRenzo to nie ta liga. Nic wspólnego oprócz nazwy... ale podobno lepsza od BRC czy STAG Niby w czym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #1110 Napisano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Cena adekwatna do podzespołów. Zestaw nie najgorszy, ale osobiście wolałbym wtryski pojedyncze z wyższej półki.Dzięki:drinks: Na temat wtrysków pogadam z fachowcem od montażu;)A ewentualnie co byś polecił? W czym tkwi różnica? Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1111 Napisano 9 Czerwca 2015 Np. Barracudy. W jakości i lepszych moźliwosciach montażowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #1112 Napisano 9 Czerwca 2015 Ja przy obecnej mocy 250 KM i doładowaniu 1.1 bar niedawno zmieniałem całą kompletną instalację bo w butli i tak się homologacja kończyła Także założyłem takie podzespoły, aby ogarniały moc i można było jeździć i na gazie bezproblemowo W skład wchodzą: -Reduktor KME Gold Turbo -Wtryski LPG Tech Dragon BF (rozwiercone dysze na 2,7mm) -butla w koło 55l -elektronika Stag Q-Box Plus Po wystrojeniu przez kolegę jeździ aż miło, maksymalne obroty na gazie ustawione na 6500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stas Zgłoś #1113 Napisano 11 Czerwca 2015 Poradźcie! całkiem niedawno nabyłem paska 1.8 150 km z 2005 rok. Chcę do niego wrzucić instalację gazową i dotychczas byłem zdecydowany na BRC. Ale jak byłem u gazownika to zaproponował mi instalację na sterowniku Zenit Pro od AGC. Mówił, że jest to obecnie jedna z lepszych na naszym rynku instalacji, chociaż złego słowa o BRC też nie powiedział. Ponieważ nie za bardzo się znam na tych sprawach technicznych, to może ktoś z Was zrobił by takie proste porównanie tych dwóch instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1114 Napisano 11 Czerwca 2015 Poradźcie! całkiem niedawno nabyłem paska 1.8 150 km z 2005 rok. Chcę do niego wrzucić instalację gazową i dotychczas byłem zdecydowany na BRC. Ale jak byłem u gazownika to zaproponował mi instalację na sterowniku Zenit Pro od AGC. Mówił, że jest to obecnie jedna z lepszych na naszym rynku instalacji, chociaż złego słowa o BRC też nie powiedział. Ponieważ nie za bardzo się znam na tych sprawach technicznych, to może ktoś z Was zrobił by takie proste porównanie tych dwóch instalacji. Jak 2005r. to nie ANB tylko AWT. Wiele nie powiedziałeś. Elektronika nie jest, aż taka ważna bo większość jest OK. A kto co montuje i ma z tego profity to to chwali. Lepiej zapytaj o reduktor i wtryskiwacze. Ponadto czy w przyszłości nie masz zamiaru podnosić mocy? Zarówno BRC jak i Zenit nie są jakoś mocno popularne na naszym rynku to i z fachowcami do nich trudniej. Przy odpowiednim dobraniu komponentów, montażu i wystrojeniu mają prawo działać jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #1115 Napisano 12 Czerwca 2015 Witam. Dziś się przejechałem z laptopem i zrobiłem screena i widać że coś z ciśnieniem nie tak więc myślę że wtryski i dysze są ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #1116 Napisano 14 Czerwca 2015 Barracuda bez dysz ma właśnie 3mm. Tak jak pisałem mam 130NL/min więc : Maksymalna wydajność przy ciśnieniu 1,2 bar: 130Âą1 [Nl/min] Średnica dyszy: max 3,3 [mm] Wydajność przy dyszy 3,3 mm: około 50 [KM/cyl] Czyżbyś już zmienił zdanie?? Jeszcze niedawno zachwalałeś BRC i polecałeś innym, a teraz robisz składaka?? Nadal zachwalam , ale tylko sprawne i prawidłowo wystrojone ,niestety moje się skończyły a alternatywa barracud ,ich cena , oporność ,oraz montaż pojedynczo na adapterach, przeważyły o zmianie - czego nie żałuje . Czy uważasz, że tak jak w Twoim to już we wszystkich?? Nie śmiał bym, dlatego "powinno..." , zamiast "musi!" .Podobnie jak z czerwonym acr-em... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1117 Napisano 14 Czerwca 2015 Tak jak pisałem mam 130NL/min więc :Maksymalna wydajność przy ciśnieniu 1,2 bar: 130Âą1 [Nl/min] Średnica dyszy: max 3,3 [mm] Wydajność przy dyszy 3,3 mm: około 50 [KM/cyl] Nie przepisuj mi bajek ze stron producentów bo mało, które mają odzwierciedlenia w realu... Ja wystroiłem 220HP (AWT) na hanach zielonych i nie ma problemu do odcinki (nic nie zamarza, nic nie pada), a fachowcy twierdzą, że nie możliwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #1118 Napisano 14 Czerwca 2015 Nie przepisuj mi bajek ze stron producentów bo mało, które mają odzwierciedlenia w realu... Jeżeli rozwierciłem dysze do 3.0 i czasy na wolnych miałem 2,4 a gdy je całkiem wykręciłem spadły do 2,1 to chyba nie jest bajka,ale masz swoje zdanie i nie zamierzam Cię przekonywać. A co do bajek to na pewno tyczy się to 90% reduktorów na rynku. Ja wystroiłem 220HP (AWT) na hanach zielonych i nie ma problemu do odcinki (nic nie zamarza, nic nie pada), a fachowcy twierdzą, że nie możliwe... Fachowcy zamiast głowy mają zegarek a poza tym duże ego,więc z założenia Twój sukces jest dla nich porażką. Ja Ci wierzę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #1119 Napisano 15 Czerwca 2015 (edytowane) LandiRenzo to nie ta liga. Nic wspólnego oprócz nazwy... dlatego napisałem że tańsza czyli być może gorsza. Koszt Landirenzo o ile dobrze pamiętam 3500 Niby w czym?? Zawsze miałem problem ze sterownikiem stag. Jeden mi siadł, zamówiłem drugi używany to samo. wyszło na to że obydwa były zawilgocone (drugi od razu po zakupie zaczął stwarzać problemy), a z tego co sie dowiedziałem są na to wrażliwe (być może powodem było złe umiejscowienie sterownika). Lovato okaże się w praktyce jak jest. Mało jeszcze jest tych instalacji. Widziałem, że właściciele szkół nauki jazdy montują u siebie w samochodach i nie narzekaja. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez bcymek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1120 Napisano 15 Czerwca 2015 Lovato okaże się w praktyce jak jestZnam zaklad, ktory od lat to instalujae a klienci (w tym paru moich znajomych) zadowoleni z jakosci dzialania i obslugi.Jak w 2011 jezdzilem za propozycja do swojego AWT to rowniez polecali zestaw Lovato, a na moj skladak AC R01, hana zielona, Stag 300ISA2 zlego nic nie mowili, ale woleli zamontowac cos do czego maja wieksze zaufanie. Ja sie uparlem, bo lobby na forum lpg tak polecalo, ale teraz po tych wszystkich przebojach troche zaluje, ze wzialem skladaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach