Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś u siebie w 1.8T Lubryfikacje,co myślicie? bo gdzie nie czytam to zdania są podzielone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co myślicie?

Zbędny element, zbędne koszty. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie macie średnice zasilania miedzią???? fi6 czy 8???

 

w moim 1.8t 180km(seria audi) i zavolak nie wyrabia w najwyższych momentach doładowania.2-4 tys obr szarpie a potem kręci w miarę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i pytanien mam czy przez nieszczelny układ powietrza wtórnego moze wywalac mi blędy z sondy i wypadanie zapłonów???

Zależy w jakim miejscu była by nieszczelność. Ale z tego co pisałeś wyżej Na PB jest OK, a na LPG źle, a nieszczelność miałaby wpływ na pracę silnika na obu paliwach. Z resztą nie ma co zgadywać trzeba zapiąć kompa sprawdzić co nie co, zalogować i postawić diagnozę. ;)

a jakie macie średnice zasilania miedzią???? fi6 czy 8???

Ja mam 6mm, ale FARO.

zavolak nie wyrabia

Zavoli to nie reduktor do silnika turbo. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli teraz musze podpiąc VAGa i porobic te logi tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No było by najlepiej, co do sondy to wygląda jakby była zepsuta albo całkiem odłaczona, masz też błąd systemu wspomagajacego ukłąd hamulcowy, i do tego błąd ubogiej mieszanki na wolnych obrotach, ten ostatni może pochodzic od lpg, poprzednie z lpg raczej nic wspólnego nie mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a da sie sprawdzic czy druga sonda pracuje poprawnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na kanale 036 sprawdz jakie napiecie jest i w ostatnim okienku pisze czy sonda ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnim okienku pisze czy sonda ok.

Nie zawsze pisze, ale jak pisze to jest to wynik starego testu i aby było najwiarygodniej należy przeprowadzić na nowo test. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki rozmiar zbiornika wchodzi do koła passata kombi? Standard 55l czy jakiś większy wejdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję:

STAG 4 Plus lub STAG 300 - 4 ISA2

Reduktor AC R01 lub jakiś inny do turba

Wtryski HANA 2000 lub tańsze AC W01 lub REG FAST

I oczywiście do tego wszystkiego poprawny montaż i regulacja

 

____________________

Świetne warunki umowy prawnik gdańsk zobaczysz!

Edytowane przez SCOTTY2298

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytam te wszystkie posty i dalej nie wiem która instalacja jest lepsza BRC czy STAG? Z którą jest mniej problemów? Czy warto płacić wyższą cene za BRC czy wybrać STAGA ale z lepszymi wtryskami? Passat 1.8 92KW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czytam te wszystkie posty i dalej nie wiem która instalacja jest lepsza BRC czy STAG? Z którą jest mniej problemów? Czy warto płacić wyższą cene za BRC czy wybrać STAGA ale z lepszymi wtryskami? Passat 1.8 92KW

 

Nie chcę narazić się Kolegom ale tak jak pisałem wcześniej, założyłem instalację firmy Optima do passata 1,8T i nadal podtrzymuje swoje zadowolenie. Instalacja zachowuje się poprawnie, nie odczuwam różnicy pomiędzy PB i LPG. Cena - 2tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytałem w kilku zakładach ale takiej firmy mi nie oferowano.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Stag tylko nie pamiętam dokładnego modelu 2200. BRC 2600

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakiś inny do turba

:wmorde

Czy warto płacić wyższą cene za BRC czy wybrać STAGA ale z lepszymi wtryskami?

Gazownicy za robotę liczą sobie bardzo podobnie. Cena w głównej mierze zależy od zastosowanych podzespołów. Sam sobie odpowiedz czy wolisz założyć podzespoły słabszej jakości czy dobrej jakości. Często w życiu tak jest, że chcemy zaoszczędzić, a wychodzi inaczej i ponosimy większe koszty. Tym bardziej z LPG gdzie mało kto ma o tym pojęcie.

założyłem instalację firmy Optima do passata 1,8T i nadal podtrzymuje swoje zadowolenie

Masz wszystko firmy Optima?? Żeby polecać komuś zestaw to należy uwzględnić najważniejsze elementy jak reduktor, wtryski, elektronikę szczegółowo. Optima to nie jest jeden element. Pod tą nazwą można znaleźć wiele podzespołów i nie wszystkie nadają się do 1.8T.

 

PS. Ogarnij sobie profil bo nie wiesz jakie masz auto, jaki silnik siedzi dokładnie pod maską, a o znajomości instalacji gazowej nie wspominam. Dobrze, że cenę znasz, a podzespoły to już mniej ważne. :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.optimagas.pl

 

W papierach od LPG mam wymienione następujące podzespoły:

 

Parownik - Shark

zawór odcinający - Shark

Zbiornik - Elpigaz

wielozawór - Tomasetto

jednostka sterująca - Optima

wtyski -Alex

Zespół filtra LPG - FL01S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, jestem nowym użytkownikiem, nie mogę zakładać jeszcze tematów dlatego piszę tutaj.. Dokonałem zakupu paska 1.8t (AWT) i chcę założyć do niego LPG. Szukam dobrego warsztatu, w którym założę dobry zestaw BRC lub STAG i nie będę musiał jeździć co dwa tygodnie na jakieś poprawki. Oczywiście szukam coś w okolicy Leszna bądź w samym Lesznie. Jeśli jest ktoś z moich okolic i ma jakieś opinie to proszę o pomoc, może być na PW. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym się czepiał, ale:

Parownik - Shark

Jest ich przynajmniej dwa Shark 1200, Shark 1500

jednostka sterująca - Optima

Podobnie jest przynajmniej dwie wersje Optima ECO-TEC, Optima PRO-TEC.

wtyski -Alex

"Alex" to logo/nazwa spółki i oni też kilka rodzai wtryskiwaczy mają.

i nie będę musiał jeździć co dwa tygodnie na jakieś poprawki.

Z tym to różnie bywa nawet najlepsi popełniają błędy. ;)

Szukam dobrego warsztatu,

Zajrzyj na LPG-forum. Tam Ci chłopaki doradzą może polecą jakiś warsztat, jest tam sporo monterów. ;)

A ty jaki masz porzadek pod maska?

Mariusz obiecane foty. ;)

DSC_0029.jpg

DSC_0026.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

ja w swoim 1.8T (co prawda to Golf, ale za to 180 KM) posiadam:

 

- reduktor - Zavoli S

- wtryski Hana

- sterownik - Stag 300 Premium

 

jeżdżę 3 lata - instalka sprawuje się rewelacyjnie, zero problemów, koszt na tamten okres około 3 tys. zł. Z ręką na sercu mogę polecić taki zestaw :mlask

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja w swoim 1.8T (co prawda to Golf, ale za to 180 KM) posiadam:

- reduktor - Zavoli S

Masz jakieś osc z jazdy na tym zavolaku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności