Jericho Zgłoś #801 Napisano 2 Marca 2014 Czas pokaże czy wybór był słusznyOby było tak jak zapewniali.Napisz jakie graty dokładnie ci wsadzili: sterownik, reduktor, wtryski, przewody miedź czy elastyczne, czujnik ciśnienia, filtr? Możesz jeszcze wrzucić zdjęcia spod maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #802 Napisano 3 Marca 2014 Wprawdzie to nie 1.8T, ale tez passek i dla tych co twierdza ze gaz to zlo:) http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2014/Milion-kilometrow-na-LPG,wiadomosc,7563,e,019d473804.html?utm_source=newsletter&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Nr%20278-03.03.2014&utm_content=Milion%20kilometr%C3%B3w%20na%20LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HudyT Zgłoś #803 Napisano 4 Marca 2014 Witam, jestem nowy,przestudiowałem prawie cały temat i widzę że jest kilku pomocnych ludzi więc zapytam którą opcje wybrać: 1. STAG 4 ECO, wtryskiwacze Hana H2000 - opcja pośrednia, w mojej opinii jednak bliżej jakościowo najlepszej - 2700 zł 2. STAG 300 ISA2, wtryskiwacze Hana H2000 - prawdopodobnie najlepszy bezwzględnie układ IV gen. na rynku - 3000 zł 3. STAG 4 QBOX, wtryskiwacze Hana H2000 - 3000zł Do tego w cenie: reduktor AC R-01, wielozawór Tomasetto AT-02, elektrozawór Valtek 03, Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P rury Faro PCV, węże Parker, opaski NORMA, taśmy izolacyjne TESA, złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET. Która opcja będzie najlepsza, najtrwalsza i oczywiście najmniej uciążliwa. Może coś zmienić. Z góry dzięki za pomoc :-) Passat B5 1.8T 150ps 2003 rok niepotwierdzone 199tys km (pewnie jakiś 50 tyś więcej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #804 Napisano 4 Marca 2014 Stag 4 ECO pojedzie w tym aucie, ale nie ma niektórych funkcji, które mogą okazać się przydatne. Stag 300 ISA 2 jest ok. Funkcja ISA 2 jest zbędna bo to wielkie nieporozumienie (włączałem ja kilkukrotnie, testowałem nie spełnia swoich założeń) dlatego w zupełności wystarczy Stag 4+ lub Qbox. Wtryski hana 2000 zielone lub gold są w sam raz. Z reduktorami AC R-01 różnie bywa, jak trafisz dobry to pojeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HudyT Zgłoś #805 Napisano 5 Marca 2014 To może od razu wezmę inny reduktor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #806 Napisano 5 Marca 2014 Jakie masz do wyboru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HudyT Zgłoś #807 Napisano 5 Marca 2014 Nie wiem czy mam jakiś wybór bo to wycena przez maila z jednego zakładu który polecają na lpg forum. Także chciałem im sam podpowiedzieć :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #808 Napisano 11 Marca 2014 czyli ogólnie 1.8T z gazem dobrze śmiga ? czy lepiej diesla kupić ?? ;D bo zastanawiam się nad zmianą auta na Audi a4 b6 i nie wiem czy 1.9 tdi czy 1.8t i gaz. jak wychodzi to cenowo i koszty utrzymania spalania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #809 Napisano 11 Marca 2014 1.8t z gazem dobrze współpracuje pod warunkiem że instalacja dobrana od mocy autka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #810 Napisano 12 Marca 2014 Założyłem ostatnio gaz firmy OPTIMA. Przejechałem już 800km i mogę na chwilę obecną powiedzieć, że jestem zadowolony. Nie odczuwam utraty mocy a przy rozsądnej jeździe wyszło mi ostatnio spalanie ok 9 litrów ( na komputerze 7,6). PS. Przy odbiorze auta z firmy montującej gaz mocno ich przećwiczyłem co do montażu i ustawień gazu. Przez 1h jeździł ze mną serwisant i ustawiał parametry. A co mi tam, płacę to chcę mieć tak jak należy :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #811 Napisano 12 Marca 2014 STAG 300 ISA2, wtryskiwacze Hana H2000 - prawdopodobnie najlepszy bezwzględnie układ IV gen. na rynku - 3000 złBył zanim pojawil sie LPG-Tech http://lpg-forum.pl/lpgtech-sterowniki-inne-niz-wszystkie-biezaca-dyskusja-t8224.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
senah Zgłoś #812 Napisano 12 Marca 2014 Witam wszystkich mam problem z dużym spalaniem gazu cykl mieszany 16-17l/100 bez klimy 1.8T ABE 150km.Byłem u gazownika podłączył kompa zrobił kalibracje i stwierdził że jest wszystko ok. Instalacja zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #813 Napisano 12 Marca 2014 Reduktor dobry, komputer tez ujdzie, wtryski kiepskie, długo na nich jezdzisz były regenerowane kalibrowane? spalanie banzyny w normie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
senah Zgłoś #814 Napisano 12 Marca 2014 Auto mam od dwóch miesięcy instalacja zakładana w kwietniu 2013 wiec o regeneracji nic nie wiem,więc wtryski do wymiany? są słabe i mogą po prostu (lać) i dlatego tyle pali? Benzyna w granicach 8-9 litrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #815 Napisano 12 Marca 2014 Wtryski Valteka to najtańsze dziadostwo. Instalacja widać założona budżetowo. Ja bym wymienił wtryski dokonał regulacji i jeździł. I zmień gazownika bo sama kalibracja to tylko 20% całego strojenia i sukcesu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #816 Napisano 12 Marca 2014 Auto mam od dwóch miesięcy instalacja zakładana w kwietniu 2013 wiec o regeneracji nic nie wiem,więc wtryski do wymiany? są słabe i mogą po prostu (lać) i dlatego tyle pali? Benzyna w granicach 8-9 litrowZainwestuj pare zlotych w Vaga i kabel do gazu i sam to ogarniesz. Tak to bedziesz po gazownikach jezdzil i kase wydawal. Grucha, czy jesli mam na listwie wtryski, do ktorych gaz jest doprowadzony od strony chlodnicy, a z drugiej strony listwy wkrecona jest srubka, to czy wystarczy jak zamiast tej srubki podlacze waz z gazem a z drugiej strony wkrece ta srubke, czy to bardziej skomplikowane? Listwa z HANA 2100 zielona. Chce skrocic droge miedzy redkiem a listwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
senah Zgłoś #817 Napisano 13 Marca 2014 (edytowane) Zainwestuj pare zlotych w Vaga i kabel do gazu i sam to ogarniesz. Tak to bedziesz po gazownikach jezdzil i kase wydawal. Zainwestować nie problem ale pytanie co wybrać kupić coś najtańszego czy wybrać coś lepszego(droższego) dla własnych potrzeb i czy sobie z tym poradzę?; kabel od gazu; http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-kabel-gazu-kme-stag-esgi-elpigaz-i4050978593.html Vag: http://allegro.pl/interfejs-kabel-diagnosty-vag-usb-obd-vw-audi-seat-i4034987696.html wtryski: http://allegro.pl/wtrysk-lpg-hana-h2000-2001-zielony-pojedynczy-i4034407461.html do tego listwa Edytowane 13 Marca 2014 przez senah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #818 Napisano 13 Marca 2014 Grucha, czy jesli mam na listwie wtryski, do ktorych gaz jest doprowadzony od strony chlodnicy, a z drugiej strony listwy wkrecona jest srubka, to czy wystarczy jak zamiast tej srubki podlacze waz z gazem a z drugiej strony wkrece ta srubke, czy to bardziej skomplikowane? Nie wiem jaką masz listwę, ale raczej będzie tak jak mówisz, a jak nie to zawsze możesz listwę wypiąć z wtrysków i obrócić. Zainwestuj pare zlotych w Vaga i kabel do gazu i sam to ogarniesz. On w AEB nie ma szerokopasmówki więc ciężko będzie wystroić to auto w OL samym VAG-iem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #819 Napisano 13 Marca 2014 On w AEB nie ma szerokopasmówki więc ciężko będzie wystroić to auto w OL samym VAG-iem.W OL jak czesto auto jezdzi? Przeciez pelna moc rzadko sie wykorzystuje, a wazne chyba tez aby w nizszych zakresach instalka byla dobrze zestrojona.A kabel i tak przyda sie do diagnozoy przyszlosciowych usterek. Jedna wizyta u mechanika to min 50zl za podlaczenie. a jak nie to zawsze możesz listwę wypiąć z wtrysków i obrócić.O tym nie pomyslalem Musze zobaczyc jako jest przymocowana.A ty jaki masz porzadek pod maska? kabel od gazu; http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-...050978593.html Ja bralem tutaj i jestem zadowolony:http://allegro.pl/my_page.php?uid=19963787 http://archiwum.allegro.pl/oferta/interfejs-do-gazu-lpg-stag-kme-lovato-com-9-zlacz-i3079747164.html http://promoto.com.pl/sterowniki/AUTOGAS%20PM-001-002-006/Wtyczki-autogas%20interfejsu%20LPG.pdf Ale pomysl nad wersja Bluetooth, dzieki ktorej nie bedzie widac jaki komp byl podlaczony do instalki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
senah Zgłoś #820 Napisano 13 Marca 2014 http://forum.vw-passat.pl/newreply.php?do=newreply&p=2069760 Cytat Zamieszczone przez Grucha... Zobacz postaOn w AEB nie ma szerokopasmówki więc ciężko będzie wystroić to auto w OL samym VAG-iem. W OL jak czesto auto jezdzi? Przeciez pelna moc rzadko sie wykorzystuje, a wazne chyba tez aby w nizszych zakresach instalka byla dobrze zestrojona. A kabel i tak przyda sie do diagnozoy przyszlosciowych usterek. Jedna wizyta u mechanika to min 50zl za podlaczenie. Jazda w OL czyli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach