jolek Zgłoś #841 Napisano 18 Marca 2014 Ma ktoś u siebie w 1.8T Lubryfikacje,co myślicie? bo gdzie nie czytam to zdania są podzielone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #842 Napisano 18 Marca 2014 co myślicie? Zbędny element, zbędne koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #843 Napisano 18 Marca 2014 a jakie macie średnice zasilania miedzią???? fi6 czy 8??? w moim 1.8t 180km(seria audi) i zavolak nie wyrabia w najwyższych momentach doładowania.2-4 tys obr szarpie a potem kręci w miarę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #844 Napisano 18 Marca 2014 i pytanien mam czy przez nieszczelny układ powietrza wtórnego moze wywalac mi blędy z sondy i wypadanie zapłonów??? Zależy w jakim miejscu była by nieszczelność. Ale z tego co pisałeś wyżej Na PB jest OK, a na LPG źle, a nieszczelność miałaby wpływ na pracę silnika na obu paliwach. Z resztą nie ma co zgadywać trzeba zapiąć kompa sprawdzić co nie co, zalogować i postawić diagnozę. a jakie macie średnice zasilania miedzią???? fi6 czy 8??? Ja mam 6mm, ale FARO. zavolak nie wyrabia Zavoli to nie reduktor do silnika turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #845 Napisano 18 Marca 2014 czyli teraz musze podpiąc VAGa i porobic te logi tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #846 Napisano 18 Marca 2014 No było by najlepiej, co do sondy to wygląda jakby była zepsuta albo całkiem odłaczona, masz też błąd systemu wspomagajacego ukłąd hamulcowy, i do tego błąd ubogiej mieszanki na wolnych obrotach, ten ostatni może pochodzic od lpg, poprzednie z lpg raczej nic wspólnego nie mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klusek9999 Zgłoś #847 Napisano 19 Marca 2014 a da sie sprawdzic czy druga sonda pracuje poprawnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #848 Napisano 19 Marca 2014 Na kanale 036 sprawdz jakie napiecie jest i w ostatnim okienku pisze czy sonda ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #849 Napisano 19 Marca 2014 ostatnim okienku pisze czy sonda ok. Nie zawsze pisze, ale jak pisze to jest to wynik starego testu i aby było najwiarygodniej należy przeprowadzić na nowo test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HudyT Zgłoś #850 Napisano 24 Marca 2014 Jaki rozmiar zbiornika wchodzi do koła passata kombi? Standard 55l czy jakiś większy wejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SCOTTY2298 Zgłoś #851 Napisano 27 Marca 2014 (edytowane) Ja proponuję: STAG 4 Plus lub STAG 300 - 4 ISA2 Reduktor AC R01 lub jakiś inny do turba Wtryski HANA 2000 lub tańsze AC W01 lub REG FAST I oczywiście do tego wszystkiego poprawny montaż i regulacja ____________________ Świetne warunki umowy prawnik gdańsk zobaczysz! Edytowane 19 Maja 2014 przez SCOTTY2298 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek2401 Zgłoś #852 Napisano 27 Marca 2014 Witam, czytam te wszystkie posty i dalej nie wiem która instalacja jest lepsza BRC czy STAG? Z którą jest mniej problemów? Czy warto płacić wyższą cene za BRC czy wybrać STAGA ale z lepszymi wtryskami? Passat 1.8 92KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #853 Napisano 27 Marca 2014 Witam, czytam te wszystkie posty i dalej nie wiem która instalacja jest lepsza BRC czy STAG? Z którą jest mniej problemów? Czy warto płacić wyższą cene za BRC czy wybrać STAGA ale z lepszymi wtryskami? Passat 1.8 92KW Nie chcę narazić się Kolegom ale tak jak pisałem wcześniej, założyłem instalację firmy Optima do passata 1,8T i nadal podtrzymuje swoje zadowolenie. Instalacja zachowuje się poprawnie, nie odczuwam różnicy pomiędzy PB i LPG. Cena - 2tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek2401 Zgłoś #854 Napisano 27 Marca 2014 Pytałem w kilku zakładach ale takiej firmy mi nie oferowano. - - - - - aktualizacja - - - - - Stag tylko nie pamiętam dokładnego modelu 2200. BRC 2600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #855 Napisano 27 Marca 2014 jakiś inny do turba Czy warto płacić wyższą cene za BRC czy wybrać STAGA ale z lepszymi wtryskami? Gazownicy za robotę liczą sobie bardzo podobnie. Cena w głównej mierze zależy od zastosowanych podzespołów. Sam sobie odpowiedz czy wolisz założyć podzespoły słabszej jakości czy dobrej jakości. Często w życiu tak jest, że chcemy zaoszczędzić, a wychodzi inaczej i ponosimy większe koszty. Tym bardziej z LPG gdzie mało kto ma o tym pojęcie. założyłem instalację firmy Optima do passata 1,8T i nadal podtrzymuje swoje zadowolenie Masz wszystko firmy Optima?? Żeby polecać komuś zestaw to należy uwzględnić najważniejsze elementy jak reduktor, wtryski, elektronikę szczegółowo. Optima to nie jest jeden element. Pod tą nazwą można znaleźć wiele podzespołów i nie wszystkie nadają się do 1.8T. PS. Ogarnij sobie profil bo nie wiesz jakie masz auto, jaki silnik siedzi dokładnie pod maską, a o znajomości instalacji gazowej nie wspominam. Dobrze, że cenę znasz, a podzespoły to już mniej ważne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #856 Napisano 28 Marca 2014 http://www.optimagas.pl W papierach od LPG mam wymienione następujące podzespoły: Parownik - Shark zawór odcinający - Shark Zbiornik - Elpigaz wielozawór - Tomasetto jednostka sterująca - Optima wtyski -Alex Zespół filtra LPG - FL01S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #857 Napisano 28 Marca 2014 Witam Panowie, jestem nowym użytkownikiem, nie mogę zakładać jeszcze tematów dlatego piszę tutaj.. Dokonałem zakupu paska 1.8t (AWT) i chcę założyć do niego LPG. Szukam dobrego warsztatu, w którym założę dobry zestaw BRC lub STAG i nie będę musiał jeździć co dwa tygodnie na jakieś poprawki. Oczywiście szukam coś w okolicy Leszna bądź w samym Lesznie. Jeśli jest ktoś z moich okolic i ma jakieś opinie to proszę o pomoc, może być na PW. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #858 Napisano 29 Marca 2014 Nie to żebym się czepiał, ale: Parownik - Shark Jest ich przynajmniej dwa Shark 1200, Shark 1500 jednostka sterująca - Optima Podobnie jest przynajmniej dwie wersje Optima ECO-TEC, Optima PRO-TEC. wtyski -Alex "Alex" to logo/nazwa spółki i oni też kilka rodzai wtryskiwaczy mają. i nie będę musiał jeździć co dwa tygodnie na jakieś poprawki. Z tym to różnie bywa nawet najlepsi popełniają błędy. Szukam dobrego warsztatu, Zajrzyj na LPG-forum. Tam Ci chłopaki doradzą może polecą jakiś warsztat, jest tam sporo monterów. A ty jaki masz porzadek pod maska? Mariusz obiecane foty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #859 Napisano 14 Kwietnia 2014 witam, ja w swoim 1.8T (co prawda to Golf, ale za to 180 KM) posiadam: - reduktor - Zavoli S - wtryski Hana - sterownik - Stag 300 Premium jeżdżę 3 lata - instalka sprawuje się rewelacyjnie, zero problemów, koszt na tamten okres około 3 tys. zł. Z ręką na sercu mogę polecić taki zestaw :mlask pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #860 Napisano 14 Kwietnia 2014 ja w swoim 1.8T (co prawda to Golf, ale za to 180 KM) posiadam:- reduktor - Zavoli S Masz jakieś osc z jazdy na tym zavolaku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach