Czombrerro Zgłoś #81 Napisano 21 Października 2010 (edytowane) kalimb mialem na mysli wykorzystanie rezerwy silnika.... BEZ CHIPU! Napewno jest to zdrowsze od jakiegos chipa A tak poza tym to byl robiony test i wyszlo 155KM i 350 albo 355Nm nie pamietam bo to bylo 3 lata temu. KONIEC TEMATU B5-FL Teraz zamieniam sie w sluch i prosze mi odpowiedziec jak mozna dodac troche wiecej mocy?Niechcial bym zeby to byl jakis szajs ktory mi samochod rozp..... tylko cos dobrego Cena w granicach rozsadku. Moge na to przeznaczyc ok. 350Funi=ok 1600zł (chyba ze za mało) Dzieki i bez jaj juz licze na jakies powazne odpowiedzi Edytowane 21 Października 2010 przez Czombrerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #82 Napisano 21 Października 2010 licze na jakies powazne odpowiedzi Łatwo nie będzie Jedź w Polsce do tunera,napisze Ci program,skasuje +- 1000zł i tyle. Te Twoje "mongolskie teorie" na temat podkręcania mocy........ :doh U mnie np w serii AVF miał 146/352 Po programie jest ciszej,lepiej silnik się wkręca,został że tak powiem odmulony. Wskazówka obrotomierza śmiga jak w benzyniaku Nie bój się "remapu" ,tunerzy nie gryzą Osobiście polecam "Tune-Up" w Gdańsku,mistrzowie jeżeli chodzi o Pozdrawiam,spidi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #83 Napisano 21 Października 2010 (edytowane) Dzieki i bez jaj juz licze na jakies powazne odpowiedzi ja moge polecić Rogala, jestem bardzo zadowolony ale o "Tune-Up" też słyszałem wiele dobrego ---------- Post added at 09:45 ---------- Previous post was at 09:42 ---------- Pozdrawiam,spidi. mongolskie teorie :haha Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #84 Napisano 21 Października 2010 Mozesz wyregulowac pompowtryski, synchro walka i wału, wywalic katalizator. Darmowe i zdrowe KM Ale na tym setupie 170KM to bajki.....seryjny program ogranicza i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czombrerro Zgłoś #85 Napisano 21 Października 2010 Dzieki Spidi dobrze sie sklada bo akurat jestem z Gdanska. Skontaktuje sie i zapytam co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #86 Napisano 21 Października 2010 kalimb mialem na mysli wykorzystanie rezerwy silnika.... BEZ CHIPU! Napewno jest to zdrowsze od jakiegos chipa A tak poza tym to byl robiony test i wyszlo 155KM i 350 albo 355Nm nie pamietam bo to bylo 3 lata temu. KONIEC TEMATU B5-FL Teraz zamieniam sie w sluch i prosze mi odpowiedziec jak mozna dodac troche wiecej mocy?Niechcial bym zeby to byl jakis szajs ktory mi samochod rozp..... tylko cos dobrego Cena w granicach rozsadku. Moge na to przeznaczyc ok. 350Funi=ok 1600zł (chyba ze za mało) Dzieki i bez jaj juz licze na jakies powazne odpowiedzi Heheh nie ogarniam kolesia Wykorzystanie rezerwy silnika bez chipa jak to sie robi chipem/programem z reszta ja sie nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Razaw Zgłoś #87 Napisano 25 Października 2010 Coś na temat. Ja z 104 km i 238 nm zrobiłem w sobotę 146/308 z tym że ponad 300 nm między 1700 obr a 3500 :-). Trochę jak benzyna. Miał być program oszczędzający silnik chociaż umiem jezdzić po modzie. Właśnie sprzedaję Octavię AHF zrobioną z 110 na 137/327 samochód prawie od początku kręcony ma 273kkm przebiegu i ory turbinę :-). A i oba robione u Mastera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #88 Napisano 2 Grudnia 2010 A propos firmy V-Tech: Ja u nich robiłem mondeo 2,0 TDdi, 115 140 KM, moment 280 360. Auto było nowe z salonu (4 tys km). Przejechałem prawie 200 tys - bez najdrobniejszej usterki. W serwisie Forda nikt nic nie mówił, mało tego - sam powiedziałem, że mam wgrany soft i żeby nie robili żadnych fabrycznych upgread'ów Kolega robił B5 1,8T, moc wyszła 190, też nim jeździł bez problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz007 Zgłoś #89 Napisano 11 Grudnia 2010 (edytowane) panowie prosze o podpowiedz.mam paska 1.9tdi 105km przebieg 140 tys km.czy rozsadnie jest chipowac silnik z tak duzym przebiegiem?i gdzie najlepiej to zrobic(robie trasy lodz warszawa,lublin)moze jakas firma godna polecenia z tych okolic,a moze jakis powerbox.z gory dziekuje za pomoc Edytowane 11 Grudnia 2010 przez mateusz007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #90 Napisano 11 Grudnia 2010 (edytowane) przebieg 140 tys km.czy rozsadnie jest chipowac silnik z tak duzym przebiegiem? Jakbyś miał 340 to może mógłbyś się zastanawiać nad nowym programem,ten Twój to prawie dziewica Chipuj motor bo warto Osobiście polecam "Tune-Up" ale to w Gdańsku czyli tobie nie po drodze,w Warszawie do Rogala możesz podjechać http://www.mrmotors.pl/ Edytowane 11 Grudnia 2010 przez spidi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #91 Napisano 11 Grudnia 2010 panowie prosze o podpowiedz.mam paska 1.9tdi 105km przebieg 140 tys km.czy rozsadnie jest chipowac silnik z tak duzym przebiegiem?i140kkm to początek tego autka. Jak najbardziej polecam Tune-up. Ja chipowałem przy 189kkm i nie załuję. Dzisiaj w czasie powrotu ze spota miałem kolejny raz banana na ustach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrWhite7 Zgłoś #92 Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Mam takiego samego paska z podobnym przebiegiem (143 000 )i na takie pytanie czy się opłaca odpowiedz jest tylko jedna opłaca się. Autko nie do poznania,tylko musisz trafić na fachowców którzy zrobią to z głową.Mi Robert (Tune-Up)zrobił bardzo bezpieczny mod z 114 KM do 139 KM oraz z 278 Nm do 306 Nm i jestem bardzo zadowolony.Wykres z hamowni zamieściłem w innym wątku Z całą odpowiedzialnością mogę ci polecić ekipę Tune Up Edytowane 18 Grudnia 2010 przez mrWhite7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grudi79 Zgłoś #93 Napisano 15 Stycznia 2011 Witam! Mam b6 1.9 tdi BXE 105 konikow 160000 przejechane. Zastanawiam sie nad chipem ale nie wiem za bardzo gdzie to zrobic. Czy wiecie moze gdzie to najlepiej robic w irl? Po drugie to wczesniej padl jeden wtrysk i zostal wymieniony w serwisie vw, co zreszta dziwne ze wymienili tylko jeden bo slyszalem ze jak pada jeden to najlepiej wymienic komplet, ale do tematu czy jest dobrze chipowac po takiej awari pompowtrysku, no i na koniec jaka jest w koncu optymalna moc dla tego silnika po czipowaniu? Z gory dzieki za informacje i pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #94 Napisano 16 Stycznia 2011 kurna czemu tutaj co temat, to wygląda mam 143000 czy warto chipować mam 160000 czy warto mam 180000 czy warto .... grudi79 a po co wymieniac 4 wtryski jak padł tylko jeden? jak przebije się jedna opona to też kleisz wszystkie ? ja w tym tygodniu jadę na program to Ci powiem ile wyszło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #95 Napisano 16 Stycznia 2011 gdzie najlepiej to zrobic(robie trasy lodz warszawa,lublin tutaj sie zapisz 900 pln za mod u mistrza to jak za darmo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1163500#post1163500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grudi79 Zgłoś #96 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) kamilb po prostu slyszalem ze ponoc jak pada jeden to szybko przechodzi na drugi i tak dalej i ze wlasnie wymieniaja wszystkie, mechanikiem nie jestem wiec nie wiem nic na ten temat, pisze tylko co slyszalem daj znac jak tam po tym programie to wyglada no i czy robiles w pl czy w irl aha no i ile czasu to zajelo bo tutaj w irl mowia ze niecale 500 eur i jakies 2-3 godziny takze nie wiem jak to ma wygladac pozdro Edytowane 17 Stycznia 2011 przez grudi79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #97 Napisano 24 Marca 2011 Pytanko: 1.9 BLS, 105 KM, przebieg 47000km. Przeleciałem cały wątek i z tego co się zorientowałem to są jakieś dwie metody "czipowania". Jakiś opornik cy cuś albo zmiana samego programu silnika. Tak przynajmniej ja to zrozumiałem. I teraz konkret. Za co się łapać-jakieś kostki czy sam program? Myślę o podniesieniu mocy do max 130KM, ale nie wiem o co chodzi z tymi Nm. Nie chciałbym przesadzić tym bardziej, że planuję jakiś czas pojeździć tym autem. I co z tym spalaniem-wzrośnie czy spadnie bo różne opinie tutaj wyczytałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #98 Napisano 24 Marca 2011 (edytowane) Tylko program u markowego tunera. Żadnych oporników. Spalanie hym zależy jak będziesz jeździł. Mi po programie pali powiedzmy że tyle samo, ale ja wykorzystuje ten program Edytowane 24 Marca 2011 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #99 Napisano 24 Marca 2011 Jakiś opornik cy cuś albo zmiana samego programu silnika ja dziękuję... kup najlepiej chipsa z alledrogo jedz do Rogala, wychodzi z BLSa 145PS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #100 Napisano 2 Kwietnia 2011 (edytowane) Tak dla zainteresowanych BKC 200KM/430Nm w tej chwili jest bardziej płasko i ok 400-410Nm Mod zrobiony w mojej OII 4x4...zobaczymy ile to pojeździ... . Edytowane 2 Kwietnia 2011 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach