pawelstaszow Zgłoś #221 Napisano 27 Maja 2010 (edytowane) moje klocki sa z kabelkami ,zeby sygnalizowały zużycie,więc co jest nie teges bo nie rozumie? sorki ale mam małą wiedzę w tym temacie. Edytowane 27 Maja 2010 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #222 Napisano 27 Maja 2010 moje klocki sa z kabelkami ,zeby sygnalizowały zużycie,więc co jest nie teges bo nie rozumie? sorki ale mam małą wiedzę w tym temacie. Nie - wszystko OK - wcześniejszego posta edytowałem jeszcze raz;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #223 Napisano 27 Maja 2010 Ja też edytowałem i pokazałem fotke w całosci czujnika,bo mogło to cie zmylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #224 Napisano 27 Maja 2010 No, czyli wszystko OK - tylko lać paliwo i jeździć Pozdrawiam - kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #225 Napisano 27 Maja 2010 Dzięki Zbych za pomoc,oby sie smigało nam bez naprawowo, a co najlepsze to mój pasztet za tydzien w sobote bedzie wiózł młodych do ślubu - taki zaszczyt moje złotko kopneło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #226 Napisano 27 Maja 2010 Dzięki Zbych za pomoc,oby sie smigało nam bez naprawowo, a co najlepsze to mój pasztet za tydzien w sobote bedzie wiózł młodych do ślubu - taki zaszczyt moje złotko kopneło Nie ma sprawy. Czytałem tamten wątek, _Piter_ chciał 62 zł ale bez wymiany;) tobie pewnie doliczyli wymianę czyli i tak na + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #227 Napisano 27 Maja 2010 Nie doliczyli, to cena sklepowa,widziałem fakturę,bo inaczej to bym ze 150zł zapłacił,koszta jazdy po nowy czujnik ,szukanie itp--niestety na tym dorabiają niektórzy mechanicy,lub właściciele, bo łozysko tez cene widziałem na fakturze 87zł ,to mi krzyknął za nie 150zł a ja mówie zaraz tam widziałem inna cene,a on do mnie,a mysli pan ze ja za darmo jezdze ,szukam i kupuje to ?takie klocki-- bo robocizna to osobno będzie liczona,za inne elementy co wymieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cheguevara Zgłoś #228 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Witam! jak mam taki problem - przy wolnej jeździe wszystko jest ok, ale gdy jade ponad 70-80 zapalaja sie ABS i ESP i tez sie włączaja. Jak wyłącze zaplon i włącze problem znika, pojawia sie dopiero, gdy zwiększam predkosc. Błąd, który wskazal komp, związany był z jakims centralnym ośrodkime kontrolnym, dokladnie nie pamiętam. Wyglada na to, wg kompa, że nie ma to związku kołami. Edytowane 2 Czerwca 2010 przez cheguevara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denario Zgłoś #229 Napisano 4 Czerwca 2010 Koledzy a ja mam inny problem z ESP, jak wchodzę w zakręt z większą prędkościa to włancza mi się ESP ale tylko jeśli skręcam w prawo nie wiem od czego to jest czy może być to wina jednego z tytlnich amorków ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #230 Napisano 4 Czerwca 2010 Witam!jak mam taki problem - przy wolnej jeździe wszystko jest ok, ale gdy jade ponad 70-80 zapalaja sie ABS i ESP i tez sie włączaja. Jak wyłącze zaplon i włącze problem znika, pojawia sie dopiero, gdy zwiększam predkosc. Błąd, który wskazal komp, związany był z jakims centralnym ośrodkime kontrolnym, dokladnie nie pamiętam. Wyglada na to, wg kompa, że nie ma to związku kołami. Witam! miałem podobny problem i zacząłem od tego iż wymieniłem czujnik świateł stopu (nie pomogło) a następnie zdjąłem półkę pod kierownicą wyczyściłem wszystkie bezpieczniki ( to nie te co są z boku) a następnie pod kanapą z tyłu znajduje się jakiś czujnik (przekaźnik) świateł stopu i ten też wyczyściłem . Od tego czasu (minęły 3 miesiące) problem zniknął . Czas pracy jakieś 30 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fugass Zgłoś #231 Napisano 4 Czerwca 2010 podobny problem miałem w marcu,a mój mechanik w momencie rozwiązał problem.Kupiłem czujnik /orginalny/ który jest pod pedałem hamulca i jakby ręką odjął.I pasek śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #232 Napisano 14 Czerwca 2010 Koledzy. Zapala mi się kontrolka od ABS i ESP (nie zawsze). Jednak gdy się zapalą autko wpada w drgania jakby koła były niewyważone. Drgania są takie jakby autko miało się rozlecieć na kawałki. Wymieniłem zawieszenie z końcówkami drążków, ustawiłem zbieżność i problem nie pojawił się już przez 12 dni. Możliwe, że przy używaniu młotka wyleciał bród i jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henek21 Zgłoś #233 Napisano 5 Lipca 2010 Witam ja posiadam passata 1.9 tdi 130 awx anglik i wlacza mi sie lampka ESP ale i blokuje mi kola nawet dzis jak mialem na blacie ok 150kmh wlaczylo sie.vag pokazal g 202.czy mozna to jakos przeczyscic czy odrazu trzeba wymieniac? a nie jest to tania sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #234 Napisano 5 Lipca 2010 jeśli włącza się dana kontorolka to znaczy ze układ/dy nie pracuje/ją prawidłowo a co wg ciebie oznacza g202 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henek21 Zgłoś #235 Napisano 8 Lipca 2010 czy po wymianie czujnika esp(duosensor ESP) trzeba go jakos programowac czy cos takiego ?passat 1.9 tdi 130 awx 2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonina Zgłoś #236 Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) witam, dzisiaj w moim passacie b5 3BG zauważyłem, że lampka ESP gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika. Zgodnie z instrukcją powinna gasnąć 2 sek. po włączeniu zapłonu. Poza tym ESP działa w trakcie "gwałtownego ruszania" co sygnalizowane jest normalnie miganiem lampki ale nie można w ogóle wyłączyć systemu przyciskiem tzn. nie zapala się kontrolka na stałe. Przez jakiś czas w trakcie jazdy zapaliła się też na na stałe razem z kontrolką ABS. Czy ktoś miał podobny przypadek i można pokombinowac czy pozostaje komputer? Dodam, że ABS też działa normalnie tzn. hamuje bez ślizgania kół przy gwałtownym hamowaniu. Poza tym troche huczy mi któreś łożysko, czy moze to miec związek? Edytowane 28 Lipca 2010 przez jonina dodanie tekstu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #237 Napisano 28 Lipca 2010 witam, dzisiaj w moim passacie b5 3BG zauważyłem, że lampka ESP gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika. Zgodnie z instrukcją powinna gasnąć 2 sek. po włączeniu zapłonu. Poza tym ESP działa w trakcie "gwałtownego ruszania" co sygnalizowane jest normalnie miganiem lampki ale nie można w ogóle wyłączyć systemu przyciskiem tzn. nie zapala się kontrolka na stałe. Przez jakiś czas w trakcie jazdy zapaliła się też na na stałe razem z kontrolką ABS. Czy ktoś miał podobny przypadek i można pokombinowac czy pozostaje komputer?Dodam, że ABS też działa normalnie tzn. hamuje bez ślizgania kół przy gwałtownym hamowaniu. Poza tym troche huczy mi któreś łożysko, czy moze to miec związek? no tu nie obejdzie się bez zczytania błędów bo bez tego to możesz sprawdzić tylko wzrokowo czujniki czy są czyste i połączenia ich i sterownika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonina Zgłoś #238 Napisano 28 Lipca 2010 Dodatkowe objawy: - przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku kontrolka ESP miga przy naciskaniu hamulca; - przy uruchomionym silniku na postoju po naciśnięciu hamulca zapala się ESP i ABS - po naciśnięciu hamulca pedał zapada się do połowy i na moment jest wachnięcie obrotów; Obstawiacie czujnik pod pedałem hamulca czy raczej co innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #239 Napisano 28 Lipca 2010 Dodatkowe objawy:- przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku kontrolka ESP miga przy naciskaniu hamulca; - przy uruchomionym silniku na postoju po naciśnięciu hamulca zapala się ESP i ABS - po naciśnięciu hamulca pedał zapada się do połowy i na moment jest wachnięcie obrotów; Obstawiacie czujnik pod pedałem hamulca czy raczej co innego? zczytaj błedy i będzie wiadomo co go boli a o wpadaniu pedału jest obszerny temat na forum poczytaj obstawiam któryś z czujników sprawdź wszystkie jakość osadzenia i połączenia przewodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonina Zgłoś #240 Napisano 28 Lipca 2010 A gdzie konkretnie te czujniki się znajdują. Chodzi o czujnik pedału hamulca czy czujniki ABS. Sorki że tyle pytań ale mój passat to świeży nabytek i dopiero się uczę. We wcześniejszym B3 nie było takiego ustrojstwa :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach