Skocz do zawartości

cheguevara

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cheguevara

  • Urodziny 27.12.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gniezno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. a myślicie, ze to nie wtryski, chociaz taki rzekomo zwraca błąd przy sprawdzaniu? Jak robilem kiedys cos z czujmikiem, to na jakis czas bylo ok, ide w czwartek do elektronika ponownie, ale pewnie nic z tym nie zrobi.
  2. Gość w warsztacie uparcie twierdzi, że to nie ABS tylko problem z wtryskami, (bo taki zwraca bląd po podlaczenku kompa),ze nie ma kontrolki sygnalizującej silnika i automatycznie wrzuca abs w tryb bledu, chociaz wyraźnie czuje, ze przed pojawieniem się bledu abs pracuje.
  3. Witam! Mam problem z zapalającymi się kontrolkami ABS I ESP. Następuje to, gdy jade po dziurach lub mocniej się rozpędze. Elektronik zdiagnozowal błąd wtrysków, wymienil listwe ale to nic nie dalo, nawet częściej się to włącza. Po restarcie wszysto jest ok. Przed zapaleniem się kontrolek czuć działąjąca pompe abs'u, jak zdejme noge z gazu, to czasami nie wlacza się blad. Dwa razy bylem w warsztacie i nic nie byli w stanie zrobic. Miałem ten problem rok temu, ale jakos sam sie naprawil, bo wykasowaniu bledu i dopiero na wiosne ponownie sie zaczelo tak dziac. Czy ktos wie, co to może być?
  4. Witam! jak mam taki problem - przy wolnej jeździe wszystko jest ok, ale gdy jade ponad 70-80 zapalaja sie ABS i ESP i tez sie włączaja. Jak wyłącze zaplon i włącze problem znika, pojawia sie dopiero, gdy zwiększam predkosc. Błąd, który wskazal komp, związany był z jakims centralnym ośrodkime kontrolnym, dokladnie nie pamiętam. Wyglada na to, wg kompa, że nie ma to związku kołami.
  5. Witam! Ja mam prawdopodbnie podobny problem - na początku kiepsko dziala docisk hamulca - po jakims czasie jest ok, latem nie bylo problemow. Wczoraj zona jechala i zaraz po starcie jej nie zadzialal i (na szczescie) walnela w hak, nic sie nie stalo, bo byla mala predkosc. Czy to wynik nieszczelnosci ukladu, jesli tak - to co jest najlepszym rozwiązaniem? Moj model to 130 DTI kombi z 2001. Bo wymiana pompy to troche kosztowana sprawa - mam na mysli nowa.
  6. a czy mozna na miejsce tej starej wstawić taka 2DIN z koszem? Bo moze zmienily sie standardy i nie da sie tego zrobic? Bo nowa ramka do nie przewiduje wkladki do klimatronika
  7. ja mam cos takiego - (taki panel, tylo jest magnetofon): , i co musialbym zrobic, aby wstawić te przedstawione wyżej, pewnie rozciąc cala kieszen?
  8. Witam! mam pytanie, czy takie radio: radio VW RCD300 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=643661280&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.niby do passata B6 bedzie pasowalo do mojego? Kupilem zapiecie pasa przedniego z b6 i musialem przerabiac, dlatego wole zapytac i z gór dzięki!!
  9. Tak mi się wydaje, ze to moze byc katalizator - chociaz to nie byl zapach zgniłych jaj - aczkolwiek nie wiem, moze byl - prawdopodobnie jest rozszczelniony. Dzis nic nie smierdzialo, ale chyba pojade do sprawdzenia. Dzieki za pomoc!
  10. Witam! Dzis poczulem taki nieprzyjemny zapach na zewnątrz samochodu, coź w rodzju zapachu z obory - jak przejeżdzają samochody wożące śwnie, na poczatku myslalem, ze moze akumulator sie zagrzal albo za bardzo laduje, ale to śmierdzi na zewnątrz i to z tylu auta po stronie pasażera. Co to moze być - czy kto moze wie o co chodzi? W środku nic nie śmierdzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności