toom
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O toom
- Urodziny 01.01.1976
Informacje osobiste
-
Imię
tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
września
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, passat pierwsza jazda w nocy, lampy biksenonowe Wg mnie świecą zdecydowanie za nisko. Na drogowych jest ok. Wszelkie doświetlania zakrętów, skręt reflektorów na łukach w porządku. Na mijania jednak wolałbym aby światła były wyżej ustawione. Jak rozumiem udaję się z takim czymś do ASO? bo samemu chyba nic nie można dotknąć
-
trzeba przyznać, że masz rację
-
chyba każdy rodzaj pojazdu ma swoją klientele Oczywiście pochodzenie i stan techniczny to najwieksze zalety. Zastanawiałem się tylko czy klient nie będzie rozważał: "...passat z 1,4TSI i przebiegiem około 200tyś km to już pewnie silnik ma dość. Duża masa, niewielki i trochę wysilony silnik. Zapewne swoje dostał" p.s. oczywiście nie krytykuję tej jednostki. Tylko chyba sam bym chyba podobnie rozważał. Może ze wzgl na brak wiedzy tech o tym motorze. Dodam tylko, że własnie zakupiłem passata 1,4TSI
-
a wracając do tematu zastanawiałem się jak takie auta będą się sprzedawać na rynku wtórnym jako 2-3 latki z przebiegiem powyżej 100tyś km. co o tym sądzicie?
-
witam prosiłbym o wypowiedź odnośnie awaryjności, niedoskonałości, a także zalet kogoś kto już przekroczył 100tyś km i więcej Passatem z 1,4TSI 122KM. Wiem, że silnik jest od niedawna lecz nie wierzę, że np jakiś przedstawiciel handlowy nie nakręcił dużej cyfry km. jak na tą chwilę widzę większość "+" ów: - cena w wersji comfort niższa od 1,8 o 7tyś zł - cena w wersji comfort niższa od 2,0 140km o aż 15 tyś zł - 6 bieg i niewielkie spalanie - brak zmartwień o wtryski jak w dieslu - mniejsza wrażliwość na paliwo niż diesel - zamiast paska łańcuszek rozrządu - równy moment - cicha praca Osiągów NIE potrzebuję "kosmicznych" i po opiniach jakie czytam z jazd próbnych wydaje się być ten motor rozwiązaniem optymalnym. Tylko jedno pytanie jak w tytule: co z awaryjnością
-
Tak, jest o wiele lepiej. - ustały dziwne hałasy ocierania - ustało również "świszczenie" dzięki wymianie wirnika - większa wydajność turbo = większa moc. A może nie tyle większa co w końcu powrót do normalnej mocy. Pracy przy dobrych wiatrach na 1 dzień. U mnie wyglądało to tak: - demontaż całości 3,5h - regenerację łącznie z piaskowaniem wykonali NA MIEJSCU! ok 2,5h - montaż 3h
-
sprawa rozwiązana - przedstawiam więc rozwiązanie ponieważ może być dla kogoś ta informacja kiedyś pomocna. odgłos pochodził z turbiny dlatego też: - czyszczenie turbo i kolektora łącznie z nowymi kierowniczkami 400zł - przy rozebraniu okazało się, że wirnik uszkodzony 300zł (demontowałem i montowałem we własnym zakresie) Teraz wszystko ok.
-
podjechałem dzisiaj do elektryka-mechanika, który cieszy się dobrą opinią w okolicy. Jeszcze dobrze nie podszedł do samochodu, a ja mocniej przygazowałem i już z daleka wydał opinię: "To geometria turbiny - upuszczanie ciśnienia. Skłonności do przeładowywania. ...nie pierwszy taki przypadek. Koniecznym jest demontaż i czyszczenie oraz PIASKOWANIE turbiny jak i KOLEKTORA. Tu uwaga aby przy zlecaniu pracy firmie nie ruszać wirnika jeśli nie dymi ani nie bierze oleju, bo mogą coś zepsuć" ------------------------------------------ i tu pytania: - co Panowie na to?
-
Panowie! dzisiaj nurkowałem w kanale - osłona ściągnięta i osłuchałem diabła. Niestety ciężko sprecyzować skąd dochodzi ten dziwny dźwięk. Załączam jeszcze raz link do filmiku. Może ktoś jeszcze raz zerknie i dokładnie trafi w to co boli to auto. link: DZIĘKI!
-
cieszyłoby mnie to gdyby sprawdziło się to o czym piszecie "iż to nic niepokojącego" Podczas weekendu mam plan zanurkować do kanału i zlokalizować skąd dochodzi dźwięk. Jak tylko będę cokolwiek wiedział oczywiście napiszę na forum.
-
czyli koło dwumasowe wykluczacie?
-
czyli nie jestem sam. poprosimy jeszcze na opinie osób, które może po przesłuchaniu filmu będą mogli bliżej sprecyzować do dalej z tym robić.
-
Panowie, za namową kolegi "mielke" maska do góry i posłuchałem tego odgłosu. Nagrałem aparatem filmik i wrzuciłem na youtube. Teraz będzie wszystko jasne - ciężko odgłosy opisywać słowami :-) Dodam tylko, iż na wolnych obrotach mruczy normalnie. Dziwny hałas pojawia się tylko gdy schodzi z obrotów. I to z wyższych (test opisywałem powyżej). PROŚBA o poradę... od czego zacząć. link:
-
myślisz, że to koło dwumasowe? Nawet mimo tego, że nie dotykałem sprzęgła robiąc test na postoju? sam już nie wiem. jestem w stanie jeszcze jakoś to potwierdzić? ---------- Post added at 08:27 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- Albo może zapytam inaczej. Jak można odseparować dochodzący dzwięk? W jaki sposób przeprowadzić samemu test aby odróżnić czy niepokojący dzwięk dochodzi z turbiny czy też z koła dwumasowego?
-
Witam, postaram się i ja opisać swój przypadek. W moim aucie również z silnikiem 2,0TDI 140KM dochodzą także odgłosy tarcia/ocierania z komory silnika. Dźwięk jest powiedziałbym metaliczny połączony właśnie z odgłosem klocków. Na początku słyszalny podczas zmiany biegów. ------------------------------------ Dzisiaj jednak wykonałem test: Auto rozgrzane, na postoju gaz do 3tyś obrotów i puszczałem. Czynność powtarzałem kilkakrotnie - cisza. Następnie kilka razy przygazowywałem prawie do czerwonego pola i puszczałem. Tu zawsze pojawiał się dźwięk przy schodzeniu z obrotów i utrzymywał od 3500-2500, a później szatan milkł. W tym przedziale obrotów jest falujący: Najpierw głośniej, ciszej, głośniej. ------------------------------------ Zdemontowałem do testu plast. pokrywę silnika, usztywniłem filtr powietrza na filcach itd (z pewnością to żaden plastik) Tak więc i ja zadaję pytanie - czy ktoś z Panów spotkał się może z podobnym przypadkiem? Dzięki z góry za odpowiedzi.