Skocz do zawartości

jonina

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jonina

  • Urodziny 07.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    PJ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Około 2 miesiące temu wymieniałem rozrząd - silnik AVF 130 KM na PD. Początkowo autko paliło dobrze no ale było jeszcze cieplutko wtedy. Kiedy temperatura spadła ostatnio nieco bliżej zera auto na zimnym silniku pali dopiero po dłuższym kręceniu i to ze sporymi oporami. Pierwsza myśl świece - wymieniłem i dalej to samo szczególnie po dłuższym postoju pod chmurką. Z tego co poczytałem to najbardziej prawdopodobne jest to że mechanik nie ustawił kąta synchronizacji po wymianie. Jednak jest jedno co mnie zastanawia - zaraz po przekręceniu kluczyka jakby miał ochotę zaskoczyć i robi krótkie za to normalne (w sensie normalne obroty) brum i po tym gaśnie. Potem dopiero jest kręcenie i "nierówne łapanie silnika" zanim zaskoczy na dobre. I to mnie zastanawia - czyżby jednak łapał normalnie na resztkach paliwa które nie odpłynęło a gaśnięcie to efekt braku paliwa po chwili? Nieszczelny układ? Proszę o sugestie
  2. tak tyle , że chyba trzeba właściwe odległości w mm trzymać na czujniku lub pomiędzy czujnikiem a pedałem lub jakoś tak zgodnie z instrukcją żeby stop się dobrze zapalał.
  3. Ściągnij z neta "Sam naprawiam - Vw Passat b5" - jest opisane str. 223 - Wymontowanie i zamontowanie wyłącznika świateł hamowania.
  4. jonina

    antena radiowa

    bat z oplotem, drugi kupiony tez z oplotem. Chyba trzeba spróbować bez. Między batem a podstawą jest mała przerwa. Myślałem że to szumi ta przerwa ale po zaklejeniu taśmą też szum. A nie wiecie jak się sprawuje krótsza antena np. 20 - 30 cm bo znalazłem taką gładką bez oplotu i zastanawiam się czy kupować - czy nie będzie za słabo ściągać fal?
  5. jonina

    antena radiowa

    Moja antena strasznie szumi podczas jazdy przy większych prędkościach. Jak wykręcę bat od razu cichutko. Wymieniłem bat na drugi nowy i też szum. Może trzeba kupić oryginał bo ten zmieniony to z marketu. Miał ktoś podobne objawy?
  6. A gdzie konkretnie te czujniki się znajdują. Chodzi o czujnik pedału hamulca czy czujniki ABS. Sorki że tyle pytań ale mój passat to świeży nabytek i dopiero się uczę. We wcześniejszym B3 nie było takiego ustrojstwa :-)
  7. u mnie w passacie nie działa składanie lusterek po przekręceniu gałki na pozycję składania. Ustawianie elektryczne Lewe i Prawe jest ok, podgrzewanie też. Miał ktoś podobny przypadek?
  8. Dodatkowe objawy: - przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku kontrolka ESP miga przy naciskaniu hamulca; - przy uruchomionym silniku na postoju po naciśnięciu hamulca zapala się ESP i ABS - po naciśnięciu hamulca pedał zapada się do połowy i na moment jest wachnięcie obrotów; Obstawiacie czujnik pod pedałem hamulca czy raczej co innego?
  9. witam, dzisiaj w moim passacie b5 3BG zauważyłem, że lampka ESP gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika. Zgodnie z instrukcją powinna gasnąć 2 sek. po włączeniu zapłonu. Poza tym ESP działa w trakcie "gwałtownego ruszania" co sygnalizowane jest normalnie miganiem lampki ale nie można w ogóle wyłączyć systemu przyciskiem tzn. nie zapala się kontrolka na stałe. Przez jakiś czas w trakcie jazdy zapaliła się też na na stałe razem z kontrolką ABS. Czy ktoś miał podobny przypadek i można pokombinowac czy pozostaje komputer? Dodam, że ABS też działa normalnie tzn. hamuje bez ślizgania kół przy gwałtownym hamowaniu. Poza tym troche huczy mi któreś łożysko, czy moze to miec związek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności