WojtasTDI Zgłoś #981 Napisano 15 Kwietnia 2015 Dzięki za opinię Wojtek, ile lat temu kupiłeś zawieszenie u Weso ? To już całe 4.5roku będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #982 Napisano 15 Kwietnia 2015 czyli zakup w mojej firmie:)) tak to właśnie jest z klienami decydującymi się na lemforder. Zamontują i zapominają o zawieszeniu. Szerokości Wojtek i dalszej udanej eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #983 Napisano 15 Kwietnia 2015 Wtedy zainwestowałem 1700zł w wahacze i do dziś tego nie żałuję , czytając tu opinie na temat MS mam wrażenie że niektórzy by mieli już po kilka kompletów Lema za kasę którą cały czas pakują w MS czy jakieś inne słabe jakościowo wahacze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #984 Napisano 15 Kwietnia 2015 Chyba nie jest tu najwazniejsze miejsce zakupu... Istota jest trwalosc poszczegolnych firm i tego sie trzymajmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #985 Napisano 15 Kwietnia 2015 W ciągu 5.5 roku na MS wydałem równo 1 tyś złotych wiec gdzie Ty widzisz kilka kompletów LMO ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #986 Napisano 15 Kwietnia 2015 W ciągu 5.5 roku na MS wydałem równo 1 tyś złotych wiec gdzie Ty widzisz kilka kompletów LMO ? Mówisz o sobie , inni mogli wydać więcej ale też nie zawsze się do tego przyznają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #987 Napisano 15 Kwietnia 2015 W 2011r. założyłem własnoręcznie komplet MS od gościa z allegro o nicku bodajże "eksportimport" i do dziś spokój. Kosztował mnie ten zestaw wtedy ok. 600zł. Nie wiem Wojtas, co od lamfordera za tyle można kupić. Każdy kupuje co chce, jedni lanosa inni passata :cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #988 Napisano 15 Kwietnia 2015 Czy to Lem czy to MS na efekt końcowy wpływa wiele czynników. Można mieć gów... i nie mieć problemu z niczym i na odwrót. W moim przypadku nie zastosuje Lema bo komplet zawiechy będzie warty tyle co połowa ceny rynkowej mojego auta :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #989 Napisano 15 Kwietnia 2015 pierwsze zestawy MS sprzedalem w maju, tak sie sklada ze mamy pod "opieka" część jednej ze szczecinskich korporacji taxi, między innymi passaty i a6. Wiadomo jak to taxi jedni chc najtaniej, wtedy proponuje MS inni biora lema, meyle bądź inne. Audi A6, które miało początek czerwca zakładanego MS ma w tej chwili przelatane ok 40 w niecały rok i zawieszenie sztywne, Końcówki byly meyle wsadzane. Takze jak sie trafi, jednym padnie, inni jeżdżą, nie ma reguły. Hamulce MS też sie spisują, nie piszcza. Z ciekawosci wsadzilem do swojego auta firmowego hamulce MS na tyl, od października jeździ, zobaczymy ile;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #990 Napisano 15 Kwietnia 2015 Jak widać można nie jechać po konkurencji i nie zachwalać tylko najdroższego Lema, brawo Weso ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #991 Napisano 15 Kwietnia 2015 Jak widać można nie jechać po konkurencji i nie zachwalać tylko najdroższego Lema Człowieku nikt niczego nie zachwala tylko mówi o swoich spostrzeżeniach , jak Ty trąbisz na lewo i prawo o MS i zachwalasz to jest ok? I na koniec tej dyskusji zacytuje jeszcze raz swoją wypowiedź... Patrząc na innych użytkowników drogi i widząc jak szybko potrafią mknąć drogą na której " dziura dziurą , dziurę pogania" to nie sądzę żeby jakie kolwiek zawieszenie długo wytrzymało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #992 Napisano 15 Kwietnia 2015 Człowieku nikt niczego nie zachwala tylko mówi o swoich spostrzeżeniach , jak Ty trąbisz na lewo i prawo o MS i zachwalasz to jest ok? I na koniec tej dyskusji zacytuje jeszcze raz swoją wypowiedź... Ja nie oczerniam konkurencyjnych firm, nigdy źle nie napisałem o LMO ba nawet polecam chłopaków ze Szczecina jak ktoś chce je kupić z pewnego źródła wyczuwasz subtelną różnicę ? Przeczytaj kilka postów wcześniej co pisał Marcin o MS bo chyba nie czytałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #993 Napisano 15 Kwietnia 2015 dobra bez osobistych wycieczek;) temat jest to mozna sobie popisac o producentach i jakis tam doświadczeniach, nie lubie pisać o czymś czego nie sprzedaje lub nie mam sprawdzonego. A że na sobie się. najlepiej testuje to wsadzilem. Są firmy, ktorych bym nie zamontowal do siebie. Każdy montuje to na vo ma ochote i nie ma sensu na siłę naklaniac, możemy tylko podpowiadac, sugerować co lepsze a co gorsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #994 Napisano 15 Kwietnia 2015 Witam Na oryginalnym zawieszeniu ze znaczkami audi auto przejechało 160tys (prezent poprzedniego właściciela ze wymienił to w serwisie vw za 2tys ) Obecnie jeżdżę na ms przejechanie 45 tys za 560 zł +zbieżność 90zł (wymiana samemu ) i lewy banan padł , stuki na sworzniu pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #995 Napisano 16 Kwietnia 2015 Ja nie oczerniam konkurencyjnych firm, nigdy źle nie napisałem o LMO ba nawet polecam chłopaków ze Szczecina jak ktoś chce je kupić z pewnego źródła wyczuwasz subtelną różnicę ? A czy ja gdzieś napisałem coś źle o MS ? Bo nie przypominam sobie , każdy piszę to co myśli . Przeczytaj kilka postów wcześniej co pisał Marcin o MS bo chyba nie czytałeś Czytałem , każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie , a to że oboje myślicie innymi kategoriami to już inna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #996 Napisano 16 Kwietnia 2015 A czy ja gdzieś napisałem coś źle o MS ?Bo nie przypominam sobie , każdy piszę to co myśli Nie Ty tylko Marcin ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #997 Napisano 16 Kwietnia 2015 Nie Ty tylko Marcin Ziewal forum jest od wymiany spostrzeżeń. To moje zdanie na temat MS. Wynika z naszych doświadczeń a nie ze złośliwości bo zapewniam Cię że gdybym tylko chciał to dawno mógłbym tym handlować. Handlujemy jednak towarem co do jakości którego jesteśmy przekonani. Właśnie po to by póżniej nie bawić się z reklamacjami. Życzę Ci szerokiej drogi na MSie, pozwól jednak że moi klienci będą od nas dostawać coś co w MOIM odczuciu zapewni ich oraz im rodzinom większą ilość bezpieczeństwa. Dziękuję za Twoje cenne opinie i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #998 Napisano 16 Kwietnia 2015 pozwól jednak że moi klienci będą od nas dostawać coś co w MOIM odczuciu zapewni ich oraz im rodzinom większą ilość bezpieczeństwa. Dziękuję za Twoje cenne opinie i pozdrawiam Pękający LMO zapewne taki jest ? pozdrawiam i koniec OT ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #999 Napisano 17 Kwietnia 2015 Pękający LMO zapewne taki jest pozdrawiam i koniec OT A to nowe Lemfordery pękają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adcz Zgłoś #1000 Napisano 26 Maja 2015 Patrzac na posty innych, to troche podejrzane, ze koncowki drazkow z zestawu az tyle wytrzymaly. ..no właśnie się skończyły końcówki MS ale po 3 latach, aktualny przebieg 316.000 km więc przeżyły 97.000 km, czyli nie tak żle. Ponieważ wygląda na to że wachacze jeszcze żyją to tym razem założę tylko końcówki Lemfordera zakupione u naszego kolegi z forum. Przetestujemy i porównamy. Najwyżej jak się skończą wahacze to wymienię komplet na pewno na kolejny MS (585 zł) a końcówki sobie zostawię, jak się nie mylę nie będę musiał wymieniać ponownie robić geometrii. - - - - - aktualizacja - - - - - WitamMyślę że w tej dyskusji o "wyższości" Lemfordera na wszystkimi innymi markami mój głos będzie bardzo cenny. Bardzo długo wahałem się czy Lemforder czy Master Sport, najpierw wymieniałem na bieżąco wahacze jak któryś padł na Lemfordera (w grę wchodziły tylko marki z górnej półki), ale w pewnym momencie mechanik powiedział że tak można w nieskończoność, więc kiedy przyszło na wymianę kilku wahaczy w tym samym czasie stanąłem przed wyborem czy kilka sztuk Lemfordera za 600 zł czy cały komplet z końcówkami Master Sport w tej samej cenie (teraz chyba teraz nawet taniej). Zaryzykowałem, mówię trudno komplet na jakiś czas powinien mi starczyć, najwyżej następnym razem kupię Lemfordera jak się ten Master nie sprawdzi. I tak z miesiąca na miesiąc czekałem kiedy coś się zacznie i w pewnym momencie słyszę dziwne stuki i mówię no masz babo placek, skończyło się rumakowanie, więc dalej na szarpaki itp a tu nic, na szczęście dla wahaczy a nieszczęście dla portfela okazało się że to magiel do regeneracji. Na chwilę obecną nadal komplecik służy i nie ma problemów, a oto szczegóły: Symbol Kompletu, jeżeli dobrze pamiętam MS 36792 PREMIUM Data wymiany:05.06.2012 rok Przebieg przy wymianie: 219.000 km Obecny stan licznika: 300.200 km Rodzaj dróg: mieszane, dużo miasto (Warszawa) + autostrady a także wiele razy po różnych drogach bocznych drogach z niespodziankami (lubię wytyczać sobie nowe szlaki) Podsumowując: 80.000 km na komplecie za niecałe 600 zł uważam za wynik rewelacyjny !!! nie sądziłem że aż taki osiągnę, tak naprawdę zamiast jednego Lemfordera mam 3 Mastery... i nie muszę jednorazowo wywalać tyle kasy a z tego co słyszałem to jakość Lemfordera przechodzi pomału do historii a twardość? auto jest generalnie miękkie a wahacze nie powinny znacznie wpływać na to, jak chcemy coś twardszego to powinniśmy zająć się sprężynami lub amortyzatorami o innej charakterystyce niż "komfort". ..no właśnie się skończyły końcówki MS ale po 3 latach, aktualny przebieg 316.000 km więc przeżyły 97.000 km, czyli nie tak żle. Ponieważ wygląda na to że wachacze jeszcze żyją to tym razem założę tylko końcówki Lemfordera zakupione u naszego kolegi z forum. Przetestujemy i porównamy. Najwyżej jak się skończą wahacze to wymienię komplet na pewno na kolejny MS (585 zł) a końcówki sobie zostawię, jak się nie mylę nie będę musiał wymieniać ponownie robić geometrii. - - - - - aktualizacja - - - - - Założyłem u siebie MS i nie polecę tego nikomu. Po niecałych 12tyś km przejechanych na tym zawieszeniu nie dało się już wytrzymać-huk, luzy, bicie i czego tylko dusza zapragnie... Wszystkie gumy wybite, gorzej niż oryginały, które wymieniłem po 350tyś. Najważniejsze, że na MS jeżdziłem tylko Niemcy\Holandia, więc o niebo lepsze drogi(jedynie holenderskie progi zwalniające dawały się we znaki). Pozdrawiam. ..czasami też wiele zależy od mechanika, wbrew pozorom można łatwo zepsuć wahacze, kwestia czy były dokręcone na podnośniku czy też nie... ja przelatałem na wszystkich elementach zestawu Premium 97tys i dopiero mi się skończyły końcówki, wprawdzie w międzyczasie miałem podejrzenia uszkodzeń ale okazało się że stuki pochodziły z magla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach