Kuczi Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2008 Witam. I znów dylemat..... Stać mnie na S6 ale mam pewne wątpliwości.... Mam swojego potwora, którego strasznie lubię i nie wiem co zrobić. Uturbić go tak pod 400 KM czy kupić S6 i B3 sobie zostawić do jazdy . Sam już nie wiem.....Wiadomo że jak go uturbię to i pójdzie wiele innych rzeczy do zrobienia, min hamulce itp..... Biorąć przykład z mareczka to aż chce mi się go modyfikować... Wiem, że większość głosów będzie za zmodyfikowaniem B3..... Macie jakieś namiary na warsztaty? Sam nie dam rady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #2 Napisano 11 Maja 2008 Uturbić go tak pod 400 KM czy kupić S6 i B3 sobie zostawić do jazdy Wiem, że większość głosów będzie za zmodyfikowaniem B3..... A ja nie bede glosem za przerobka B3 Poza tym duzo sie nie nasmigales ta VR6, z tego co kojarze... Ja na Twoim miejscu przeskoczylbym do S6... W koncu nie ma to jak dzwiek V8 spod maski Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Arnet Zgłoś #3 Napisano 11 Maja 2008 Witam. I znów dylemat..... Stać mnie na S6 ale mam pewne wątpliwości.... Mam swojego potwora, którego strasznie lubię i nie wiem co zrobić. Uturbić go tak pod 400 KM czy kupić S6(...) 400KM w przednionapędówce... jestes szalony kuczlaw chodz sam mam sentyment do B3 to ja wybralbym S6... komfort jazdy jak z innej planety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #4 Napisano 11 Maja 2008 takze bym kupil S6 a passka bym zostawil i dbal o niego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 11 Maja 2008 a jakie roczniki S6 cie interesoja? 99-2001 w nowej budzie. Hmmmmm, sam już nie wiem,........ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #6 Napisano 11 Maja 2008 Lepiej kupic S6 - jak wsadzisz paluchy w Paska, no chyba jak 400 PS to raczej biturbo - zawsze bedzie sie cos pier......ić, zawieszenie, hamulce itd. itp. - kupa szmalu, czasu i ryzyko ze cos mu bedzie odbijało co jakis czas, a S6 - wiadomo.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 11 Maja 2008 jesli masz 30k zl odlozone to mozesz zaczynac zabawe w uturbianie i poszukiwanie 400 kucy. jesli masz 15k zl to mozesz miec spokojnie ponad 200 kucykow w krotkim czasie. generalnie na moce rzedu 300 wystarczy zdrowa vrka bez zadnego zakuwania. jedynie odprezyc trzeba. hamulce specjalnie droga zabawa nie sa. raptem kilkaset zl za zaciski np: od s2. najdrozej wychodza graty czyli turbo, wydech i dolot z fmiciem oraz strojenie. takich uturbionych vrek jezdzi juz kilka w kraju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #8 Napisano 11 Maja 2008 no S6 piekna fura z potworem pod maska. ostatnio widzialem S6 z 2002r czarna na ladnej duzej feldze i delikatna lotk z tylu miodzio ja jestem za S6 a rozwazales opcje np: passek W8? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 11 Maja 2008 a rozwazales opcje np: passek W8? Rozważałem, niestety W8 nie jest dla mnie...... S6 lub VR6T nic innego..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #10 Napisano 11 Maja 2008 zostaw biedna B3 w spokoju. Kup S6. Ja bym predzej bral S4 2,7BiT. Po programie bedzie szybciej niz S6. Porzadne uturbienie B3 i inne mody do tego potrzebne to spokojnie 30tysi. A i tak nie wiem czy bedzie to dobrze dzialalo. W S4 masz prawie serie na 320km i naprawde sie dobrze odpychasz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2008 zostaw biedna B3 w spokoju. Nie znasz się Ja bym predzej bral S4 2,7BiT A w życiu T, tylko wolnossące W S4 masz prawie serie na 320km i Nie chcę S4 tylko S6 ! i to w dodatku w kombi ;P 320km 340 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #12 Napisano 11 Maja 2008 Kuczi... a moze lepiej od razu RS6?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2008 a moze lepiej od razu RS6?? Nie stać mnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #14 Napisano 11 Maja 2008 Nie stać mnie oj nie gadaj.... zapozyczysz sie najwyzej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #15 Napisano 11 Maja 2008 zrób pierwszego na forum VR6T gdybym miał nadmiar kasy sam bym się za to brał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #16 Napisano 11 Maja 2008 Ja powiem tak: łatwiej kupić S6 i cieszyć się tym co oferuje ale taki projekt z B3-ką da Ci większą satysfakcję. Musisz sobie jednak odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie: czy masz wystarczająco dużo determinacji i cierpliwości? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #17 Napisano 11 Maja 2008 ta twoja vrka zdrowa? na hamownie skocz najpierw, bo moze trzeba bedzie remoncik zrobic. no w zasadzie od tego bym zaczal. potem dlubanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #18 Napisano 11 Maja 2008 Sam bym chyba wybrał S6, ale Oturbienie B3 szalone i zarazem piękne. Te zdziwione twarze w beemkach m3'ujkach:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #19 Napisano 11 Maja 2008 Uturbiaj-bez dwóch zdań. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #20 Napisano 11 Maja 2008 Witam! uturbiac ośke na 400 KM, co za pomysł, przy takiej mocy i momencie przyspieszenie powinno byc gorsze niz w serii,a na 3 biegu bedziesz puszczał białego dymka nawet na suchym. Zupęłnei nie rozumiem tej tuningowej logiki królów prostej: 200 Km i 300 nm to maks z czym oska sobie poradzi i to ze szperą. tym sie nie da normalnei jezdzic. Miałem juz takie doświadczenia z kappą coupe 2.0 turbo błeeee. te twarze w bmkach to beda zdziwione jak zobaczą we wstecznym lusterku biały dym;-) smieszny post więc moja rada: szprzedać dzwonwagena i kupić porządne włoskie v6 Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach