Skocz do zawartości
Kuczi

Uturbiać B3 czy kupić S6 99-2000 ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. I znów dylemat..... Stać mnie na S6 ale mam pewne wątpliwości.... Mam swojego potwora, którego strasznie lubię i nie wiem co zrobić. Uturbić go tak pod 400 KM czy kupić S6 i B3 sobie zostawić do jazdy . Sam już nie wiem.....Wiadomo że jak go uturbię to i pójdzie wiele innych rzeczy do zrobienia, min hamulce itp.....

Biorąć przykład z mareczka to aż chce mi się go modyfikować... :)

Wiem, że większość głosów będzie za zmodyfikowaniem B3.....

 

 

Macie jakieś namiary na warsztaty? Sam nie dam rady :(

 

 

e21817e2372c6468.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
Uturbić go tak pod 400 KM czy kupić S6 i B3 sobie zostawić do jazdy
Wiem, że większość głosów będzie za zmodyfikowaniem B3.....

A ja nie bede glosem za przerobka B3 :D

Poza tym duzo sie nie nasmigales ta VR6, z tego co kojarze...

Ja na Twoim miejscu przeskoczylbym do S6... W koncu nie ma to jak dzwiek V8 spod maski :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Arnet
Witam. I znów dylemat..... Stać mnie na S6 ale mam pewne wątpliwości.... Mam swojego potwora, którego strasznie lubię i nie wiem co zrobić. Uturbić go tak pod 400 KM czy kupić S6(...)

400KM w przednionapędówce... jestes szalony kuczlaw

 

chodz sam mam sentyment do B3 to ja wybralbym S6... komfort jazdy jak z innej planety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takze bym kupil S6 a passka bym zostawil i dbal o niego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jakie roczniki S6 cie interesoja?

 

99-2001 :) w nowej budzie. Hmmmmm, sam już nie wiem,........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupic S6 - jak wsadzisz paluchy w Paska, no chyba jak 400 PS to raczej biturbo - zawsze bedzie sie cos pier......ić, zawieszenie, hamulce itd. itp. - kupa szmalu, czasu i ryzyko ze cos mu bedzie odbijało co jakis czas, a S6 - wiadomo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz 30k zl odlozone to mozesz zaczynac zabawe w uturbianie i poszukiwanie 400 kucy. jesli masz 15k zl to mozesz miec spokojnie ponad 200 kucykow w krotkim czasie. generalnie na moce rzedu 300 wystarczy zdrowa vrka bez zadnego zakuwania. jedynie odprezyc trzeba. hamulce specjalnie droga zabawa nie sa. raptem kilkaset zl za zaciski np: od s2. najdrozej wychodza graty czyli turbo, wydech i dolot z fmiciem oraz strojenie. takich uturbionych vrek jezdzi juz kilka w kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no S6 piekna fura z potworem pod maska. ostatnio widzialem S6 z 2002r czarna na ladnej duzej feldze i delikatna lotk z tylu miodzio :):P ja jestem za S6

a rozwazales opcje np: passek W8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a rozwazales opcje np: passek W8?

 

Rozważałem, niestety W8 nie jest dla mnie...... S6 lub VR6T nic innego.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zostaw biedna B3 w spokoju. Kup S6. Ja bym predzej bral S4 2,7BiT. Po programie bedzie szybciej niz S6.

 

Porzadne uturbienie B3 i inne mody do tego potrzebne to spokojnie 30tysi. A i tak nie wiem czy bedzie to dobrze dzialalo. W S4 masz prawie serie na 320km i naprawde sie dobrze odpychasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zostaw biedna B3 w spokoju.

 

Nie znasz się ;)

 

Ja bym predzej bral S4 2,7BiT

 

A w życiu T, tylko wolnossące :D

 

W S4 masz prawie serie na 320km i

 

Nie chcę S4 tylko S6 ! i to w dodatku w kombi ;P

 

320km

 

340 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuczi... a moze lepiej od razu RS6?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a moze lepiej od razu RS6??

 

Nie stać mnie :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie stać mnie :-P

 

oj nie gadaj.... zapozyczysz sie najwyzej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób pierwszego na forum VR6T ;)

 

gdybym miał nadmiar kasy sam bym się za to brał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak: łatwiej kupić S6 i cieszyć się tym co oferuje ale taki projekt z B3-ką da Ci większą satysfakcję.

Musisz sobie jednak odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie: czy masz wystarczająco dużo determinacji i cierpliwości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta twoja vrka zdrowa? na hamownie skocz najpierw, bo moze trzeba bedzie remoncik zrobic. no w zasadzie od tego bym zaczal. potem dlubanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam bym chyba wybrał S6, ale Oturbienie B3 szalone i zarazem piękne. Te zdziwione twarze w beemkach m3'ujkach:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Uturbiaj-bez dwóch zdań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uki145

Witam! uturbiac ośke na 400 KM, co za pomysł, przy takiej mocy i momencie przyspieszenie powinno byc gorsze niz w serii,a na 3 biegu bedziesz puszczał białego dymka nawet na suchym. Zupęłnei nie rozumiem tej tuningowej logiki królów prostej: 200 Km i 300 nm to maks z czym oska sobie poradzi i to ze szperą. tym sie nie da normalnei jezdzic. Miałem juz takie doświadczenia z kappą coupe 2.0 turbo błeeee.

te twarze w bmkach to beda zdziwione jak zobaczą we wstecznym lusterku biały dym;-)

 

smieszny post więc moja rada:

szprzedać dzwonwagena i kupić porządne włoskie v6 ;-)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności