Skocz do zawartości

VampBeer

  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O VampBeer

  • Urodziny 11.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, w rodzinie posiadamy passata by 1.9 tdi BLS, w którym właśnie padła turbosprężarka. 303tys oryginalnego przebiegu. Byla regenorowana przy 220, więc podejrzewam, że coś jej pomogło umrzeć. To pomijam, do tego dojdę lub nie. Gdy ją regenerowalismy z 6 lat temu opłacało się to bardziej niż zakup nowej. Zapłaciłem z 1400zl w turbotecu na Śląsku, mam bardzo dobrą opinie o tym zakładzie, bo to nie pierwsza. Ale teraz wchodzę na allegro i turbosprężarki po regeneracji nawet 600zl kosztują. Mam też do załatwienia nowy oryginał za 1200zl plus wymiana i wszystko co z tym związane. Kusi mnie taka za 600 nie ukrywam bo to cena przez pół. Samochód jest 2007r wartość spada z roku na rok, dlatego inwestowanie 10 czy 15% wartości auta niesamowicie boli. Macie jakieś doświadczenia?
  2. Ja bym wawalił, ale to już wg swoich przekonań. Ryzyko jest, że problem będzie powracał i w końcu i tak usuniesz. Nie zapominajmy o tym, że zatkany dpf może spowodować wiele uszkodzeń silnika, np uszkodzenie turbiny. Moze auto nie dymi, jest ekofriendly, ale usunięcie to pozbycie się problemu i potencjalnych problemów w przyszłości.
  3. To na 99% wina Dpfu. Normalnym jest że przybywa oleju przy częstym jego wypalaniu. A dokładnie przybywa paliwa w oleju. Polecam czyszczenie chemiczne. Chociaż gdyby w moim BLsie się pojawił taki problem. DPF OUT od razu. Bo wyciągnięcie i czyszczenie to połowa ceny wycięcia. A gwarancji że będzie dobrze nie ma.
  4. Witam, Uruchomiłem dzisiaj samochód i chciałem uruchomić ręczny, żeby odśnieżyć. Oczywiście wywaliło błąd i odsyła mnie do instrukcji. Było -16. Jest jakiś czujnik termiczny? Czy popsułem coś?
  5. Ogarnie ktoś zakodowane przeciwmgielnych jako dzienne w Krakowie lub w okolicach?. Oczywiście za opłatą.
  6. Witam, Pacjent to Passat B6 Variant 1.9 TDi 2007r. Poszukuję klocków hamulcowych na przód i tył. Zimmerman albo ATE.
  7. Witam, Pacjent to Passat B6 Variant 1.9 TDi 2007r. Poszukuję klocków hamulcowych na przód i tył. Zimmerman albo ATE.
  8. Problemem jest to, że większość linków już wygasła i niestety nie mogę znaleźć odpowiedniej instrukcji do ustawienia halogenów jako świateł do jazdy dziennej.
  9. Witam, w moim b6 2007 mam reflektory ksenonowe z doświetlaniem zakrętów, chciałbym ustawić halogeny, aby mi świeciły jako światła do jazdy dziennej. Nie wiem jak ustawić 60% mocy halogenów, mój mechanik też nie dał rady. Czy muszę kupić jakiś moduł do sterowania tymi lampami? Wiem, że halogeny nie mają homologacji, ale cena ew. mandatu czy odebrania dowodu i tak jest mniejsza niż cena nowych żarników ksenonowych.
  10. Dziękuję za szybką odpowiedź, ale i tak uważam że to strzał w kolano. Każde inne forum ma dział giełdy części, czy to subaru czy bmw itp. Powinniście się nad tym zastanowić czy nie wskrzesić tego działu. Kupienie używanej części do 18-2x - letniego samochodu graniczy z cudem czasami, a tu można było mieć 90% pewność, że kupię to co chcę kupić. Pozdrawiam
  11. Dawno nie udzielałem się na forum i nie korzystałem, ale po powrocie brakuje mi giełdy części. Dlaczego osunęliście taki cenny dział? Na allegro wszystko w chorych cenach, albo po prostu niektóre części używane są niedostępne (bo nie chce się komuś wystawiać każdego plasticzka, przełącznika czy innej drobnostki) co jest dla mnie zrozumiałe.
  12. 300zł kosztuje usługa usunięcia/wyłączenia immo przez znajomego elektronika. Nie ukrywam, że chciałbym zapłacić mniej.
  13. Witam, Mam problem już od dłuższego czasu z immobilaizerem w passacie b4 2.0 8v. Objawia się on tak, że samochód nie odpala czasami w ogóle, a teraz odpala raz na 15 razy. Mój mechanik podpiął pod komputer i stwierdził, że na 100% uszkodzony jest immobilaizer. Najlepszą opcją byłoby jego usunięcie, ale elektronik stwierdził, że konieczny jest jakiś emulator i ta usługa kosztowałaby 300zł. Nie znacie jakiś tańszych sposobów, albo instruktażu jak to zrobić w inny sposób?
  14. pewnie chodzi o te wzmocnienia, jeżeli już coś takiego słyszałeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności