aLBEDo Zgłoś #161 Napisano 30 Stycznia 2014 Zaktualizowałem dane. Jak kogoś znacie z rejonów Szczecina to z chęcią skorzystam z polecenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #162 Napisano 30 Stycznia 2014 Zaktualizowałem dane. bardzo ładnie Jak kogoś znacie z rejonów Szczecina to z chęcią skorzystam z polecenia. zagadaj grzecznie w swoim regionie http://forum.vw-passat.pl/forums/57-zachodniopomorskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nokian Zgłoś #163 Napisano 30 Stycznia 2014 Czy taki moduł obsłuży kierę 12 przycisków 1K0953549BD ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #164 Napisano 30 Stycznia 2014 Czy taki moduł obsłuży kierę 12 przycisków 1K0953549BD ? NIE tylko 3C0 953 549 AJ, 3C0 953 549 AK, 3C0 953 549 AH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #165 Napisano 30 Stycznia 2014 NIEtylko 3C0 953 549 AJ, 3C0 953 549 AK, 3C0 953 549 AH Marcin, ile razy to już napisałeś na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #166 Napisano 30 Stycznia 2014 Marcin, ile razy to już napisałeś na forum Piotrek, kto by to zliczył Na leniwych nie ma siły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #167 Napisano 30 Stycznia 2014 Piotrek, kto by to zliczył Na leniwych nie ma siły Przyznaj się Marcin że to lubisz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #168 Napisano 30 Stycznia 2014 Przyznaj się Marcin że to lubisz . hihi :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aLBEDo Zgłoś #169 Napisano 31 Stycznia 2014 Jeszcze jedno pytanie odnośnie kiery R-Line do CC. Kupuję tą 1K8419091AC. W serwisie jak i w tym sklepie http://www.carsystems.pl/multifunction-steering-wheel-with-dsg-r-line-gti,id614.html mówią mi o jakimś pierścieniu, że może nie pasować. Ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi ewentualnie pomóc w doborze tej części ? W szukajce nic mi nie znalazło dlatego pytam chyba, że ma to jakąś inną fachową nazwę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #170 Napisano 31 Stycznia 2014 W twoim CC powinno być ok, ale nie bedziesz wiedział na 100% gdy nie sciagniesz kierownicy a chodzi o to http://allegro.pl/tasma-zwijacz-rolka-airbag-3c0959653b-vw-passat-b6-i3924421197.html i ten co podałem jest OK do multifunkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aLBEDo Zgłoś #171 Napisano 31 Stycznia 2014 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donalberto Zgłoś #172 Napisano 19 Lutego 2014 Witam wszystkich otóż mam cały komplet i zabrałem się za zaminy kiery na multifunkcyjną - passek CR 2008 rok, modół AD zamieniłem na AE, kabelek z końcówką C no i ja chyba się do tego nie nadaję. Nie wiem jaki jest poziom waszej wiedzy drodzy forumowicze i kto robi to samodzielnie ale ja mając VCDSa nie potrafię sobie poradzić. Przede wszystkim nikt tu nie napisał że siada wspomaganie - no pięknie prawda - gdzieś znalazłem opis jak zaadaptować. poza tym później kodowanie - wszystko fajnie tylko u mnie nie pojawiają się żadne opcje nie wiem gdzie wejść, jaki kod wpisać, ta instrukcja na 1 stronie za przeproszeniem jest dla mnie do bani. Taki laik jak ja to prędzej wysadzi ten samochód niż do zakoduje. Nie zrozumiałe są dla mnie ustawienia typu 0?xxxxxx - co to oznacza. Piszę strasznie zdenerwowany i sflustrowany - zastanawiam się czy nawet nie zamontować z powrotem modułu AD - czy wtedy wszystko będzie mi działało prawidłowo? i będę mógł jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #173 Napisano 20 Lutego 2014 Widzę kolego że nie masz pojęcia o sprawie do której zrobiłeś podejście. Jeżeli montowałeś kierownice 12 przyciskową to nie ten moduł. Napisz dokładnie jakie nr podzespołów montowałeś. Nieprawdą jest też że nie ma tu napisane że po zmianie modułu jest brak wspomagania. Jakbyś przeczytał temat od początku to wszystko dokładnie być wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #174 Napisano 20 Lutego 2014 0?xxxxxxJeśli się przyjrzysz dokładnie liczbie cyfr w kodowaniu kierownicy to zauważysz że ma ono dokładnie tyle znaków co w twoim cytacie. Cyfry wpisujesz w miejsce znaku zapytania odliczając miejsca od prawej albo lewej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donalberto Zgłoś #175 Napisano 20 Lutego 2014 Założyłem kierownicę 8 przyciskową - moduł który zamieniłem ma końcowki AE - poprzedni był AD zegary czerwone pełny wyświetlacz FIS między zegarami, radio jeszcze z tych starszych, moj model to taka przejściówka już CR ale rocznik 2008 - wiosna chyba jeden z pierwszych jakizostałsprzedany w naszym kracju wersja Comfortline. a zależało mi tylko na wymianie kierownicy bo nie było przycisków do serwowania radiem. Generalnie problem z kodowaniem polega na tym że nie wiem w którym to miejscu - czy wchodzę do opcji kierownica (16) czy robić to po szynie CAN, przyznam że się pogubiłem z tym. A ze wspomaganiem to nie wiem czy to prawda czy nie że nie działa ale znalazłem w sieci poradnik pdf i tam coś było napisane o wspomaganiu ale chodziło głównie o doświetlanie zakrętów w które mój pasek nie jest wyposażony. Być może problem z kodowaniem jest takie że jak probuje to wykonać z poziomu modułu kierownicy to wybór w opcji kodowania nie za wiele mogę wybrać,myślałem że będzie tam takie rozwijane menu. Czy nie ma tam przypadkiem jakiegoś kodu odblokowywującego? Pozdrawiam PS. przy okazji kierownica którą założyłem to nówka lub z minimalnym przebiegiem - jak się ją weźmie w dłonie to aż miło PS2 . tematy czytałem 2 razy i głównie opiera się o to jaki moduł kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donalberto Zgłoś #176 Napisano 20 Lutego 2014 Poradziłem sobie ze wszystkim, zarówno z brakiem wspomagania jak i kodowaniem modułu, mój problem polegał na tym że pierwszy raz kodowałem cokolwiek za pomocą VCDS - jeśli się nigdy tego nie robiło to mimo instrukcji nie domyśliłem się o co chodzi. Pytanie tylko czy da się coś zrobić z przyciskiem Push to talk w kierownicy? mam radio bez telefonu i nie wiem czy da się go do czegoś wykorzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #177 Napisano 20 Lutego 2014 Poradziłem sobie ze wszystkim, zarówno z brakiem wspomagania jak i kodowaniem modułu, mój problem polegał na tym że pierwszy raz kodowałem cokolwiek za pomocą VCDS - jeśli się nigdy tego nie robiło to mimo instrukcji nie domyśliłem się o co chodzi.Pytanie tylko czy da się coś zrobić z przyciskiem Push to talk w kierownicy? mam radio bez telefonu i nie wiem czy da się go do czegoś wykorzystać. W kodowaniu modułu kierownicy zamień push to talk na mute. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donalberto Zgłoś #178 Napisano 20 Lutego 2014 Mute ma w przycisku powyżej tego push to talk - może jakaś inna funkcja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #179 Napisano 20 Lutego 2014 może jakaś inna funkcjaNo niestety nie jest to pilot uniwersalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #180 Napisano 20 Lutego 2014 No niestety nie jest to pilot uniwersalny Może jak w filmach podtlenek azotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach