Daron Zgłoś #41 Napisano 23 Marca 2011 a jak to wyglada z ahu jak mu wstawie turbo od AWXa i podlacze zaworek n75 to czy bedzie to jezdzic bez integracji w soft?? no i wlasnie jak wyglada ta cala sprawa z podlaczeniem tego zaworka N75 bo przegladam po roznych forach i juz mam metlik w glowie.... Będzie działać z N75 na podciśnienie, lub na Twoim N18, ale bez korekty turbo zamiast wstawać przy 1.8tyś obr to wstawać przy 2.5tyś obr, bo jest inne sterowanie N75 i trzeba zmienić w sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #42 Napisano 24 Marca 2011 było było było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #43 Napisano 27 Marca 2011 Daron.... spec od 90ps:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #44 Napisano 28 Marca 2011 Daron.... spec od 90ps Ja to jak na razie na tym forum to zamykam serie AHU ;| Tak się Chłopaki porobili ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #45 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam czy to jest taki sam kolektor ssący jak od AWX numer się zgadza 038129713AP ale wygląd nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #46 Napisano 16 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam czy to jest taki sam kolektor ssący jak od AWX numer się zgadza 038129713AP ale wygląd nie To jest kolektorek od AVB 038 129 713AP AWX/AVF ma oznaczenie 038 129 713AJ Pozdrawiam Andrzej Edytowane 16 Kwietnia 2011 przez Diabeł_ Poebało mi sie :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #47 Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) mam do was pytanie bo temat przeczytałem ale już się pogubiłem silnik mam taki jak w opisie czyli AJM, zakupiłem kolektor dolotowy od AWX i chciałbym zmienić turbo na to od AWX wyczytałem że turbo od AWX pasuje do silnika AJM ale tu coś jeszcze pisze o jakimś wężu że trzeba zmienić jaki to konkretnie wąż jak możecie to podajcie numer tego węża i foto i czy założę ten wąż bez większych problemów czy będę musiał coś przerabiać dodam jeszcze ża mam już zmienioną mapę paliwową Edytowane 21 Lipca 2012 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #48 Napisano 22 Lipca 2012 Trzeba kupić redukcję taką jak na tej aukcji : http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i2501642528.html I wpinasz ten wąż który masz. Oczywiście po zmianie turbiny należy przeprowadzić korektę softu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson Zgłoś #49 Napisano 29 Czerwca 2013 cześć, ma kolektor dolot od AWXa i chciałbym go wrzucić do siebie oczywiście z pominięciem EGRa. Pytanie jest takie czy można to gdzieś podejść? Widział to ktoś na jakieś aukcji? Szukam od kilku dni i lipa, a sam nie zrobię bo niestety nie posiadam zaplecza. Ewent jak ktoś zainteresowany wykonaniem to PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #50 Napisano 29 Czerwca 2013 http://m.allegro.pl/przedmiot,zaslepka-egr-flanszarurka-dl-10cm-fi-50mm-19tdi,3361847925.html Takie cos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson Zgłoś #51 Napisano 29 Czerwca 2013 no dzięki bardzo Marcin :kumple aby było śmieszniej zadzwonił do mnie mój dobry znajomy i stwierdził że szukał tego 20sek wskazując tą samą aukcję Nie wiem qfa czy ja ślepy jestem czy jak... ale faktycznie szukałem kilka dni. :sciana Tak czy owak byłem w Iwanowicach i w końcu mam komplecik - teraz montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #52 Napisano 29 Czerwca 2013 No to dobrze ze pomoglem. No mi tez to zajelo pare sec. chyba dlatego ze sam mam takie cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saxiw Zgłoś #53 Napisano 5 Sierpnia 2013 Witam ja mam nadal pewne pytanie związane z kolektorem ssącym od AWX... Przeczytałem cały ten temat, ale nadal w sumie nie dowiedziałem się nic co by mnie interesowało. Proszę o konkretną odpowiedź na moje pytanie: Czy kolektor ssący od AWX podejdzie plug&play do ATJ ? Czy muszę robić jakąś rzeźbę ? Jak na razie mam kolektor + nowa uszczelka, czy to wystarczy? Z tego co mniej więcej się zorientowałem to EGR zostaję i tak jest zaślepiony więc bez różnicy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #54 Napisano 6 Sierpnia 2013 z tego co pamiętam, EGR od ATJ nie pasuje do kolektora AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #55 Napisano 6 Sierpnia 2013 chyba rozstaw srub inny???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #56 Napisano 6 Sierpnia 2013 a średnica?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #57 Napisano 6 Sierpnia 2013 gdzies czytałem chyba ze 2 sruby pasuja a 3 trzeba przewiercic ale to moze byc blad wiec prosze poprawiac a srednica chyba wieksza w tym od AWX bo skoro waz grubszy z mapsensorem ja ma AVB i tez bym poszukal jakiegos kolektora EGR i rury od AWX bo jeszcze zapytam ten dogrzewacz przy EGR to jest w AVF??? czy to roznie bywa ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #58 Napisano 7 Sierpnia 2013 z tego co pamiętam, EGR od ATJ nie pasuje do kolektora AWX inny rozstaw śrub inny kształt połączenia EGR-kolektor, mniejsza średnica wewnętrzna EGR (choć to raczej nie problem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #59 Napisano 9 Sierpnia 2013 ja wymieniałem kolektor na AWX i powiem tak : ze starych gratów z AVB, czyli EGR, plastikowa rura od dolotu, ta wygieta rurka która łączy kolektor wydechowy z EGR nie pasuje nic co można by wykorzystać przy kolektorze AWX. No może po rzeźbach rura by została i EGR, ale to już totalna rzeźba i lipnie wyglądałoby. Sam EGR i kolektor z AWX ma taką średnicę wewnętrzną jak AVB zewnętrzną(prawie). U mnie wyglądało to tak: kupiłem kolektor AWX, EGR AWX, rura z kolankiem na szybkozłączki + map sensor AWX. Zapomniałem tylko o rurce kolektor wydechowy-EGR, ale ona została poza autem a kolektor ładnie zaślepiony. Chodziło mi też o to, żeby nie było takiego przewężenia na dolocie już na odcinku plastikowej rury koło podszybia A i takie pytanie - czy to prawda, że map sensor z AVB i AWX się różnią? Wizualnie na pewno bo mam i wiem, ale czy wartości pomiarów są inne? Numery części co ciekawe są te same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #60 Napisano 9 Sierpnia 2013 ---------- Dodano o 19:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:24 ---------- sie ma widze ze dokonałes tego co ja dopiero mam w planach wczoraj pommierzyłem przewody AVF do AVB i tak AVF rura gumowa 57mm po zewnatrz plastik i ma sensor ok 55mm AVB rura gumowa 54mm plastikowa 52mm z tego co ja wiem to map sensory się roznia ten z AVF pdnośi wartosc o ok 200 czegoś tam wiec przekłamuje nasze ECU i moze to doprowadzic do zbednego obciążania turbo wiec trzeba zrobic adaptecje w ECU nr AVF to koncówka 051C one był tez w ARL a AVB to 051B komplet cały zapodałeś mówisz???? a jak rozwiązałeś te weżyki podciśnienienia normalnie podlączone??? mimo iż zaślepki sa??? bo EGR normalnie jest prawda i klapa gaszaca tez?????? a jak z ICkiem zostawiłes ori standart???? bo tam połączenia AVF -AVB sa rozne przy icku AVF na opaske a do plastikowej czarnej na szybko-łączke AVB przy icku na szybkołączke a do rury na opaske wiec to tez mnie ciekawi???? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach