Skocz do zawartości
maciek-s

Zmiana turbiny i kolektora ssącego.

Rekomendowane odpowiedzi

a jak to wyglada z ahu jak mu wstawie turbo od AWXa i podlacze zaworek n75 to czy bedzie to jezdzic bez integracji w soft?? no i wlasnie jak wyglada ta cala sprawa z podlaczeniem tego zaworka N75 bo przegladam po roznych forach i juz mam metlik w glowie....

 

Będzie działać z N75 na podciśnienie, lub na Twoim N18, ale bez korekty turbo zamiast wstawać przy 1.8tyś obr to wstawać przy 2.5tyś obr, bo jest inne sterowanie N75 i trzeba zmienić w sofcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

było było było :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Daron.... spec od 90ps:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daron.... spec od 90ps

 

Ja to jak na razie na tym forum to zamykam serie AHU ;|

 

Tak się Chłopaki porobili ... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy to jest taki sam kolektor ssący jak od AWX numer się zgadza 038129713AP ale wygląd nie

ssacy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy to jest taki sam kolektor ssący jak od AWX numer się zgadza 038129713AP ale wygląd nie

To jest kolektorek od AVB 038 129 713AP

AWX/AVF ma oznaczenie 038 129 713AJ

Pozdrawiam Andrzej

Edytowane przez Diabeł_
Poebało mi sie :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam do was pytanie bo temat przeczytałem ale już się pogubiłem silnik mam taki jak w opisie czyli AJM, zakupiłem kolektor dolotowy od AWX i chciałbym zmienić turbo na to od AWX wyczytałem że turbo od AWX pasuje do silnika AJM ale tu coś jeszcze pisze o jakimś wężu że trzeba zmienić jaki to konkretnie wąż jak możecie to podajcie numer tego węża i foto i czy założę ten wąż bez większych problemów czy będę musiał coś przerabiać dodam jeszcze ża mam już zmienioną mapę paliwową

Edytowane przez pawelvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kupić redukcję taką jak na tej aukcji :

 

http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i2501642528.html

 

I wpinasz ten wąż który masz.

 

Oczywiście po zmianie turbiny należy przeprowadzić korektę softu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, ma kolektor dolot od AWXa i chciałbym go wrzucić do siebie oczywiście z pominięciem EGRa. Pytanie jest takie czy można to gdzieś podejść? Widział to ktoś na jakieś aukcji? Szukam od kilku dni i lipa, a sam nie zrobię bo niestety nie posiadam zaplecza. Ewent jak ktoś zainteresowany wykonaniem to PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dzięki bardzo Marcin :kumple aby było śmieszniej zadzwonił do mnie mój dobry znajomy i stwierdził że szukał tego 20sek wskazując tą samą aukcję ;) Nie wiem qfa czy ja ślepy jestem czy jak... ale faktycznie szukałem kilka dni. :sciana

Tak czy owak byłem w Iwanowicach i w końcu mam komplecik - teraz montaż :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze ze pomoglem.

No mi tez to zajelo pare sec. :) chyba dlatego ze sam mam takie cos ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam nadal pewne pytanie związane z kolektorem ssącym od AWX...

Przeczytałem cały ten temat, ale nadal w sumie nie dowiedziałem się nic co by mnie interesowało.

Proszę o konkretną odpowiedź na moje pytanie:

Czy kolektor ssący od AWX podejdzie plug&play do ATJ ? Czy muszę robić jakąś rzeźbę ? Jak na razie mam kolektor + nowa uszczelka, czy to wystarczy? Z tego co mniej więcej się zorientowałem to EGR zostaję i tak jest zaślepiony więc bez różnicy.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam, EGR od ATJ nie pasuje do kolektora AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba rozstaw srub inny????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzies czytałem chyba ze 2 sruby pasuja a 3 trzeba przewiercic ale to moze byc blad wiec prosze poprawiac a srednica chyba wieksza w tym od AWX bo skoro waz grubszy z mapsensorem ja ma AVB i tez bym poszukal jakiegos kolektora EGR i rury od AWX

bo jeszcze zapytam ten dogrzewacz przy EGR to jest w AVF??? czy to roznie bywa ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co pamiętam, EGR od ATJ nie pasuje do kolektora AWX

inny rozstaw śrub inny kształt połączenia EGR-kolektor, mniejsza średnica wewnętrzna EGR (choć to raczej nie problem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem kolektor na AWX i powiem tak : ze starych gratów z AVB, czyli EGR, plastikowa rura od dolotu, ta wygieta rurka która łączy kolektor wydechowy z EGR nie pasuje nic co można by wykorzystać przy kolektorze AWX. No może po rzeźbach rura by została i EGR, ale to już totalna rzeźba i lipnie wyglądałoby. Sam EGR i kolektor z AWX ma taką średnicę wewnętrzną jak AVB zewnętrzną(prawie). U mnie wyglądało to tak: kupiłem kolektor AWX, EGR AWX, rura z kolankiem na szybkozłączki + map sensor AWX. Zapomniałem tylko o rurce kolektor wydechowy-EGR, ale ona została poza autem :D a kolektor ładnie zaślepiony. Chodziło mi też o to, żeby nie było takiego przewężenia na dolocie już na odcinku plastikowej rury koło podszybia ;)

 

A i takie pytanie - czy to prawda, że map sensor z AVB i AWX się różnią? Wizualnie na pewno bo mam i wiem, ale czy wartości pomiarów są inne? Numery części co ciekawe są te same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

---------- Dodano o 19:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:24 ----------

 

sie ma widze ze dokonałes tego co ja dopiero mam w planach :)

wczoraj pommierzyłem przewody AVF do AVB i tak

AVF rura gumowa 57mm po zewnatrz

plastik i ma sensor ok 55mm

AVB rura gumowa 54mm

plastikowa 52mm

z tego co ja wiem to map sensory się roznia ten z AVF pdnośi wartosc o ok 200 czegoś tam wiec przekłamuje nasze ECU i moze to doprowadzic do zbednego obciążania turbo wiec trzeba zrobic adaptecje w ECU

nr AVF to koncówka 051C one był tez w ARL a AVB to 051B

komplet cały zapodałeś mówisz???? a jak rozwiązałeś te weżyki podciśnienienia normalnie podlączone??? mimo iż zaślepki sa??? bo EGR normalnie jest prawda i klapa gaszaca tez??????

a jak z ICkiem zostawiłes ori standart???? bo tam połączenia AVF -AVB sa rozne

przy icku AVF na opaske a do plastikowej czarnej na szybko-łączke

AVB przy icku na szybkołączke a do rury na opaske

wiec to tez mnie ciekawi????

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności