maciek-s Zgłoś #21 Napisano 22 Października 2009 Nie trzeba zmieniać kolektora wydechowego w ATJ na AWX, bo są takie same. Różnią się kolektory ssące i warto je zmienić z AWX do ATJ wraz z EGR i rurą plastikową. Może być problem z MAP sensorem, bo są inne w ATJ i AWX. Osobiście mam kolektor ssący, EGR, rurę plastikową i wąż do IC od AWX. Z tym, że mam wytoczoną z teflonu prześciówkę na MAP sensor od ATJ do rury od AWX. Swego czasu miałem założoną turbinę od BRD 170 KM, ale jak dla mnie zapóźno się budziła, może z powodu seryjnych pompek. Teraz mam turinę od BRE 140 KM i jest dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #22 Napisano 14 Listopada 2009 Czy bylby jakis sens zmiany kolektora ssacego w AFNie na taki z AWX? Czy bedzie wszystko pasowac? No i co dodatkowo bym potrzebowal oprocz nowej uszczelki zeby wszystko zlozyc i dodatkowo calkiem wyrzucic EGR bo programowo juz mam go wylaczone... Zaslepione tez w sumie go mam. Chcialem czyscic kolektor i zastanawiam sie czy nie wrzucic odrazu takiego z AWXa plus zmodowac EGR.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #23 Napisano 14 Listopada 2009 Wiec tak : u Ciebie naprawde wynik sliczny i silnik zdrowiutki. Nie widze sensu na obecnych nastawach cos czyscic czy dlubac.... Jak zmodujesz EGR jak wiekszosc domowych tunerow to bedzie Ci sie nagrzewal po 15km jazdy....troche masz go zgaszonego w sofcie ale nadal podgrzewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #24 Napisano 14 Listopada 2009 A to super Rob, wlasnie myslelem ze calkiem jest zgaszony wiec nie ma potrzeby go zatrzymywac i mozna calkiem wywalic (EGR) ale jak cos tam jednak dziala to wyjme sobie blaszke (mialem dodatkowo zaślepione) i wkoncu bede mial normalna temperature. Wiec narazie nic nie ruszam w dolocie Dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #25 Napisano 14 Listopada 2009 Jak zmodujesz EGR jak wiekszosc domowych tunerow to bedzie Ci sie nagrzewal po 15km jazdy... od tych 15 to bym odjął 8-10km! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #26 Napisano 14 Listopada 2009 wkoncu bede mial normalna temperature. Ale gdzie? Egr pomaga tylko jak jezdzisz po miecie w trasie i tak masz go praktycznie zamknietego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #27 Napisano 15 Listopada 2009 Jarucki Jak nie masz dogrzewania na 3 swieczkach i jezdzisz spokojnie to do realnych 90C bedzie Ci sie tyle nagrzewac przy zaslepionym EGR w warunkach zimowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #28 Napisano 15 Listopada 2009 Jarucki Jak nie masz dogrzewania na 3 swieczkach to akurat działa No i powstała różnica km została wyjaśniona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #29 Napisano 16 Listopada 2009 Jak celujesz w wyzsze moce to tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #30 Napisano 16 Listopada 2009 wyrzucic EGR jak chcesz element który zastąpi EGR to się odezwij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.G.G. Zgłoś #31 Napisano 13 Marca 2011 siemka mój silnik to awx 130 i mam padnientą turbinę, mam drugą z AJM/ATJ, wiem ze pasuje wszystko prócz zimnego wyjścia, pytanie! czy ktoś próbował zamienić tylko tą muszlę z wyjściem? ps uważam ze to najlepsze miejsce do tego pytania jeśli ktoś ma jakieś inne to piszcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #32 Napisano 14 Marca 2011 (edytowane) w ajm atj byly turbawki VNT15 lub spotkalem się raz z gt1749v. W awx jest gt1749va. Ma większy wirnik i muszla nie podejdzie. To znaczy podejdzie ale nie osiągnie Ciśnienia bo będzie za duża odleglość pomiedzy wirnikiem a muszlą. Osobiście prubowalem nalożyć na kolo kompresji gt1749va muszle z gt1749v i sie nie udalo... Edytowane 15 Marca 2011 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.G.G. Zgłoś #33 Napisano 15 Marca 2011 dzisiaj wyciągnąłem turbinę i co się okazało, chciałem podmienić muszle i poszło w jedną stronę tak jak napisałeś bogumile zrobić sie da i powiem szczerze ze nie zauważyłem różnicy w spadku mocy a nawet jest lepiej (stara oryginalna turbina puszczała olej) mimo że jest szpara ale naprawdę nie wielka, zaś drugiej turbiny nie złożyłem, no ale trudno pójdzie do regeneracji i będzie cool potem znowu sie podmieni muszle. Nie mogę jeszcze dziś napisać jak idzie bo to mój pierwszy 130 konny passat ale jutro wybieram się do mechanika który powie mi jak to się zbiera i w tedy napisze swoje wyniki i mam nadzieje że wszyscy będziemy szczęśliwi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #34 Napisano 16 Marca 2011 To gratuluje... Zawsze jakiś zloty środek.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #35 Napisano 20 Marca 2011 Panowie a mam pytanko ja mam silnik AHU i zaślepiłem zawór EGR i ostatnio dorwałem kolektor ssacy od AWX i bede chciał go założyć i pytanko czy po wywaleniu starego kolektora z zaworem EGR to trzeba coś jeszcze odznaczać jakieś kable Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #36 Napisano 20 Marca 2011 zaślep wężyk od egr i to tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #37 Napisano 22 Marca 2011 jak będziesz miał kolektor z zaworek EGR i klapa gaszącą od AWX to warto podłącztć tą klapę gaszącą wtedy silnik będzie łagodnie gaśł nie będzie nim trzepać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #38 Napisano 23 Marca 2011 Witam koledzy mam zajebistego goscia co pisze programy do diesli w moim passacie mam zrobione 208 koni i 465 momentu schamowane mam tylko wymienione turbo brd firmy kkk i układ wydechowy zwiekszony. Kontakt do iego 511-818-090 ma a imie błażej.polecam~!!!!!! ---------- Post added at 09:20 ---------- Previous post was at 09:10 ---------- Witam koledzy mam zajebistego goscia co pisze programy do diesli w moim passacie 1.9 130 km w sei awx mam zrobione 208 koni i 465 momentu schamowane mam tylko wymienione turbo brd firmy kkk i układ wydechowy zwiekszony. Kontakt do iego 511-818-090 ma a imie błażej.polecam~!!!!!! Usuwa dpf itp zajebisty gosc i wie co robi a robi to od 2001 roku!!!! porypało Cię człowieku ? ile jeszcze postów napiszesz chwaląc swojego zajebis... kolesia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #39 Napisano 23 Marca 2011 a jak to wyglada z ahu jak mu wstawie turbo od AWXa i podlacze zaworek n75 to czy bedzie to jezdzic bez integracji w soft?? no i wlasnie jak wyglada ta cala sprawa z podlaczeniem tego zaworka N75 bo przegladam po roznych forach i juz mam metlik w glowie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #40 Napisano 23 Marca 2011 n75 cisnieniowe dziala inaczej niz n75 podcisnieniowe wiec bedzie potrzebna ingerencja w sofcie. A tutaj na forum passata ktos podawal jak mozna wyczarowac sterowanie n75 podcisnieniowym. Mozliwa jest tez zmiana komputera na taki z AFNa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach