pawelvw Zgłoś #501 Napisano 25 Listopada 2020 Będę próbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan.aro Zgłoś #502 Napisano 24 Lutego 2021 witam Przymierzam się do montażu haka w passacie B7. Mam na oku hak z B6. Belka 3C0 803 881F i moduł 8P0 907 383. Pytanko, czy ten moduł będzie współpracował z B7, nie będzie problemów z podłączeniem i kodowaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #503 Napisano 21 Marca 2021 Panowie podpowiedzcie, czy w B6 da się zamontować hak oris typ 5G9803880 bardzo mi na tym zależy A może ktoś poda mi wymiary haka do Passat B6 jego szerokość wewnątrz, odległość pierwszego otw. pod śrubę i pod kolejną . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #504 Napisano 25 Marca 2021 Kabelki po zmieniane i powinno być już tak jak powinno i potwierdzam da się kable wypiąć wyciągając tylko kostki z bondeza ale trzeba mieć sporo cierpliwości i małe sprawne rączki ale plecy i kręgosłup bolą od leżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niko17424 Zgłoś #505 Napisano 27 Marca 2021 Witam, mam zamontowany oryginalnie hak Westfalia i ostatnio mnie naszło na demontaż go bo i tak go nie używam i spotkałem się z problemem, gdyż jak wkładam kluczyk do haka to nie mogę go przekręcić ani w lewo, ani w prawo. Próbowałem przez pare dni WD-40 lać w zamek i całą zabudowę haka, ale na nic. Kluczyk jak najbardziej pasuje bo mam dwie sztuki i były przy kole zapasowym. Nie mam pojęcia co zrobić, czy to już tak w środku zardzewiało, że nie chce wyjść czy jak. Jest jakiś sposób żeby zdemontować ten hak nie niszcząc go ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wowo Zgłoś #506 Napisano 27 Marca 2021 Jaki to hak? Taki wypinany do dołu z uchwytem kluczyka jak czerwona tabletka? Czy pamiętasz jakim ruchem się go odpina? Bo kąt obrotu kluczyka jest bardzo niewielki, potem trzeba odciągnąć gałkę w bok i dopiero przekręcać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niko17424 Zgłoś #507 Napisano 27 Marca 2021 Kluczyk mam taki jak na zdjęciu. Jak oglądałem filmik demontażu to powinnienem wsadzić kluczyk, przekręcić go w prawo i tak jak piszesz odciągnąć gałkę w bok. U mnie kluczyk wchodzi, ale nawet na milimetr nie chce się ruszyć. Próbowałem go odciągać, potem kluczyk przekręcać, ale też nic. Mam coś takiego: 1403611f43e3aafe5a258e66accb.jfif Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #508 Napisano 27 Marca 2021 Zadzwoń num. masz w meilu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #509 Napisano 12 Kwietnia 2021 Panowie, a jak to jest z modułami dedykowanymi. Mam takiego pacjenta jak na zdjęciu. Plusy, masy, Can, sygnał stopu podpięty i teraz rodzi się pytanie czy do tego trzeba coś kodować ? Bo wszystko podpięte jak należy, CAN sprawdzony, zasilania gra, masa gra, a moduł informuje diodą LED, że ma jakiś błąd, świeci na czerwono. Zamiana CANów miejscami nie poprawia sytuacji. Kodowanie modułu przyczepy 69, też nie pomaga, bo co ma niby pomóc jak to jest nieoryginalny moduł. Zakładam, że wszystko jest dobrze podpięte. Moduł świeci czerwonym LEDem, że coś nie gra. Czyli podsumowując, jeżeli instalacja jest OK, kodować nic nie trzeba, a moduł na czerwono, to już zostaje tylko uwalony moduł. Ktoś coś doradzi w kwesti nieoryginalnej ? Przyczepa podpinana i nic nie hula. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #510 Napisano 12 Kwietnia 2021 Skoro ma CAN to powinien też mieć diagnostykę i być może jakieś kodowanie. Połącz się z nim i odczytaj błędy. A tak swoją drogą to wymieniałem kiedyś podobny moduł (UN-30/1) na oryginał 1k0907383, bo zgłaszał jakieś błędy po wyłączeniu zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #511 Napisano 13 Kwietnia 2021 Sprawdź poprawność podłączenia jeszcze raz.Gateway go widzi? Jak dla mnie nieoryginały nie powinny działać wykorzystując CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #512 Napisano 13 Kwietnia 2021 10 minut temu, wektor napisał: nieoryginały nie powinny działać wykorzystując CAN Dlaczego? Wspomniany UN-30/1 jest podłączony pod CAN, ma diagnostykę, jest widoczny w VCDS, a wygląda tak samo jak ten Jaeger. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #513 Napisano 13 Kwietnia 2021 10 godzin temu, wektor napisał: Sprawdź poprawność podłączenia jeszcze raz.Gateway go widzi? Jak dla mnie nieoryginały nie powinny działać wykorzystując CAN. Sprawdzałem poprawność i wszystko gra. Nie napisałem tylko, że to jest w b6. Moduł podłączony do bordentza, kostka E piny 7 i 8, od CANa. Przelotowość wiązki od kostki E do modułu jest, zasilanie poprawnie wpięte, masa jest. Napisane w instrukcji modułu, że jak wszystko gra to zielony LED powinien się świecić. A niestety jest czerwono. 20 godzin temu, nTomek napisał: Skoro ma CAN to powinien też mieć diagnostykę i być może jakieś kodowanie. Połącz się z nim i odczytaj błędy. A tak swoją drogą to wymieniałem kiedyś podobny moduł (UN-30/1) na oryginał 1k0907383, bo zgłaszał jakieś błędy po wyłączeniu zapłonu. Mówisz, że jak na CAN to powinien mieć diagnostykę. W Gatewayu zakodowalem 69. Ale połączyć się z modułem 69 nie idzie, jest brak komunikacji. No ale to wg mnie jest oczywiste, bo chyba ciężko żeby vcds łączył się z nieoryginalnym modułem i była diagnostyka przez vcds z dedykowanym modułem. Sprawdzę po raz xxx te połączenia, i chyba zostanie kupić nowy moduł, może ten jest uwalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #514 Napisano 13 Kwietnia 2021 Adres 69: Przyczepa Plik etykiet: RETROFIT69.lbl Oznaczenie elementu: 30/ 1V2 0 HW: 30/ 1V2 0 Komponent i/lub wersja: ANHAENGER_MODULE UN 0030 Kodowanie: 0000001 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 7BF542EB3AE5695E5F-802E 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 02562 - Żarówki świateł hamowania przyczepy 011 - Przerwa w obwodzie 02563 - Żarówki (M61) prawego światła pozyzycyjnego przyczepy 011 - Przerwa w obwodzie 02564 - Żarówki (M60) lewego światła pozycyjnego przyczepy 011 - Przerwa w obwodzie 02565 - Kierunkowskazy (M63) po prawej stronie przyczepy 011 - Przerwa w obwodzie 02566 - Kierunkowskazy (M62) po lewej stronie przyczepy 011 - Przerwa w obwodzie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #515 Napisano 13 Kwietnia 2021 O proszę, czyli jednak tak może być. Dzięki za screena. Jeszcze raz zerkne połączenia, jeszcze raz zamienię CANy i jak nie pomoże zamówię nowy moduł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wemb Zgłoś #516 Napisano 20 Kwietnia 2021 Witam Pacjent: VW Passat 2012 sedan. Posiadam nadwozie sedan (więc zderzak trochę inaczej wyprofilowany niż kombi) - stąd pytanie - jaki hak polecacie do zamontowania? Zależy mi na: 1 po zdemontowaniu haka nie było widoczne mocowanie tegoż haka 2 zakup w komplecie ze wszystkim (mechanika+elektryka plug&play) 3 cenowo nienajdroższy - czyli może być ręcznie odpinany,itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #517 Napisano 23 Kwietnia 2021 Tomek nadal jest problem nie wykrywa na kompie haka. Na 1 zdjęciu wtyczka z bondeza kabel brązowo-pomarańczowy pin G7 jest obsadzony kabel z wiązki haka a mój kabelek od instalacji auta jest wypięty, kabel pomarańczowo-zielony pin G8 jest obsadzony kabel z wiązki haka a mój kabelek od instalacji auta jest wypięty. Na 2 zdjęciu wtyczka z bondeza kabel czarno-czerwony (u mnie jeszcze widać tam termokurczka jest niebieska) pin E2 jest obsadzony kabel z wiązki haka a mój kabelek od instalacji auta jest wypięty. Zdjęcie 3 miałem przy wiązce haka dwie małe trzy pinowe kostki(czarna i biała) w czarnej kostce były kabelki koloru brązowo-pomarańczowy i brązowo-zielony z tej białej kostki od instalacji haka wypinałem kabelek czarno-czerwony i dołożyłem do tej kostki czarnej. Na zdjęciu 4 następnie kabelki o takich samych kolorach które wypinałem z moich kostek bondeza z instalacji auta również wpiołem do tej czarnej trzy pinowej kostki odpowiednio klorami(mój kabelek z instalacji auta czarno-czerwony zastąpiłem czerwono-żółtym pin się połamał). Zdjęcie 5 wiązka haka. Zdjęcie 6, 7, 8 i 9 miejsca wpiętych pinów. Zdjęcie 10 skrzynka bezpieczników od przodu. Podpięcie wiązki haka skopiowałem ze skrzynki bezpieczników którą dostałem z wiązką haka strona 24 tego tematu post 477 zdjęcie 5. I pytanie co zrobiłem nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #518 Napisano 23 Kwietnia 2021 Zasilanie +12V na bezpiecznikach jest? Sprawdź miernikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #519 Napisano 23 Kwietnia 2021 (edytowane) A po zdjęciach co wstawiłem to wszystko jest dobrze połączone Jeszcze nie sprawdzałem czy jest tam prąd i nie wiem czy ściągać tylny boczek w bagażniku bo i tam miałem zajrzeć jest taka opcja że jak jest moduł uwalony to nie będzie na kompie pokazywać. A od czego może być ta biała kostka 3 pinów ze strony 24 post 477 zdjęcie 3 i 4. Edytowane 23 Kwietnia 2021 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #520 Napisano 23 Kwietnia 2021 Na zdjęciach raczej jest OK, pod warunkiem, że na tym pinie ze zdjęcia 8 jest +12V, bo zdaje się on mostkuje zasilanie na 2 bezpieczniki SC44 i SC45. Co do białej kostki z poprzednich stron to prawdopodobnie dodatkowe zasilanie przyczepy, tylko po co aż 3 kable? Możesz sprawdzić miernikiem do jakich pinów gniazda przyczepy one prowadzą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach