zuse Zgłoś #21 Napisano 21 Kwietnia 2008 Noo To Kurna Pieknie !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #22 Napisano 21 Kwietnia 2008 W AWX napewno jest w przeplywce... A i jeszcze jedno mnie zastanawia... Masz solidnie wydlubanego tego swojego AWX...182/460 A moze TAM tkwi problem. Przyznam sie ze 460Nm to baaaardzo grubo jak na AWXa a cos malo tych konikow. 460 niutkow na fabrycznych bebechach to troche przesada moze z tego Twoje problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #23 Napisano 21 Kwietnia 2008 ROZUMIE PANOWIE ALE DLACZEGO PO WYMIANIE PRZEPLYWKI NADAL JEST TO SAMO TZN KRECI DO 3 TYS I KONIEC CZARNY DYM I BRAK MOCY ( wymieniona turbina na nowa nie po regeneracji wymieniona przeplywka , czujnik doladowania ,erg)i dalej to samo A Kolega Jurek W Ma Benzyne To Czujnik Temp Napewno Jest W Przeplywce Natomiast W Dieslu Nie Jestem Do Konca Przekonany Czy W Aso Nie Maja Racji Dlatego Ze Mam Tam Dobrego Znajomego I Mysle Ze By Mnie Nie Rzezbil Skup się Kolego i staraj się pisać po polsku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #24 Napisano 21 Kwietnia 2008 A co takiego napisalem nie po polsku przepraszam myslalem ze to forum na temat samochodow a nie ortografi a moze to ty zle trafiles .|. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #25 Napisano 21 Kwietnia 2008 W zależności od nastroju zmieniasz czcionkę? Poczytaj regulamin forum, w szczególności pkt 2.2b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #26 Napisano 24 Kwietnia 2008 A wiec panowie wszystko jasne 4 mechanikow 4 takie same diagnozy "turbina"pomimo ze nowa a tym czasem filtr powietrza byl winowajca choc nowy nie znaczy ze dobry nie dostawal odpowiedniej dawki i przez to go odcinalo . Jesli ktos ma jakis problem z vw to naprawde polecam wszyskim "auto Danecki" piekary slaskie ul bytomska 367 i problem z glowy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borowa Zgłoś #27 Napisano 10 Marca 2009 Witam , mam podobny problem. Wyskoczył mi błąd 16497 czujnik temp zasysanego powietrza (brak osprzetu) Czy ktoś z sznownych forumowiczów może doradzić gdzie znajduje sie ten czujnik ? silnik AZM, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #28 Napisano 27 Kwietnia 2010 Witam,dziś na vagu przy temperaturze płynu chłodzącego 94stopnie,czujnik powietrza dolotowego pokazywał 31-32stopnie natomiast przy temp.97.5 pokazywał 34-36stopne.Moje pytanie,czy wskazania czujnika powietrza dolotowego są prawidłowe?Silnik 1.8t aeb czujnik w kolektorze obok przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #29 Napisano 28 Kwietnia 2010 Pytam,ponieważ ktoś kiedyś napisał,że wartości -48 lu 30 wskazują na uszkodzenie a u mnie pokazuje trochę więcej niż 30 stopni.Czy te wartości są ok?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #30 Napisano 28 Kwietnia 2010 Czyżby nikt się nie orientował w tej kwestii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #31 Napisano 14 Maja 2010 Naprawdę nikt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #32 Napisano 17 Maja 2010 Panowie i Panie,może inaczej,jakie wartości powinien pokazywać ten czujnik.Jeżeli ktoś choć trochę wie coś na ten temat,to czekam z niecierpliwością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #33 Napisano 17 Maja 2010 Cos on za mało pokazuje.Kolektor sie nagrzewa z tego co pamietam to chyba nawet do 140 dochodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #34 Napisano 17 Maja 2010 przy temperaturze płynu chłodzącego 94stopnie,czujnik powietrza dolotowego pokazywał 31-32stopnie natomiast przy temp.97.5 pokazywał 34-36stopne.Moje pytanie,czy wskazania czujnika powietrza dolotowego są prawidłowe?Silnik 1.8t aeb czujnik w kolektorze obok przepustnicy. Ot takie wskazania na postoju oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #35 Napisano 26 Maja 2010 Moje pytanko wciąż aktualne.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pantone Zgłoś #36 Napisano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Czujnik możesz sprawdzić mierząc oporność,która jest zależna od temperatury otoczenia. Edytowane 5 Czerwca 2010 przez pantone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #37 Napisano 5 Czerwca 2010 Dziękuję Kolego sprawdzę to sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1980 Zgłoś #38 Napisano 5 Marca 2016 Witam Mam problem z tym czujnikiem, tzn chyba z masą, tak jak w czujniku prędkości. G72 pokazuje temperaturę -51'C. Kupiłem nowy czujnik i to samo. Prędkościomierz nie działa więc też kupiłem nowy czujnik, nadal nic. Dodam, że faluje wskazówka poziomu paliwa/ Wczoraj ogarnąłem, że mam problem z masą przy czujniku prędkości, wiem już dokąd idą od niego kabelki, do których pinów. Pytanie: Czy ktoś z Was wie do jakich pinów i gdzie idą kabelki od czujnika powietrza dolotowego? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bizdzioch Zgłoś #39 Napisano 1 Maja 2016 Mam problem z odszukaniem czujnika temp dolotu pacjet to silnik 1.8 20v arh z 2000 roku. Na wagu pokazuje mi 143 stopnie non stop wiec chcialbym go wymienic albo chociaz zlokalizowac zeby sprawdzic kable. Myslalem ze jest zintegrowany z przeplywomierzem ale nie bo wymienilem przeplywomierz i dalej jest problem. Z gory dziekuje z pomoc:) Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #40 Napisano 1 Maja 2016 Nie pomyliłeś kodu silnika? Poszukaj czujnika w kolektorze dolotowym. 058905379 wbij w wujka google i zobacz jak wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach