Skocz do zawartości

Marcin1980

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcin1980

  • Urodziny 29.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oświęcim

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nawiązując do szarpania... Jest ktoś z okolic Oświęcimia, Bielska kto może zrobić logi?
  2. Witam wszystkich. Kupiłem Passata B6, 1.9tdi 105KM, silnik o oznaczeniu BKC. Zanim piszę posta przeczytałem bardzo duża ilość wątków na tym tym forum. Passat podczas przyspieszania szarpał i dymił na czarno ale jeździł. W kompie brak błędów. Poczynione wymiany. Na początku filtr powietrza i paliwa - bez efektu. Następnie wymieniłem pompę ciśnienia na Boscha (nowa) bo kruciec miał luz, czujnik temperatury, czujnik temperatury paliwa - bez efektu. Został sprawdzony dwumas, idealny. Nadal brak błędów, szarpie + czarny dym. Zostały wymontowane pompki i sprawdzone, jeden wtrysk do regeneracji bo podobno miał połowę dawki paliwa (sprawdzane na jakiejś maszynie Bosch, firma z 10-letnim doświadczeniem). Wtryskiwacze uszczelnione i założone wg instrukcji przez mechanika. Po tej regeneracji auto nie szarpie i o wiele mniej kopci ale... No właśnie, jedzie jak bez turba. Silnik chodzi równo ale jakby bez turba (brak błędów). Przepływomierz nowy, map sensor na rurze nowy, wszystko szczelne, egr sprawny, chlodnica egr z grucha podmieniona, zawór magnetyczny (ten z wężykami) podmieniony, turbina wymontowana i sprawdzona a auto nie jedzie. Muł nad mułami. Auto bez czipów i innych wynalazków, byłem nawet u tuningowców sprawdzać czy mapa ori, czy nie dłubana. Mechanik sprawdzał logi jakieś na postoju i podczas jazdy, wszystko podobno działa prawidłowo a auto muł. Dzisiaj biorę na sprawdzenie inne wtryski/pompki bo ten "brak" turba pojawił się po ich wykręcwniu i regeneracji jednego, wcześniej szarpał i dymił ale turbo działało. Passat był rownież "jeżdżony" bez rury (bez kata) i dalej tak samo. Ale może ma ktoś jakieś pomysły? Na innych pomkach turbo działa.
  3. Witam Mam problem z tym czujnikiem, tzn chyba z masą, tak jak w czujniku prędkości. G72 pokazuje temperaturę -51'C. Kupiłem nowy czujnik i to samo. Prędkościomierz nie działa więc też kupiłem nowy czujnik, nadal nic. Dodam, że faluje wskazówka poziomu paliwa/ Wczoraj ogarnąłem, że mam problem z masą przy czujniku prędkości, wiem już dokąd idą od niego kabelki, do których pinów. Pytanie: Czy ktoś z Was wie do jakich pinów i gdzie idą kabelki od czujnika powietrza dolotowego? Pozdrawiam
  4. Witam Potrzebuję czujnik prędkości oraz wtyczkę do mojego Passata B5 2.8 V6, 1998, VIN WVWZZZ3BZXE056882 Mam chyba 3 piny (obcięte/urwane kable).
  5. Pytanie nieaktualne. Jak szaleć, to szaleć. Od dzisiaj mam Passata B5 2.8 v6 syncro LPG ('98 kombi) - mam nadzieje, że będzie równie dobrze jeździł, tak jak 1.8t.
  6. Witam Posiadam Passata B5 1.8t AEB od tygodnia. Zauważyłem z tyłu silnika jakiś luźny, niepodłączony kabelek/wtyczkę. Kolor przewodu - niebieski. Ktoś wie do czego to może być? Dodam, że auto "po przejściach" i prawdopodobnie ma wymienioną wiązkę. Może to wiązka od innego 1.8t? Dzięki za info, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności