GRZECHHH Zgłoś #801 Napisano 29 Marca 2013 Ja stawiam że nie oryginalne, cena dziwnie niska bo normalnie w VW to ok. 100zl. Kluczowy wpływ na trwałość ma jakość wykonania a zamienniki są ewidentnie gorsze, wiem bo porównywałem w środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #802 Napisano 29 Marca 2013 Ja stawiam że nie oryginalne, cena dziwnie niska bo normalnie w VW to ok. 100zl. Kluczowy wpływ na trwałość ma jakość wykonania a zamienniki są ewidentnie gorsze, wiem bo porównywałem w środku. Tez miałem takie podejrzenie jak 2 raz z tego Autoryzowanego Dealera "Skoda Auto" padł mi czujnik po niecałym roku. S(z)koda pieniędzy. Żałuję tylko że nie zachowałem paragonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #803 Napisano 29 Marca 2013 Byłem u jakiegoś "magika" Cytuje " waż na górze masz gorący na dole zimny więc to nie wina termostatu" więc sam już nie wiem jak to ma być Po świętach dopiero podłączę autko do kompa można z tym jeździć , czy może coś się stać silnikowi ? Arek wskaźnik ładnie się podnosi do góry tylko staje przed 90 i koniec. Jak był stary czujnik to temperatura się "przyklejała" , a po założeniu nowego czujnika przestała na starym wariowały obroty a na nowym przestały więc jest dylemat Korzystając z okazji życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt w gronie rodzinnym chciało by się napisać mokrego dyngusa , ale śnieg nas nie opuszcza Jeszcze raz wszystkiego dobrego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #804 Napisano 29 Marca 2013 Mi to wygląda że stary czujnik dla sterownika silnika dostawał przerwy i dlatego obroty falowały. Nowy natomiast nie jest zbyt dokładny przynajmniej dla zegarów przez co nie ma odpowiedniej rezystancji odpowiadającej 90oC i wskazuje niżej. Dla pracy silnika nie będzie mało to żadnego negatywnego wpływu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #805 Napisano 29 Marca 2013 Mi to wygląda że stary czujnik dla sterownika silnika dostawał przerwy i dlatego obroty falowały. Nowy natomiast nie jest zbyt dokładny przynajmniej dla zegarów przez co nie ma odpowiedniej rezystancji odpowiadającej 90oC i wskazuje niżej.Dla pracy silnika nie będzie mało to żadnego negatywnego wpływu. To wymienić ten niby nowy czujnik na kolejny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #806 Napisano 29 Marca 2013 (edytowane) Daniel wcześniej miałeś problem z czujnikiem dla sterownika, a teraz po wymianie z czujnikiem na wskaźnik. Aktualnie, jak napisał Grzesiek nie ma to żadnego wpływu dla pracy silnika. Jeśli chcesz mieć wszystko dobrze to czeka cię ponowna wymiana na sprawny. Ja aktualnie jeżdżę na Febi za 35zł prawie rok i jest OK. Jak będzie się coś z nim działo to dam znać. Edytowane 29 Marca 2013 przez Abe's Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #807 Napisano 29 Marca 2013 To termostat jest ok ? Po świętach wymienię ten czujnik na kolejny miejmy nadzieję że sprawny ---------- Dodano o 14:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:21 ---------- http://allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-seat-skoda-078919501c-i3136990207.html ten będzie ok ? ---------- Dodano o 14:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:27 ---------- http://allegro.pl/czujnik-temperatury-febi-audi-seat-skoda-vw-i3095338868.html Arek taki zakładałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #808 Napisano 29 Marca 2013 Musisz szukać 059919501A Co do drugiej aukcji - po Febi mam pudełko. Jak będę w domu to mogę sprawdzić numer czy taki sam jak na tek aukcji. W pudełku była jeszcze zawleczka i uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #809 Napisano 29 Marca 2013 (edytowane) Witam. Panowie, mam problem zakupiłem sobie kabelek do diagnozy vag-iem i zauważyłem, że mam złe wskazania temperatury silnika. Na licznikach wskazywało mi 90 stopni a na vag-u cos kolo 75 stopni, więc zamówiłem nowy oryginalny (zielony choć mój stary był czarny) u mojego znajomego i jak go wymieniłem znów sprawdziłem co okazało się podobne wskazania więc reklamacja teraz mam kolejny i wskazania na vag-u 45 stopni gdy na liczniku 90. Na dodatek przed wczoraj coś zaczęły mi obroty podskakiwać czasem więc podłączyłem dzisiaj vag-a i błąd tegoż właśnie czujnika. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już. I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha? Pozdrawiam. Edytowane 29 Marca 2013 przez kucharz_86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #810 Napisano 29 Marca 2013 Witam.Panowie, mam problem zakupiłem sobie kabelek do diagnozy vag-iem i zauważyłem, że mam złe wskazania temperatury silnika. Na licznikach wskazywało mi 90 stopni a na vag-u cos kolo 75 stopni, więc zamówiłem nowy oryginalny (zielony choć mój stary był czarny) u mojego znajomego i jak go wymieniłem znów sprawdziłem co okazało się podobne wskazania więc reklamacja teraz mam kolejny i wskazania na vag-u 45 stopni gdy na liczniku 90. Na dodatek przed wczoraj coś zaczęły mi obroty podskakiwać czasem więc podłączyłem dzisiaj vag-a i błąd tegoż właśnie czujnika. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już. I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha? Pozdrawiam. Bartek masz ten sam problem co ja Wygląda na to że te czujniki są felerne trzeba trafić we wtorek zmienię i zobaczę jaki będzie efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #811 Napisano 29 Marca 2013 Niech ktoś mi znajdzie porządny czujnik temp. do AFNa. Mam już dosyć wymiany czujnika co pół roku. Ostatnio miałem 2x czujnik Vika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #812 Napisano 29 Marca 2013 (edytowane) Daniel ten Febi z aukcji to taki sam jaki założyłem. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już. I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha? Bartek Nie chcę tego tutaj opisywać, ale najwidoczniej z tymi czujnikami jest podobnie jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU Po obejrzeniu będziesz inaczej patrzeć na ten świat i na sytuacje, z którymi musimy się na co dzień zmagać. Niestety jest to celowe działanie i jest prawdą, że produkty zaraz po upływie gwarancji zaczynają się psuć. Cel nakręcanie konsumpcji. Edytowane 29 Marca 2013 przez Abe's Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #813 Napisano 30 Marca 2013 Arek dziękuję za pomoc już zamówiłem ten czujnik założę zaraz jak przyjdzie i zobaczymy efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #814 Napisano 30 Marca 2013 Niech ktoś mi znajdzie porządny czujnik temp. do AFNa. Mam już dosyć wymiany czujnika co pół roku. Ostatnio miałem 2x czujnik Vika Naturalnie,firmy EPS,bądź ori w ASO oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #815 Napisano 30 Marca 2013 Witam.Panowie, mam problem zakupiłem sobie kabelek do diagnozy vag-iem i zauważyłem, że mam złe wskazania temperatury silnika. Na licznikach wskazywało mi 90 stopni a na vag-u cos kolo 75 stopni, więc zamówiłem nowy oryginalny (zielony choć mój stary był czarny) u mojego znajomego i jak go wymieniłem znów sprawdziłem co okazało się podobne wskazania więc reklamacja teraz mam kolejny i wskazania na vag-u 45 stopni gdy na liczniku 90. Na dodatek przed wczoraj coś zaczęły mi obroty podskakiwać czasem więc podłączyłem dzisiaj vag-a i błąd tegoż właśnie czujnika. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już. I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha? Pozdrawiam. Czy tak trudno poczytać parę tematów wstecz, lub parę pierwszych zanim się klepnie pytanie? Co kilka postów te same problemy i te same odpowiedzi. Do znudzenia w kółko można pisać, że wskaźnik na desce pokazuje wszystko od 75 do 110 stopni jako 90 stopni. Więc to, że na vagu masz 75, a na desce 90 jest jak najbardziej normalne. Można to zmienić bawiąc się eepromem - opis w temacie Ciekawostki Licznikowe. Natomiast jeśli temperatura odczytywana vagiem nie dochodzi do okolic 90 stopni to przyczyna jest tylko jedna - wadliwy termostat. A więc pierwszy i drugi czujnik miałeś najprawdopodobniej sprawny. Ostatni jest ewidentnie uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #816 Napisano 30 Marca 2013 Falny dokumęt Abe's kolego termostat miałem wymieniony na swaga w prawdzie rok temu, może nie cały jeszcze na starym czujniku, wydaje mi się, że za rok by nie padł, ale w sumie po tym dokumencie to się zastanawiam teraz i też chyba sprawdzę termostat:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #817 Napisano 2 Kwietnia 2013 Panowie jak kupujecie czujnik o tylko orygnały bo inaczej bedziecie kupiwać je co chwila i wyjdzie drożej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #818 Napisano 2 Kwietnia 2013 Arek dzisiaj założyłem ten czujnik z Febi i wszystko wróciło do normy Dziękuję bardzo za radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #819 Napisano 2 Kwietnia 2013 Nie ma sprawy. Daniel, ten zielony to był oryginał z ASO czy "no name"? Podobno podróbki też mają wybite numery jak te z ASO i można je rozpoznać tylko po szczegółach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielPassat Zgłoś #820 Napisano 3 Kwietnia 2013 Arek kumpel mi go zamówił i twierdził że jest oryginalny ja na 100% bym nie poznał szczegółów Wybite miał wszystkie informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach