mateuszr91 Zgłoś #81 Napisano 22 Listopada 2012 Nie pomylił mi się temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #82 Napisano 23 Listopada 2012 to masz zły samochód podany w opisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #83 Napisano 23 Listopada 2012 to masz zły samochód podany w opisie. albo problemy z czytaniem...AHH ta dzisiejsza młodzież Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #84 Napisano 23 Listopada 2012 (edytowane) AHHhh, faktycznie zly temat bo tu sa 90 km 1.9 TDI, cóż za pomyłka, pewnie to przez to, że zamiast trzydziestu mam dwadzieścia jeden lat, to takie oczywiste z Twojej perspektywy, ale człowiek uczy sie całe życie, także przyjmij lekcje, że celowo umieścilem to w tym temacie bo nie mam możliwości założenia nowego tematu, gdzie ktoś doradzi w chipowaniu 170km 2.0 tdi, także załóż temat i nie musisz mi dziekować za poszerzanie Twoich wąskich horyzontów Edytowane 23 Listopada 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #85 Napisano 23 Listopada 2012 AHHhh, faktycznie zly temat bo tu sa 90 km 1.9 TDI, coż za pomyłka, pewnie to przez to, że zamiast trzydziestu mam dwadzieściajeden lat, to takie oczywiste z Twojej perspektywy, ale człowiek uczy sie całe życie, także przyjmij lekcje, że celowo umieścilem to w tym temacie bo nie mam możliwości założenia nowego tematu, gdzie ktoś doradzi w chipowaniu 170km 2.0 tdi, także załóż temat i nie musisz mi dziekować za poszerzanie Twoich wąskich horyzontów Brak mi słów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #86 Napisano 24 Listopada 2012 Gdzie zrobic program silnika 2.0 tdi 170km, mam trzy mozliwosci-Rogalotti -Pachura - ABT -Diagtronik Tam,gdzie powiedzą Ci taniej.Wszystkie firmy są godne polecenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #87 Napisano 24 Listopada 2012 No proszę, odpowiedz na temat, dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #88 Napisano 24 Listopada 2012 (edytowane) AHHhh, faktycznie zly temat bo tu sa 90 km 1.9 TDI, cóż za pomyłka, pewnie to przez to, że zamiast trzydziestu mam dwadzieściajeden lat, to takie oczywiste z Twojej perspektywy, ale człowiek uczy sie całe życie, także przyjmij lekcje, że celowo umieścilem to w tym temacie bo nie mam możliwości założenia nowego tematu, gdzie ktoś doradzi w chipowaniu 170km 2.0 tdi, także załóż temat i nie musisz mi dziekować za poszerzanie Twoich wąskich horyzontów ahhh to faktycznie dzisiaj mamy lekcje byliśmy uważni!!:placzka zycze powodzenia w tumaningowaniu, tylko po co przepłacać :dupablada ? przeciez jest tuning na 10gr z rezystorkiem! jak by co to napisz do mnie priva to podeśle Ci linka z forum golfa jak go zamontować Edytowane 24 Listopada 2012 przez adek85 literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwolfi Zgłoś #89 Napisano 30 Marca 2013 siem, u mnie w passku ahh na wtryskach 0,216 i korekcie wyszło 157 KM i coś koło 360 NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbylo001 Zgłoś #90 Napisano 5 Kwietnia 2013 siem, u mnie w passku ahh na wtryskach 0,216 i korekcie wyszło 157 KM i coś koło 360 NM Ja też się przymierzam do zmiany mapy a jeśli się uda to przed virusem wtryski AFN. Czy Ty miałęś jakiegoś virusa czy robiłeś samą korektę pod nowe wtryski? Generalnie troszkę poczytałem i dość duży przyrost mocy jak na tak drobne zmiany.Słyszałem teorię, że w standardowych wtryskach silnika ahh można zmienić tylko końcówki na większe i też będzie git. Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #91 Napisano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja też się przymierzam do zmiany mapy a jeśli się uda to przed virusem wtryski AFN. Czy Ty miałęś jakiegoś virusa czy robiłeś samą korektę pod nowe wtryski? Generalnie troszkę poczytałem i dość duży przyrost mocy jak na tak drobne zmiany.Słyszałem teorię, że w standardowych wtryskach silnika ahh można zmienić tylko końcówki na większe i też będzie git.Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie? Możesz wymienić całe wtryski albo same końcówki. Jak wymieniasz wtryski to 15 minut i jedziesz, a przy końcówkach musisz jechać do pompiarza żeby wyregulować ciśnienia i to do takiego. co dobrze to zrobi. Wtryski możesz kupić używane, a końcówki tylko nowe. Oczywiście po wymianie korekta softu. Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez RAFAŁ W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbylo001 Zgłoś #92 Napisano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) W związku z tym, że mam dość duży dostęp do części używanych to pewnie będę szukał całych wtrysków. Z drugiej strony to zawsze używane wtryski i też nie wiadomo w jakiej są kondycji puki ich nie wsadzisz do swego auta. Puki co znalazłem ładne 16' z AUDI:) więc wtryski zejdą na dalszy plan. Najpierw niech pocieszy oko Oczywiście jeśli nadarzy się okazja to nie będę czekał tylko brał wtryski (czyli dokładnie tak jak było z felgami, które już na mnie czekają) Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez zbylo001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #93 Napisano 6 Stycznia 2014 Koledzy kupilem dzis wtryski 216-tki i tak czytam wszystkie wypowiedzi ale w zadnej nie jest napisane czy po zmianie wtryskow bede musial ustawic kat i dawke paliwa?? czy wkladam i ciesze sie z jazdy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #94 Napisano 6 Stycznia 2014 czy po zmianie wtryskow bede musial ustawic kat i dawke paliwa?? Tak, trzeba wyregulować kąt wtrysku oraz ustawić dawkę na biegu jałowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #95 Napisano 7 Stycznia 2014 To jak można to podajcie jaki ma być kąt i dawkę paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #96 Napisano 7 Stycznia 2014 Kąt 51-55, dawka 4,4mg/R - 6mg/R. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #97 Napisano 7 Stycznia 2014 Kąt zawsze na niebieskiej linii,bez względu na wartość,może to być nawet 45,równie dobrze i 60. Trzeba pamiętać,że o wartości kąta decyduje wskazanie temperatury paliwa i nie ma się co sugerować zakresem 51-55. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #98 Napisano 14 Lutego 2014 Witam tez posiadam AHH ze zmienionym programem w Niemczech na 108km chyba tyle mam w dowodzie wpisane, trzy dni temu wsadziłem wtryski od ASV 0,205 efekt masakryczny , ale jest tez efekt uboczny: Kupa dymu, czasami dwu mas zatelepie, 3.4.5 uślizgi sprzęgła, powodem jest bardzo duży moment z dołu. Jutro auto jedzie na strojenie.. Napisze jak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #99 Napisano 14 Lutego 2014 Witam tez posiadam AHH ze zmienionym programem w Niemczech na 108km chyba tyle mam w dowodzie wpisane,trzy dni temu wsadziłem wtryski od ASV 0,205 efekt masakryczny , ale jest tez efekt uboczny: Kupa dymu, czasami dwu mas zatelepie, 3.4.5 uślizgi sprzęgła, powodem jest bardzo duży moment z dołu. Jutro auto jedzie na strojenie.. Napisze jak wyszło czekam z niecierpliwością na efekt koncowy bo mam wtryski ale z 2,5 i sie zastanawiam czy wkladac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #100 Napisano 14 Lutego 2014 Robert śmiało wkładaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach