Skocz do zawartości

mateuszr91

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mateuszr91

  • Urodziny 29.10.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Juz jest sprawa zalatwiona, zle byl ustawiony rozrzad
  2. Odzyskał passat moc ! Przyczyna okazal sie byc zle ustawiony pasek rozrzadu i brak odpowiedniego doladowania, takze wypisywanie, ze elektryk z elblaga naprawia sterownik siemensa ( sam go posiadam) i brak mocy w passatach to wina sterownika nie jest tak do konca prawdziwe, bo jak widac u mnie sie dalo to zrobic mechanicznie, teraz zastanawiam sie nad programem bo czuc 50 km i 90 nm, zniecheca mnie to ze w niedziele spadnie snieg i aura sie zmienia, nie bedzie warunkiw do jazdy, co myslicie ? Czy jest warto chipowac? Jesli juz to u Diagtronika
  3. Pojechalem na dokladniejsza hamownie i wynik to Osoba stwierdzila brak zadanego doladowania, na niskich obrotach jest to 0.8 przy 3.5-4.0 tys rpm osiaga 1.3 bara, a zadane to 1.4. Podejrzewam, ze to wina kolektora ssacego(jest dziurawy i wyrzuca olej ), ale czy z tego powodu brakuje 50 km?:0 jade do mechanika to naprawic i sprawdze jeszcze raz logi
  4. W takim razie zweryfikuje wsystko hamownia Btw opony 225/45r17 v max 200 zonk tak samo jak wczesniej Z nieszczelnosc na czwartek jestem umowiony
  5. Moj passat dzisiaj na hamowni wypluł 132 km i 310 moment, seria 170/350, swoisty rekord w najwiekszym ubytku mocy jaki zauwazylem na forum. Podjechalem do aso z wykresem, umowilem sie dzisiaj na wymiane pompowtryskiwaczy, wymienili dwa, poprzednie dwa sa po korekcie, wykonali ustawienie kata wtrysku(ustawienie paska rozrzadu), wgrano aktualizacje softu silnika, wsiadlem i fajerwerkow nie ma, ciekawe co jutro pokaze na hamowni, v max sie nie zmienilo, pozostal do naprawy kolektor ssacy bo jest nieszczelny, ale watpie, ze to z tego powodu taki ubytek mocy, doładowanie jest okej wiec nie jest to duzy ubytek. Jesli to wszystko nic nie da to ma ktos jakis pomysl co do przyczyny? 38 km to nie 10 jak wszyscy tu ubolewaja. Chce wgrac program napisany przez tunnera Rogalottiego albo Diagtronik, aczkolwiek nie wiem czy przy takiej sytuacji jest sens, zobacze co jutro pokaze hamownia, aczkolwek z racji ze v max sie nie zmienilo, nie jestem dobrej mysli. Czy program moze podiagnac serie i ja nadpisac np. 195 km i przyzwoity moment tak jak tu niektorzy robili ? Cy bezposrednia przyczyna jest sterownik czy wada mechaniczna? Jak na to patrzec? Cala reszta jest oki przy wymianie pompek dodali, ze walek napedzajacy pompki bedzie do wymiany. Oto cala moja wiedza, kto pomoze? opony 225/45r17 v max 200 zonk
  6. Moj passat dzisiaj na hamowni wypluł 132 km i 310 moment, seria 170/350, swoisty rekord w najwiekszym ubytku mocy jaki zauwazylem na forum. Podjechalem do aso z wykresem, umowilem sie dzisiaj na wymiane pompowtryskiwaczy, wymienili dwa, poprzednie dwa sa po korekcie, wykonali ustawienie kata wtrysku(ustawienie paska rozrzadu), wgrano aktualizacje softu silnika, wsiadlem i fajerwerkow nie ma, ciekawe co jutro pokaze na hamowni, v max sie nie zmienilo, pozostal do naprawy kolektor ssacy bo jest nieszczelny, ale watpie, ze to z tego powodu taki ubytek mocy, doładowanie jest okej wiec nie jest to duzy ubytek. Jesli to wszystko nic nie da to ma ktos jakis pomysl co do przyczyny? 38 km to nie 10 jak wszyscy tu ubolewaja. Chce wgrac program napisany przez tunnera Rogalottiego albo Diagtronik, aczkolwiek nie wiem czy przy takiej sytuacji jest sens, zobacze co jutro pokaze hamownia, aczkolwek z racji ze v max sie nie zmienilo, nie jestem dobrej mysli. Czy program moze podiagnac serie i ja nadpisac np. 195 km i przyzwoity moment tak jak tu niektorzy robili ? Cy bezposrednia przyczyna jest sterownik czy wada mechaniczna? Jak na to patrzec? Cala reszta jest oki przy wymianie pompek dodali, ze walek napedzajacy pompki bedzie do wymiany. Oto cala moja wiedza, kto pomoze?
  7. Gdzie zrobic program silnika 2.0 tdi 170km, mam trzy mozliwosci -Rogalotti -Pachura - ABT -Diagtronik
  8. mateuszr91

    tuning diesla AHH

    No proszę, odpowiedz na temat, dziękuję
  9. Gdzie zrobic program silnika 2.0 tdi 170km, mam trzy mozliwosci -Rogalotti -Pachura - ABT -Diagtronik może ktoś ma jeszcze inne propozycje ?
  10. mateuszr91

    tuning diesla AHH

    AHHhh, faktycznie zly temat bo tu sa 90 km 1.9 TDI, cóż za pomyłka, pewnie to przez to, że zamiast trzydziestu mam dwadzieścia jeden lat, to takie oczywiste z Twojej perspektywy, ale człowiek uczy sie całe życie, także przyjmij lekcje, że celowo umieścilem to w tym temacie bo nie mam możliwości założenia nowego tematu, gdzie ktoś doradzi w chipowaniu 170km 2.0 tdi, także załóż temat i nie musisz mi dziekować za poszerzanie Twoich wąskich horyzontów
  11. mateuszr91

    tuning diesla AHH

    Nie pomylił mi się temat
  12. Twoje podejrzenia mogą okazać się słuszne lub nie. Zależy to od wielu czynników, moim zdaniem porównanie do ostatniego auta nie jest miarodajne, ponieważ ono mogło być słabsze niż powinno i stąd ta różnica. Twoje wątpliwości mogą zostać rozwiane, umów sie na wizyte w hamowni, gdzie auto zostanie wyhamowane, dzięki czemu dowiesz się jaką auto ma moc. Pozdrawiam PS. Czy więcej mocy to powód do zmartwień ? ;)
  13. Dziekuje !! Wykonuje ktos na forum takie lampy, na terenie wielkopolski ?
  14. Szukam jak wykonac / gdzie wykonac przerobke, zeby swiecily w passacie b6 czterech tylnie ringi?
  15. mateuszr91

    tuning diesla AHH

    Gdzie zrobic program silnika 2.0 tdi 170km, mam trzy mozliwosci -Rogalotti -Pachura - ABT -Diagtronik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności