miloo1981 Zgłoś #21 Napisano 8 Grudnia 2009 Ja u siebie też zmieniałem te parametry w kanale 05 na max wartość.AFN miał problemy z paleniem na ciepłym, po tej zmianie poprawiło się ,zakręci 2 razy i zapala,wcześniej musiał dużo więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biegu Zgłoś #22 Napisano 13 Grudnia 2009 A czy na zimnym silniku też to zadziała, tzn. zwiększenie dawki paliwa?, bo u mnie na ciepłym pali prawie na dotyk a natomiast po zimnej nocy tak od około -3"C i niżej długo, długo kręci i jak już zapali to mam białą chmurę z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #23 Napisano 26 Grudnia 2009 (edytowane) a u mnie AFN zapala pięknie jak zimny od razu z pół obrotu, ale już po 5sec. gaśnie czyli chyba w tej sytuacji nic nie pomoże ingerowanie w dawkę rozruchową ? Ale czy na pewno ? I gaśnie tylko jak są ujemne temperatury i tylko po nocy.... dużo rzeczy już wymieniłem i sprawdziłem i nadal tak się dzieje już nie wiem co robić dalej , błędów 0 na vag-u Edytowane 26 Grudnia 2009 przez kot_ik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #24 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Przy zapalaniu weź wciśnij gaz do podłogi, mnie w każdym bądź razie pomaga... I mam także taki problem.. Pompa po regeneracji w Bosch i nowe końcówki wtrysków Bosch Dawka startowa jak dawałem auto do ichnego warsztatu była 2.8-3.0mg i paliło bardzo fajnie.. Teraz ta dawka startowa wynosi 8.4mg Moge ją max zwiększyc do nieco ponad 7mg Auto za każdym razem czy zimne czy ciepłe zapala ciężko, trzeba dośc troche nim pokręcic Edytowane 28 Grudnia 2009 przez TurboTdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #25 Napisano 29 Grudnia 2009 Przy zapalaniu weź wciśnij gaz do podłogi, mnie w każdym bądź razie pomaga...I mam także taki problem.. Pompa po regeneracji w Bosch i nowe końcówki wtrysków Bosch Dawka startowa jak dawałem auto do ichnego warsztatu była 2.8-3.0mg i paliło bardzo fajnie.. Teraz ta dawka startowa wynosi 8.4mg Moge ją max zwiększyc do nieco ponad 7mg Auto za każdym razem czy zimne czy ciepłe zapala ciężko, trzeba dośc troche nim pokręcic nie myslisz przypadkiem z dawka na wolnych ... z ktorego bloku w adaptacjach odczytales te wartosci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carster Zgłoś #26 Napisano 29 Grudnia 2009 dawka przy paleniu może sięgać nawet grubo ponad 30mg przy ujemnych temperaturach. Na rozgrzanym ok 20mg. - na wolnych obrotach zazwyczaj w okolicach 4mg (silnik rozgrzany). Jak ciężko pali na zimnym to w pierwszej kolejności dobrze jest sprawdzić dynamiczny kąt wtrysku i świeczki .... na ciepłym wszyscy już znają temat i nie chcę się tu powtarzać - jak ktoś jest z okolic NS to mogę pomóc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #27 Napisano 18 Marca 2010 Dynamiczny kąt wtrysku przy rozruchu? Chyab ja czegoś nie rozumiem, albo się pomyliłeś? Podczas rozruchu silnik staruje z kąta wtrysku statycznego, czyli ten który widać w kanale 000BS. Dopiero po rozruchu przestawia na dynamiczny, dopóki się nie rozgrzeje. Przestawia go również podczas jazdy. Co do kiepskiego odpalania na zimnym to może być wiele przyczyn, które znajdziesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 31 Zgłoś #28 Napisano 1 Sierpnia 2010 Zmieniłem dawkę vagiem jak koledzy opisali , pomogło w 50% .Pali lepiej ,ale jeszcze nie to . Szukałem dalej jednak zalana benzyna ,zamiast ON. Proporcja 40% benzyny w zbiorniku ,reszta ropa. OBJAW , BRAK MOCY D0 2000 OBR. ŻLE PALI NA CIEPŁYM SILNIKU , ZERO STÓW W SILNIKU ,CHODZIŁ TAK JAK POWINIEN NA WOLNYCH OBROTACH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #29 Napisano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Jeśli masz prawie pół na pół pb z on to się ciesz że on jeszcze i tak chodzi Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez maryo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #30 Napisano 2 Sierpnia 2010 Proporcja 40% benzyny w zbiorniku ,reszta ropa. Jak chcesz to jeździj tak, ale już dziś zacznij zbierać na drugą pompę wtryskową (ta z AHH kosztuje jakieś 1000-1200zł w dobrym stanie), bo benzyna jest znacznie mniej tłusta niż ropa i pompa zwyczajnie może się zatrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #31 Napisano 1 Grudnia 2010 Witam, odświeżę kotleta, czy w B4 1z tez tak mozna zwiększyć vagiem? Bo u mnie jak wpisuję formułkę engine login : 12233 totalnie nic się nie dzieje, tak jakby kanał nie istniał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #32 Napisano 1 Grudnia 2010 Po zalogowaniu się należy jeszcze wejść w Adaptację, wybrać kanał 01 i regulować wartość w zakresie: 32784 wartość maksymalna (tam są takie suwaki, które można przesuwać w górę i dół). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #33 Napisano 2 Grudnia 2010 Po zalogowaniu się należy jeszcze wejść w Adaptację, wybrać kanał 01 i regulować wartość w zakresie: 32784 wartość maksymalna (tam są takie suwaki, które można przesuwać w górę i dół). Tak, tylko że jak wpiszę login : 12233 idź to niknie mi okienko loginu i nie mam tego kanału otwartego, VAG pełna wersja. 311-2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuleszapiotr Zgłoś #34 Napisano 15 Grudnia 2010 zmieniałem kumplowi dawkę paliwa i czas grzania świec kilka dni temu, miał problemy z zapalaniem samochodu z rana ( golf IV 90) i pomogło, szybciej pali i ma mniejsze drgania silnika. witam jak sie zmienia czas grzania swiec w 1.9 AFN-ie z gory dziekuje pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #35 Napisano 15 Grudnia 2010 witam jak sie zmienia czas grzania swiec w 1.9 AFN-ie z gory dziekuje pozdro jak zmieniles w golfie to bedziesz wiedzial ja zmienic w AFN'ie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #36 Napisano 16 Grudnia 2010 zmieniałem kumplowi dawkę paliwa i czas grzania świec kilka dni temu, miał problemy z zapalaniem samochodu z rana ( golf IV 90) i pomogło, szybciej pali i ma mniejsze drgania silnika. Ale to chyba był cytat innego kolegi, a nie Piotra... Tylko w poście nie jest zacytowane, a tylko kopiuj/wklej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuleszapiotr Zgłoś #37 Napisano 16 Grudnia 2010 witam dokladnie to byl cytat kolegi strone w tyl ale juz znalazlem na innym forum. lecz jak ktos by chcial napisac to niech opisze moze sie przyda innym pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #38 Napisano 3 Stycznia 2011 Czy jest możliwość zmiany dawki startowej (rozruchowej) w silnikach PD - z pompowtryskiwaczami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #39 Napisano 4 Stycznia 2011 Czy jest możliwość zmiany dawki startowej (rozruchowej) w silnikach PD - z pompowtryskiwaczami ? jak najbardziej mozna zmienic ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #40 Napisano 5 Stycznia 2011 Proszę napisz jak to zrobić Vagiem (czy tak samo jak w silnikach z pompą ?) bo znajomy ma problem z rozruchem a już wszelkie metody były przerabiane.Na forum raczej nie ma info jak zmienić dawkę rozruchową w PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach