biegu
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O biegu
- Urodziny 03.04.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kamieńsk
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
-
Rok produkcji
1998
-
Już wymieniłem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Żeby wyjąć czujnik przy przednim kole, trzeba się nie lada natrudzić. Wychodzi opornie, trzeba na przemian kręcić kluczem (bodajże 19) i ręcznie ciągnąć, ja uciąłem przewód przy czujniku i kręciłem na siłę jednocześnie odpychając od piasty kluczem, w momencie gdy widziałem dokładnie część walcową czujnika skojarzyłem czemu nie działa (część plastikowa czujnika się kręciła podczas gdy walcowa metalowa była nieruchoma). Otóż mechanicy podczas wymiany łożyska w kole nie wiedzieli jak odłączyć czujnik więc zaczęli kręcić i tym samym ukręcili część plastikową od części metalowej walcowej. Po wyjęciu czujnika nie wyrzucajcie go, będzie służył do pomiarów gniazda w który się go wkłada. Żeby nowy czujnik lekko wskoczył w gniazdo trzeba najpierw solidnie je wyczyścić ja użyłem pilnika do metalu (okrągły) i co parę minut próbowałem włożyć stary czujnik, kiedy już wchodził z bardzo lekkim oporem trysnąłem do gniazda smar miedziany i włożyłem nowy, działa! Nic nie trzeba vag'iem kasować, po zapaleniu kontrolka od ABS jeszcze mi się paliła ale po przejechaniu 10 m zgasła
-
Witam, mam taki sam błąd w vag'u. Po wymianie wahaczy, mechanicy nie wiedzieli jak wyjąć czujnik i zaczeli go kręcić we wszystkie strony - rezultat nie działa a wystarczyło znaleźć wtyczkę w nadkolu:) Teraz nie wiem jak wyjąć ten czujnk też go kręcę we wszystkie strony i nic.
-
Zobaczcie tabele, skrupulatnie wyliczam na bieżąco wszystko. http://zapodaj.net/0b46fa607b80.jpg.html
-
podepne sie do punktu 1. Czy może być tak że kontrolka świec żarowych na desce świeci a jest uszkodzony czujnik temperatury???
-
A czy na zimnym silniku też to zadziała, tzn. zwiększenie dawki paliwa?, bo u mnie na ciepłym pali prawie na dotyk a natomiast po zimnej nocy tak od około -3"C i niżej długo, długo kręci i jak już zapali to mam białą chmurę z tyłu.
-
Ale czy na tyle się spóźnia żeby ciężko palił od temp. koło -3"C i niżej? Bo właśnie wszystko sprawdzone a ciężko pali.
-
Prośba o interpretacje - czy mam mysleć o przestawieniu kąta wtrysku czy jest OK?
-
[b5]Naprawa zawiasu podłokietnika - ZRÓB TO SAM
biegu odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
A ja dorzucę zdjęcie wymiarów blaszki która pasuje jak ulał – sam robiłem w moim Pasku Dodałem załącznik - plik cad do pod?okietnika.zip -
jak będziesz sprawdzał to od razu oglądnij rury przy interkulerze, tam tez mogą być opaski pouszkadzane
-
Witam, mam problem z zamkiem drzwi kierowcy, otwierając i zamykając z kluczyka zamek przekręca się w zasadzie bez żadnego oporu, centralny działa OK i drzwi sie normalnie otwierają i zamykają, po stronie pasażera jest inaczej tzn. przekręcając kluczyk czuć wyraźny opór i chyba tak powinno być - przekręcam kluczyk i sam odbija do położenia wyjściowego. Co może być tego przyczyną, czy może jakaś sprężynka w bębenku czy coś podobnego pomóżcie - chodzi oczywiście o ten zamek działający bez oporów.
-
U mnie wymiana rozrządu ( 1,9 TDI, 90 KM, 98r.) kosztowała 900 PLN w tym 350 PLN robocizna ponieważ trzeba było demontować przód, inaczej sie nie dało.
-
Odwieczny problem ruszajacego sie fotela w B5 - ROZWIAZANY!
biegu odpowiedział temat → Nadwozie i wnętrze
Witam, zerknijcie na zdjęcia, ta część to ślizg (zdjęcie 1 i 2 to nr 1J0-881-203, natomiast zdjęcie 3 i 4 to nr 1J0-881-204) cena kompletu na jeden fotel czyli 2 szt. to około 6 zł w serwisie, narazie same zdjęcia ślizgów ale w najbliższym czasie postaram sie uwiecznić ich wymianę a wtedy będzie cała galeria.