Rapik Zgłoś #2281 Napisano 13 Stycznia 2015 B5 FL Sedan + gwint AP Przód 8,5J ET35 Tył 9,5J ET30 Przejdzie taki zestaw? Jakie opony na to żeby było OK ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #2282 Napisano 14 Stycznia 2015 Rapik przód będzie na równo lub delikatnie schowany, tył będzie wystawał z cm. Jak chcesz bawić się w naciągi to popatrz sobie na tej stronie: http://www.tyrestretch.com/ . Nie podałeś ile cali ma felga :dance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #2283 Napisano 14 Stycznia 2015 Faktycznie, przepraszam. Mowa o 19 calach. Jak tył będzie wystawał z centymetr to pewnie trzeba by postawić go na 4x 225/35 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #2284 Napisano 14 Stycznia 2015 jak dasz 4x225/35 to z tyłu będziesz miał większy naciąg niż z przodu. na przód według mnie musiałbyś założyć węższą oponę co będzie miała taki sam naciąg i wysokość jak ta na 9,5" z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #2285 Napisano 17 Stycznia 2015 Przyznam szczerze że zadaję pytanie z lenistwa Jaka maks szerokość FELG (nie mylić z szerokością KÓŁ) się mieści w błotniku b5 3bg. i przy jakim et żeby jak najszerszą włożyć. Może bardziej szczegółowo powiem o co mi chodzi. Mam zamiar kupić felgi JR-11 I zabawa jest taka że im szersza felga tym bardziej wklęsły rotor. Dlatego zależy mi na jak najszerszej feldze. Będzie syty naciąg więc tym zyskam jakieś 0,5 cala. ale nie wiem jaką max szerokość dam radę upchnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #2286 Napisano 18 Stycznia 2015 DJ.Tuning w tym ogłoszeniu [ http://olx.pl/oferta/18-artec-l-10-0-10-5-2tlg-5x112-skrecane-zlote-sruby-CID5-ID8cApb.html#c754b8b939 ] koleś w passacie ma 10j x18" tylko nie ma podanego ET felgi. Jak coś to napisz do niego i się spytaj. Link podaje do aukcji w celach informacyjnych. Pozdro Karol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #2287 Napisano 18 Stycznia 2015 DJ.Tuning w tym ogłoszeniu [ http://olx.pl/oferta/18-artec-l-10-0-10-5-2tlg-5x112-skrecane-zlote-sruby-CID5-ID8cApb.html#c754b8b939 ] koleś w passacie ma 10j x18" tylko nie ma podanego ET felgi. Jak coś to napisz do niego i się spytaj. Link podaje do aukcji w celach informacyjnych. Pozdro Karol jak na moje oko to et jest 35 bo felga lekko wychodzi poza karoserie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #2288 Napisano 19 Stycznia 2015 jak na moje oko to et jest 35 ET to jedno ale mi bardziej chodzi o to ile max cali szerokości wcisnę w błotnik z przodu a ile z tyłu przy mojej padaczce B5 3BG 4motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #2289 Napisano 20 Stycznia 2015 ET to jedno ale mi bardziej chodzi o to ile max cali szerokości wcisnę w błotnik z przodu a ile z tyłu przy mojej padaczce B5 3BG 4motion. wedlug mnie ,aktualnie mam na równo felgi z tylu przy J7,5 i Et 15 to u ciebie maksymalnie moze sie myle wejdzie 10,5 na styk a z przodu jak dasz 9,5 z ET 40 to powinno wystarczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras92 Zgłoś #2290 Napisano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Witam od niedawna jestem posiadaczem Passata B5 z 98r. 1,9 w kombi. Mam pytanie odnośnie felg bo zostały mi ze starego auta ładne zender stary i mam możliwość wymienienia ich na felgi Phaeteon innovation 8,5x18'. Moje pytanie dotyczy tego czy te felgi nie będą za duże, a jeśli nie to jakie najlepiej dobrać opony do nich. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Piotras92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #2291 Napisano 22 Stycznia 2015 wszystko zależy od ET felgi, jakie masz zawieszenie i czy chcesz naciąg na oponie, na ten rozmiar można założyć oponę 225/40 R18 lub 215/35 R18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras92 Zgłoś #2292 Napisano 23 Stycznia 2015 Zawieszenie mam seryjne, a felgi mają et 45 więc chyba nie powinno być problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #2293 Napisano 23 Stycznia 2015 problemu nie będzie tylko będzie stać tak że włożysz spokojnie pięść i poruszasz góra dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #2294 Napisano 25 Stycznia 2015 Czy jest jakaś alternatywa dla opon 235/35 ZR19 w B5 FL ? Felgi 8,5J, ET45. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #2295 Napisano 25 Stycznia 2015 Zawieszenie mam seryjne, a felgi mają et 45 więc chyba nie powinno być problemu? Jak nie masz w planach gleby to załóż max 16" lub 17" bo będzie straszny wóz drabiniasty. Czy jest jakaś alternatywa dla opon 235/35 ZR19 w B5 FL ?Felgi 8,5J, ET45. A jakiej alternatywy szukasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #2296 Napisano 25 Stycznia 2015 A jakiej alternatywy szukasz? Coś szerszego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #2297 Napisano 25 Stycznia 2015 same opony? Bo jeśli tak to niewiele szerzej wstawisz bo już kostka będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #2298 Napisano 25 Stycznia 2015 Tak, oryginalnie na tych kołach siedzą 255/40, no ale to do aut pokroju A8. Czyli na 8,5J jedyne rozsądne wyjścia to 225/35 i 235/35 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #2299 Napisano 25 Stycznia 2015 ale dlaczego chcesz takie szerokie gumy? w passacie raz że będzie to masakryczny walec a dwa osiągi, spalanie i estetyka totalnie na (-) a jak z przodu takie gumy dasz to jeszcze wspomaganie nie pociągnie za długo. takie koła to pod naciąg się bierze a nie pod seryjnie dopasowana oponę. a jak chcesz uniknąć naciągu to szukaj jakichś 7J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #2300 Napisano 28 Stycznia 2015 Jest zasada ze nie robi się naciągu jak nie ma się gleby, bo japa w nadkolu się robi. 235 na 8,5 wychodzi na równo z felgą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach