Beny2.8 Zgłoś #41 Napisano 9 Kwietnia 2011 Mam jeszcze na szybko jedno pytanie. W Valeo jest wtyczka 2 pinowa a w Bosch chyba tylko jeden kabelek - co do czego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #42 Napisano 9 Kwietnia 2011 Mam jeszcze na szybko jedno pytanie. W Valeo jest wtyczka 2 pinowa a w Bosch chyba tylko jeden kabelek - co do czego? jeśli u ciebie w Valeo jest kostka 2 pinowa LDFM to szukaj Boscha z takim wejściem.Śrubka na przewód prądowy i kostka.podałem ci link swojej aukcji wyżej masz tam Boscha z kostką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #43 Napisano 9 Kwietnia 2011 A nie da się podłączyć takiego bez kostki? Tzn takiego, do którego jeden kabel dochodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #44 Napisano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) W kostce są dwa piny L-lampka i DFM-sterowanie i wyjście na komputer także nie radzę kombinować w alternatorach "starego" typu jest śruba prądowa B+ i wzbudzeniowa D+ http://allegro.pl/alternator-2-8-v6-passat-b5-audi-a4-a6-i1521190661.html -stary typ http://allegro.pl/a4-a6-passat-alternator-2-8-v6-2-5-tdi-078903016f-i1510588379.htmlnowy typ ---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:39 ---------- różnica w cenie pomiędzy tymi 2 alternatorami nie jest duża także nie ma co kombinować takie jest moje zdanie wymień tylko łożyska jak kupisz używkę i zobacz jak wygląda pierścień a najlepiej go sprawdź czy ładuje bo gorzej jak się okaże,że nie roboty przy demontażu/montażu trochę jest jak będziesz potrzebował jakiejś pomocy to dzwoń albo PV.Pzdr Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez oli2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #45 Napisano 9 Kwietnia 2011 A regulatora nie da się przełożyć? Kurde bo mam pod ręką właśnie ten stary typ boscha i byłoby mi bardzo na ręke gdyby dało się to zmontować. Ale z tego co zrozumiałem to wzbudzanie idzie z komputera a w starym typie ze stacyjki i nic nie da rady zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #46 Napisano 9 Kwietnia 2011 A regulatora nie da się przełożyć?Kurde bo mam pod ręką właśnie ten stary typ boscha i byłoby mi bardzo na ręke gdyby dało się to zmontować. Ale z tego co zrozumiałem to wzbudzanie idzie z komputera a w starym typie ze stacyjki i nic nie da rady zrobić? regulatory są całkiem inne także lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #47 Napisano 9 Kwietnia 2011 Okazało się że wtyczka rzeczywiście jest na dwa bolce, ale przewód wchodzi tylko do L... więc DFM w ogóle nie jest podłączony. Cóż... za gapowe trzeba płacić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #48 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam. Ostatnio zapalila mi sie kontrolka od ladowania. Gdy auto ma odpalony silnik i stoi, wtedy kontrolka pali sie caly czas a gdy jade to pali sie, na pol sekundy przygasa i znow sie zapala i tak wkolko az do momentu gdy sie zatrzymam. Czyzby padl alternator czy tez moze i cos innego?? szczotki sprawdzilem sa ok. Gdzie szukac przyczyny??? help! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #49 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam. Ostatnio zapalila mi sie kontrolka od ladowania. Gdy auto ma odpalony silnik i stoi, wtedy kontrolka pali sie caly czas a gdy jade to pali sie, na pol sekundy przygasa i znow sie zapala i tak wkolko az do momentu gdy sie zatrzymam. Czyzby padl alternator czy tez moze i cos innego?? szczotki sprawdzilem sa ok. Gdzie szukac przyczyny??? help! mostek prostowniczy lub regulator napięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #50 Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) regulator napięcia regulator napięcia może być dobry objaw jaki kolega dariush opisuje może świadczyć o zużyciu się szczotek regulatora napięcia lub pierścienia wirnika.Odkręć tylny dekiel mocowany na 3 wkręciki potem masz 2 śruby mocujące regulator i zobaczysz jak wygląda pierścień.Jak będziesz odkręcał śrubę prądową odłącz klemę (-) tak na wszelki wypadek Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez oli2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #51 Napisano 11 Kwietnia 2011 pierscien wirnika to jest to samo co lozysko alternatora?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #52 Napisano 11 Kwietnia 2011 pierscien wirnika to jest to samo co lozysko alternatora?? nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #53 Napisano 11 Kwietnia 2011 ok sprawdze te pierscienie wirnika. a po czym poznac ze cos jest z nimi nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #54 Napisano 11 Kwietnia 2011 ok sprawdze te pierscienie wirnika. a po czym poznac ze cos jest z nimi nie tak?? jak są gładkie to są już zużyte powinny mieć rowki między sobą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #55 Napisano 11 Kwietnia 2011 Pierścień składa się z 2 części jedna część będzie bardziej wytarta od drugiej na pewno się zorientujesz. ---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:25 ---------- jak są gładkie to są już zużyte powinny mieć rowki między sobą zastanów się co piszesz Rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #56 Napisano 11 Kwietnia 2011 ok dzieks koledzy. sprawdze to jutro! a czy regulator napiecia da sie jakos sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #57 Napisano 11 Kwietnia 2011 czy regulator napiecia da sie jakos sprawdzic? da się woltomierzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #58 Napisano 11 Kwietnia 2011 a jak wyglada takie sprawdzenie, czy musze wyjmowac alternator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #59 Napisano 11 Kwietnia 2011 nie chce mi się pisać masz film [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #60 Napisano 11 Kwietnia 2011 dzieki oli2008. czy do paska nadaje sie alternator z golfa 3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach