Kukson Zgłoś #1801 Napisano 23 Czerwca 2014 Panowie i Panie, szybkie pytanie, mam felgi 17" BBS, 7,5j, et 45. Przy sportowym zawieszeniu bedzie cos tarlo czy bede musial dolozyc dystanse? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1802 Napisano 23 Czerwca 2014 nic ci nie będzie tarło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1803 Napisano 23 Czerwca 2014 Ja mialem taki rozmiar, zakladaj dystanse, bo toczka będzie wyglądać jak tramwaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukson Zgłoś #1804 Napisano 23 Czerwca 2014 narazie chodzi mi bardziej o obcieranie, jesli tak bedzie wygladala to jutro odrazu bede zamawial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1805 Napisano 23 Czerwca 2014 No i git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Novakovic1505732890 Zgłoś #1806 Napisano 23 Czerwca 2014 Doczytałem się w temacie chcąc obniżyć auto na samych sprężynach Eibach-30mm w tym zostawiając ori amorki to nie będzie miało to prawa bytu. Czy jest jakieś wyjście, albo sprężyny Eibach obniżające np. 20mm i czy wtedy zostawiając ori amorki będzie miało to sens czy odpuścić sobie w ogóle temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1807 Napisano 24 Czerwca 2014 Ja mam sprezyny eibach -30 z amorami sachs o krótszym skoku, jest ok. Nie robilbym nizszych sprezyn z ori amorami, ja zresztą w przyszlosci chce do tych sprezyn dołożyć amory bilstein b8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.Michz. Zgłoś #1808 Napisano 28 Czerwca 2014 Czy warto kupować do diesla Passat b5 fl eibach -30 bo to ciezkie auto i czy uzywki czy lepij poczekać i kupic nowe - - - - - aktualizacja - - - - - bo z tego co się orientuje to nie można adaptować sprężyny z sport line -20 bo to benzyna i jest lżejsza i maja ina twardość i wytrzymałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #1809 Napisano 29 Czerwca 2014 Do używających takiej konfiguracji, lub zbliżonej: hr29794 sachs 995 255 sachs 556 287 oryg 17 passata na 225/45 bedzie działało jak należy, czy będzie pocierał i coś muszę dodatkowa 'machnąć"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukson Zgłoś #1810 Napisano 29 Czerwca 2014 ja mam 225/45 17" i działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #1811 Napisano 29 Czerwca 2014 dzieki za odp. Jak będzie za twardo, będę miał do odsprzedania za pare dni taki zestaw Ps. na fabrycznym jest tak akurat, biorąc po uwagę komfort i 17-tki, ale w zarętach szybkich za bardzo "buja". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #1812 Napisano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Panowie prosze o rade: 1# http://olx.pl/oferta/sprezyny-passat-b5-fl-h-r-obnizajace-CID5-ID6l0gj.html#215db9ade6 ew 2# http://olx.pl/oferta/sprezyny-a4b5-passat-h-r-obnizajace-CID5-ID68X69.html#6ba9c4f6d0 podejdzie mi to do B5 w kombiku ? edit. juz wiem o co kaman. Doradzcie mi z doswiadczenia, jest sens ladowac z b5fla sedan springi do kombika ? Jak sie ma jakosc FK do HRa np? Bo nie znalazlem opini za bardzo. Chodzi mi glownie o komfort i jak fura siada. Edytowane 30 Czerwca 2014 przez zlkwow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #1813 Napisano 30 Czerwca 2014 Te pierwsze H&R będzie za duże obniżenie do seryjnych amortyzatorów. FK dobre zawieszenia. Ja bym się nie bawił na twoim miejscu w springi, tylko dał gwint. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emef006 Zgłoś #1814 Napisano 1 Lipca 2014 Panowie warto sie zainteresować tym zawieszeniem ? http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-gwint-fk-passat-b5-b5-fl-audi-a4-CID5-ID6hOSB.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1815 Napisano 1 Lipca 2014 wg mnie za drogo tym bardziej ze brak fotki zawieszenia i to jakis mix jest Przód Zawieszenie Gwintowane Fk Tył Sportowa Sprężyna Sportowy Amor Fk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzior1 Zgłoś #1816 Napisano 4 Lipca 2014 Prosiłbym o pomoc. Chcę swoje wozidło trochu obniżyć bo wstawiłem 18stki i jest mega koza. Warto się zainteresować tą zawiechą? To jest oryginał w ogóle? Jakie jest obniżenie? http://olx.pl/oferta/zawieszenie-sportowe-kw-vw-passat-audi-a4-CID5-ID66aSN.html#9c72cb6ac9 z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1817 Napisano 5 Lipca 2014 (edytowane) Potrzebuje pomocy, Wczoraj zalozylem RH PD 18 do swojego paszczaka. Wyglada to kozacko z tym rantem. Na tyle mam 10 cali i tutaj maly problem sie pojawil. Mianowicie jedno kolo ladnie siadlo prosto natomiast drugie od stro.y wlewu baku zrobil sie negatyw. Ok apodziewalem sie negatywu ale dlaczego tylko na jednym kole ? I tam gdzie jest negatyw lekko przyciera felga o nadkole, to nie problem bo sie przytnie. Moj problem to dlaczego na jednym kole jest negatyw a na drugim go nie ma, macie jakies pomysly ?? Przeciez tam jest belka , powinny oba kola siasc tak samo. Moze tuleje wyrobione ? Ps. Jest gwint. Skrecony na taka sama wysokosc od nadkola do ziemi. Z reszta juz jak byl na podnosnki to kolo lekko przycieralo czyli juz wtedy bylo lekko krzywo(chyba). Edytowane 5 Lipca 2014 przez Rosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1818 Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Panowie, z racji tego że mam już chyba nieco zmęczone tylne amorki i sprężyny, zastanawiam się nad montażem sprężyn Eibacha 30/30. Koła to standardowe 205/55/16 a prześwitu mam aktualnie 13 cm, koło do nadkola 9 cm. Czy coś może obcierać, chodź jak pomierzyłem to sądzę że to głupie pytanie. Czy może lepiej zainwestować w zawieszenie 1BE? Szkoda że mój Pasek nie ma 4motion, to bym go może podniósł o 3cm.:hehe Edytowane 6 Lipca 2014 przez Jankus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #1819 Napisano 6 Lipca 2014 Panowie, z racji tego że mam już chyba nieco zmęczone tylne amorki i sprężyny, zastanawiam się nad montażem sprężyn Eibacha 30/30. Koła to standardowe 205/55/16 a prześwitu mam aktualnie 13 cm, koło do nadkola 9 cm.Czy coś może obcierać, chodź jak pomierzyłem to sądzę że to głupie pytanie. Czy może lepiej zainwestować w zawieszenie 1BE? Szkoda że mój Pasek nie ma 4motion, to bym go może podniósł o 3cm.:hehe nic nie będzie obcierać ja u siebie mam od nawierzchni do nadkola 60 cm i wszystko jest dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1820 Napisano 6 Lipca 2014 (edytowane) Chodź skoro i tak będę zmieniał z tyłu amory i sprężyny. A myślę żeby go obniżyć. To może lepiej dołożyć do zawieszenia MTS 35/35(amory + sprężyny)? A jak jest z trwałością zestawów MTS, jak zamiennik serii? Lepiej? Gorzej? Tak wiem zależy czy sprzedaje pralki na zadupiu czy tylko jeżdżę po asfalcie. Edytowane 6 Lipca 2014 przez Jankus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach