Patryk_ Zgłoś #1341 Napisano 19 Stycznia 2013 Powiem Ci krótko-dawaj gwint...Ustawiasz jak chcesz,a przy "gotowym" zawiasie zawsze wizualnie tył jest niżej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guti Zgłoś #1342 Napisano 20 Stycznia 2013 Powiem Ci krótko-dawaj gwint...Ustawiasz jak chcesz,a przy "gotowym" zawiasie zawsze wizualnie tył jest niżej... Pierwsza myśl była właśnie za gwintem MTS ale niektórzy narzekają na jakieś stukania a ja czegoś takiego nie zaakceptuje jeśli mi się to przytrafi Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #1343 Napisano 20 Stycznia 2013 też noszę się z zamiarem kupna kitu AP 40/30 od mapeta. 40/30 oznacza, ze przod idzie -40, a tył -30? Ktoś ma może foty jak to wygląda na 40/30 lub 30/30? i alumkach 17 lub 18" ? pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1344 Napisano 20 Stycznia 2013 Więc i na mnie w końcu przyszła pora to chciałem spytać jaki gwint nowy moglibyście polecić powiedzmy tak do 2tyś? Nie zależy mi aż tak bardzo na komforcie ale na jakości zawieszenia. Pewnie te 2 tyś to nie za dużo na coś porządnego no ale może coś się znajdzie, zastanawiałem się nad MTS i w sumie chciałem go brać ale może polecicie mi coś innego? Jeździć będę na felgach 18" i oponie 205/40 jeśli to coś pomoże a obniżenie planuje 40-50mm w zależności jak będzie dla mnie lepiej:) Także znajdzie się coś za tą kwote czy lepiej nie kombinować i brać tego MTS'a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1345 Napisano 20 Stycznia 2013 Ja bym brał AP, w 2 tysiącach się zmieścisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1346 Napisano 20 Stycznia 2013 Nie bardzo znam się na gwintach i ich rodzajach dlatego jeśli mógłbyś coś więcej o nim powiedzieć? Z tego co tak na szybko teraz przeczytałem to wiem że ma regulacje twardości i w sumie tyle co o nim wiem;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1347 Napisano 20 Stycznia 2013 Nie wiem gdzie przeczytałeś, że mają regulację, ale raczej nie mają Chodzi mi np o taki gwint: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-ap-vw-passat-b5-3b-3bg-kw-i2935481793.html AP jest typowo średnią półką, na Passacie nie znam nikogo kto go ma, ale mam sporo znajomych którzy mają je w Hondach i żaden nigdy nie narzekał. Jeśli masz budżet do dwóch tysięcy to zdecydowanie nie brałbym MTSa - bo jest to gwint bardzo dobry jak na jego cenę, ale tutaj cena nie gra tak dużej roli więc lepiej kupić coś porządnego. Chociażby z mojego doświadczenia, od nowości jedna kolumna MTSa delikatnie mi stuka jak jest zima. Pół zawieszenia wymienione na nowe a stukanie nie ustało - taka jego przypadłość. Oczywiście chociażby Hugster miał MTSa i tam nic nie stukało, więc to nie jest reguła. Drugą rzeczą, które strasznie mnie rażą w MTSie to słabe tylne regulacje, pomimo czyszczenia gwintu przed kręceniem itd to cały czas miałem z nimi problem. Ot takie moje spostrzeżenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1348 Napisano 20 Stycznia 2013 u Mapeta na stronie coś czytałem ale widać to nie ten był no widzę właśnie że MTS jest dobry ale też sporo ludzi ma z nim problem i dlatego chciałbym uniknąć tego i wybrać coś lepszego:) No więc skoro mówisz że jest dobry to chyba niema co się zastanawiać;d dziękuje za rade;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #1349 Napisano 21 Stycznia 2013 Czy jest możliwość obniżenia paska tak o 20 mm, bo wszędzie widze zestawy 40 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #1350 Napisano 21 Stycznia 2013 ma ktoś foto z założonym kitem 40/30 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1351 Napisano 21 Stycznia 2013 Czy jest możliwość obniżenia paska tak o 20 mm, bo wszędzie widze zestawy 40 mm Tak ori sprężyny VW o oznaczeniu - 1BE ~20-25mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #1352 Napisano 28 Stycznia 2013 Panowie mam pytanko bo już zgłupiałem... Czy zawieszanie gwintowane, które było w golfie 4 będzie pasować do passata b5 w kombi. Oczywiście silniki te same 110 km TDI. Bo na niektórych aukcjach spotykam się z opisem, że pasuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1353 Napisano 28 Stycznia 2013 absolutnie nie pasuje przeciez to zupelnie inne zawieszenia nic nei pasuje ani jeden element gdzie takie brednie wyczytales daj link? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #1354 Napisano 28 Stycznia 2013 Tak myślałem ale lepiej zapytać http://tablica.pl/oferta/gwint-passat-b5-golf4-audi-a4-zamiana-CID5-ID1Tnpr.html#118aea9a09;r:;s: pierwsze lepsze z dwa chyba też na allegro są co w opisie lub tytule jest, że passat b5 golf 4... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1355 Napisano 28 Stycznia 2013 a skąd wiesz że ono bylo w golfie a nie w passacie ? bo to jest gwint z passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1356 Napisano 28 Stycznia 2013 no tak to gwint do passata akurat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #1357 Napisano 28 Stycznia 2013 a skąd wiesz że ono bylo w golfie a nie w passacie ? bo to jest gwint z passata Nie wiem. W opisie pisze, że b5 golf 4 i audi więc jak tak w tytule pisze znakiem tego, że do golfa też pasuje. Dlatego pytałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1358 Napisano 28 Stycznia 2013 to ty nigdy u siebie w pasku kół nie sciągałeś i nie patrzyłeś jak wygląda zawieszenie albo nie patrzyłes jak ci jakiś mechanik coś naprawiał lub w wulkanizacji jak zawieszenie wygląda w aucie którym co dzień sie jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #1359 Napisano 28 Stycznia 2013 Zawsze patrze co się tam dzieje i czy wszystko oki. Ale tak to ja nie umie rozpoznać po zdjęciu jeszcze w bagażniku czy to jest do mojego czy nie, po za tym na amorki i sprężyny najmniej zwracam uwagę Od tego forum jest chyba, że by zapytać i się dowiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1360 Napisano 29 Stycznia 2013 Panowie znajomy chce do swojego passata FL-a kupić eibachy i znalazł takie tylko że są one od 1.6 benzyny. Obniżają o -30mm i tu pytanie czy one mu podejdą do jego kombi 1.9 TDI? Będzie stał wyżej niżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach