przemek4net Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2008 Witam Sytuacja taka jest jeden oryginalny 2p pilot i dorobiony drugi kluczyk z immo (najprostrzy), auto przed liftem, oryginalny (z tego co wiem) alarm i cz Pilot nie dziala mimo wymiany bateri (mi pilot nigdy nie dzialal ale auto mam od 2 miechow) Robilem tak jak tu http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm 1) Procedura/y oparta o: jeden klucz w stacyjke na wlaczonym zaplonie a drugi w drzwi zamykamy i wciskanie unlock.. u mnie gdy zaplon jest wlaczony, drzwi drugim kluczykiem nie daja sie zamknac!!! zamyka sie zamek na doslownie 1s i sie sam otwiera!!! 2) Procedura oparta o modul komf adaptacja 01 - jest wpisana liczba "kluczy" 1.. wpisuje 2 (aby wymusic jakas zmiane), test, save a on pyta sie czy zapisac wartosc 1 (moja testowana wartosc 2 nie daje sie zapisac) Niewazne jaka wartosc testuje, przy probi zapisu idzie popoup "czy zapisac wartosc 1" - vag 303 Nie wiem jak sprawdzic czy tn pilot jest zimny czy nie ("wizualnie" wyglada srodek czysto), a moz cos po stroni auta! Pozdrawiam, Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2008 Ja robilem polskim Vagiem 4.9 tak jak w tym linku co podales i jest ok.Mruga Ci kontrolka w pilocie??Z kombinowaniem z kluczykiem w stacyjce a drugim w drzwiach u mnie nic nie dalo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #3 Napisano 15 Lutego 2008 kluczyk mam bez led'a zadnego czy wpisujac nowa wartosc i testuj + save u Ciebíe sie nowa wartosc ustawiala zawsz czy tylko wraz z fakten nacisniecia pilota (uslysznia przez auto) Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #4 Napisano 15 Lutego 2008 U mnie przestal dzialac pilot jak go rozebralem i dosc dluga chwile nie skladalem bo podginalem blaszki bo nie stykaly i nie dzialala dioda.Jak go poskladalem to dioda mrugala ale pilot nie dzialal.W Vag-u mialem wartosc 1 i jej nie zmienialem tylko ponownie wpisalem 1 a pozniej testuj i zapisz.Po "zapisz" nacisnalem przycisk otwierania na kluczyku i pilot sie ponownie zaprogramowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 15 Lutego 2008 Ja po wymianie baterii zawsze wkladam kluczyk w drzwi i przekręcajac w obie strony, popstrykam raz ZAMYKANIE, raz OTWIERANIE, no i po chwili już działa. A jeśli nie mozesz dopasowac klucza a masz fabrycznyy alarm, to radzę zajrzeć do modułu komfortu. Tam na płytce masz dwa małe styczniki. Zapewne już są rude od rdzy i nieprawidłowo funkcjonują. Miałem "przyjemność" juz to przerabiać, bo moduł mi utonął jak Titanic i alarm zrobił zworę w instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2008 A jeśli nie mozesz dopasowac klucza a masz fabrycznyy alarm, to radzę zajrzeć do modułu komfortu. Tam na płytce masz dwa małe styczniki. Zapewne już są rude od rdzy i nieprawidłowo funkcjonują. gdzie jest ta plytka modulu komfortu o ktorej mowisz? Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2008 Ta płytka to moduł komfortu właśnie. Masz tą skrzynke pod tapicerką podłogową przed siedzeniem kierowcy. Alarm fabryczny jest (jakby to nazwać) w komplecie na tej płytce. Zobaczysz tam dwa styczniki i takie prostokątne COŚ z radiatorem. Może to pomoże. U mnie taka operacja się udała Jeśli to zdemontujesz, to od razu poczysć kostki, płytkę, przedmuchaj to wszystko, zeby wode wywalic i odpowiednio złóż i uszczelnij. ps: ciężko jest ją trochę wyjąć, bo mocno trzeba atakować tapicerke. No i ja dodatkowo wypiąłem siedzenie kierowcy - wtedy jest ciut łatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2008 pod tapicerką podłogową przed siedzeniem kierowcy.ps: ciężko jest ją trochę wyjąć, bo mocno trzeba atakować tapicerke. No i ja dodatkowo wypiąłem siedzenie kierowcy - wtedy jest ciut łatwiej. czyli to skrzynka przed (nie pod) fotelem kierowcy? Jezli to pod tapicerka podlogi to jak do tego sie dostac (opisz prosz wiecej) - > trzba sciagac tapicerk podlogi?!!! Czy to normalne, ze gdy jeden kluczyk jest w stacyjce i zaplon jest wlaczony to nie da sie drugim kluczykiem zamknac auta? (jedna z procedur kodowania pilota byla na bazie tego oparta) Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #9 Napisano 5 Stycznia 2009 Hej panowie. U brata w aucie rozladowaly sie baterie, wymienilismy na jakis inny model slabszy i dzialalo odrazu, niestety bateria szybko padla i spowodowala ze nawet po wymianie bateri na odpoiednia pilot nie dziala, dioda mruga lecz zadna z powyzszych procedur nie udalo mi sie zakodowac kluczyka. Czy macie jeszcze jakis pomysly ? przed wyciagnieciem bateri wszystko dzialalo bez problemu. dodam ze kluczyk to nie scyzoryk tylko zwykla busolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #10 Napisano 5 Stycznia 2009 Hej panowie. U brata w aucie rozladowaly sie baterie, wymienilismy na jakis inny model slabszy i dzialalo odrazu, niestety bateria szybko padla i spowodowala ze nawet po wymianie bateri na odpoiednia pilot nie dziala, dioda mruga lecz zadna z powyzszych procedur nie udalo mi sie zakodowac kluczyka. Czy macie jeszcze jakis pomysly ? przed wyciagnieciem bateri wszystko dzialalo bez problemu. dodam ze kluczyk to nie scyzoryk tylko zwykla busolka. A probowales dopasowac go jeszcze raz??? Usun wszystkie z komfortu i sprobuj zapisac jeszcze raz powinno byc ok jesli nie pojdzie przez vaga to zobacz manualnie(kiedys opisywalem jak to zrobic) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2009 Witajcie Panowie. Dołączam się do tematu ponieważ też mam problem z pilotem. W listopadzie kupiłem Paska z niedziałającym pilotem. Wymieniłem baterie na nowe i dioda świeci się cały czas. Kluczyk jest zwykły (nie scyzoryk). Próbowałem go zakodować (VAGiem i mechanicznie) ale bezskutecznie. Dodam, że po kodowaniu VAGiem wyskakuje mi błąd "01179 Niewłaściwe wprowadzenie klucza". Mechanicznie mogę tylko zamykać drzwi od pasażera ( drugim sposobie zaczerpniętym ze strony www.vag-com.pll/programowanie-pilotow.htm każą zamykać drzwi kierowcy... ). Teraz pytanie, w czym tkwi problem. Mam uszkodzony kluczyk, czy coś z modułem komfortu? Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomal-stm Zgłoś #12 Napisano 9 Lutego 2009 (edytowane) Dołączam się do tematu. Usun wszystkie z komfortu i sprobuj zapisac jeszcze raz powinno byc ok jesli nie pojdzie przez vaga to zobacz manualnie(kiedys opisywalem jak to zrobic) Od końca - manual u mnie odpada (za stary moduł), vag niby by pasował, ale błąd 01179. Najbardziej interesuje mnie "usuń wszystkie z komfortu" - jak to zrobić. Przy tak zwanej okazji dowiedziałem się - kanał 00 w adaptacji. Edytowane 11 Lutego 2009 przez ziomal-stm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2009 2) Procedura oparta o modul komf adaptacja 01 - jest wpisana liczba "kluczy" 1.. wpisuje 2 (aby wymusic jakas zmiane), test, save a on pyta sie czy zapisac wartosc 1 (moja testowana wartosc 2 nie daje sie zapisac) Niewazne jaka wartosc testuje, przy probi zapisu idzie popoup "czy zapisac wartosc 1" - vag 303 kolego przerabiałem tą procedurę i nic na stronie vag-kom.pl jest BŁĄD, powinno być tak: Remote Control Matching [select] [46 - Comfort System] [Adaptation - 10] Channel 01. [Read] Choose the memory position you want the new key be matched on by entering it's number (e.g. "3" for memory positon 3). [Test] Now press any button on the remote you want to match. The meas. block field above will change from Not Recogn. to Recognized. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Note: You can check the current memory positions using Meas. Block 007. " to jest procedura ze strony ROSS-TECH porównajcie sobie koledzy ktoś to tłumaczył bardzo nieudolnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #14 Napisano 26 Lutego 2009 (edytowane) Witam Dorobiłem sobie 2 kluczyk, też scyzoryk z pilotem na częstotliwość taką jak oryginał. chciałem zaprogramować pilota, ale niestety nie udaje mi się. Powiedzcie czy robię coś źle?;] pilota programowałem wg instrukcji podanej przez kolegę na tym forum : http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm wszystko idzie dobrze do momentu: " [Testuj] Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość." no i u mnie nie akceptuje, wpisuję liczbę 2 kluczyki i wtedy nie mogę przetestować, jest coś takiego : test value=1, tzn że nic z tym nie zrobię? mogę mieć tylko jednego pilota? czy jest jakiś sposób na to, o którym nie wiem?;] Edytowane 26 Lutego 2009 przez stanley Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2009 (edytowane) wpisuję liczbę 2 kluczyki i wtedy nie mogę przetestować a to dlatego, że nie wpisujesz liczby dwóch kluczyków tylko chcesz zakodować kluczyk w pamięci na pozycji numer 2, a tam może być zapisany już kluczyk, którego ty nie posiadasz, bo zakładam, że kupiłeś auto z jednym, lub zgubiłeś, ale w pamięci siedzą dwa. przeczytaj mój post wyżej i spróbuj według podanej tam procedury zakodować kluczyk na pozycji 3 lub 4. jeśli nie wyjdzie to zrób tak: włóż stary kluczyk do stacyjki i włącz zapłon, wyjdź z auta zamknij drzwi (z włączonym zapłonem), włóż nowy kluczyk do zamka drzwi, zamknij drzwi kluczykiem i szybko naciśnij 3 razy przycisk otwierania na nowym pilocie. powodzenia Edytowane 28 Lutego 2009 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vodzu413 Zgłoś #16 Napisano 24 Marca 2010 Witam. Podepnę się do tematu, może ktoś wyczaił już problem. Mam dwa piloty, a kodowanie pozwala na działanie tylko jednego - żeby drugi zadziałał muszę przekodować i ten pierwszy przestaje działać. W VAG-u nie mogę zmienić wartości 1 na żadną inną , niezależnie czy była by to ilość kluczyków czy numer w pamięci (chyba że po kliknięciu "test" wartość "TEST VALUE" może się różnić od "NEW VALUE"). Kodowanie "z zamka" natomiast skutkuje przeprogramowaniem kluczyka na drugi po dwókrotnym szybkim kliknięciu , potwierdzonym dźwiękiem - nie ma mowy o np 3 kliknięciach , bo trzecie jest juz po sygnale. Blok pomiarowy 003 pokazuje NOT OPER. ; NOT OPER.; PUSTO; ON; zamiast ilości zakodowanych pilotów na pozycji 2. Czy w serwisie ASO będą w stanie rozwiązać ten problem swoim oprogramowniem (w rozsądnej cenie), i czy mogą mieć tam "pastylki" do immo bo drugi kluczyk nie jest dopasowany a był używany w innym aucie - wymieniona stacyjka. Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vodzu413 Zgłoś #17 Napisano 25 Marca 2010 Jeżeli kogoś ewentualnie by to interesowało , rozwiązałem swój problem. 46 Adaptacja 00 SAVE - przywróciłem ustawienia do fabrycznych , po czym mogłem już wpisać pożądaną wartość (w moim przypadku 2) w 01. Zaprogramowanie każdego pilota zostało potwierdzone dźwiękiem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #18 Napisano 25 Marca 2010 Dokładnie u mnie też to pomogło i działają teraz dwa piloty bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #19 Napisano 26 Czerwca 2010 (edytowane) panowie potrzebna pomoc, nie dziala pilot mimo proby zaprogramowania go sposobem mechanicznym (wloz klucz, nacisnij itd...)Mam 1 klucz z pilotem a drugi bez. obydwoma da sie odpalic silnik/zamknac drzwi, ale pilot nie dziala. Jak sprawdzic vagiem bledy, gdzie patrzec czy jest zaprogramowany 2gi klucz? zagladalem tu: select>46>adaptacja>chanel 01> i tak mam count wpisany 1, New value 1 czy tak ma byc? Edytowane 26 Czerwca 2010 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insomania Zgłoś #20 Napisano 7 Lipca 2010 samemu da sie jakos zrobić ten kluczyk ?? bo mi swieci sie dioda ale nic nie łapie .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach