Patryk_ Zgłoś #21 Napisano 7 Lipca 2010 samemu da sie jakos zrobić ten kluczyk ?? bo mi swieci sie dioda ale nic nie łapie .. Co masz na myśli "samemu",zakodować?Jasne że się da Albo VAG'iem albo wsadzasz kluczyk do zamka i jednocześnie zamykając i otwierając naciskasz przyciski w pilocie,działa ten system Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny19803 Zgłoś #22 Napisano 8 Października 2010 wiec programuje sie następująco; wkladamy baterie u mnie pali sie caly czas wtedy dioda na pilocie nie mam scyzoryka tylko osobny pilot ale podejzewam ze ze scyzorykami jest tak samo, wiec pali sie dioda podchodzisz do auta przytrzymujesz 4-5 sekund przycisk od otwierania-u mnie ten wiekszy na pilocie- po czym puszczasz i naciskasz normalnie:dobrze i jest gicio. Mysle ze komus pomoze bo u mnie dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #23 Napisano 8 Grudnia 2010 Koledzy a mi pilot nie działa i nie miga dioda bateria nowa. Da się coś z tym zrobić? Kluczyk zwykły nie scyzoryk Passat nie ten co w opisie tylko b5 1997 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #24 Napisano 8 Stycznia 2011 Witam. Mam problem z centralnym w passku ktorego nabylem niedawno. Do auta byl tylko 1 kluczyk zwykly 2 przyciski, z czerwona diodką. Po przycisnieciu jakiegokolwiek guzika na kluczyku diodka sie zapala. Bateria byla wymieniona na nowa. Problem polaga na tym ze zdalnie z kluczyka niemoge ani otworzyc ani zamknac auta. Otwieram auto mechanicznie od strony kierowcy...(wkladam kluczyk i otwieram). Prosze o porade jak zakodowac 1 kluczyk aby dzialal central zdalnie z kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #25 Napisano 8 Stycznia 2011 (edytowane) wydaje mi sie, że potrzebujesz VAGa. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=624499#post624499 a tutaj jest taki problem jak twój, ten sam rocznik i typ: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=629556#post629556 Edytowane 8 Stycznia 2011 przez Chworz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #26 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam Koledzy powiedzcie mi jaki kolor powinna mieć dioda w pilocie po naciśnięciu guzika? Bo wydaje mi się że kiedyś miała inny a teraz mam czerwony (wcześniej pomarańczowy). I druga rzecz czemu nie mogę otworzyć wszystkich drzwi z pilota. Kiedyś 2 razy naciskałem i się otwierały wszystkie a teraz nie chcą i nie zawsze się jeszcze podświetlenie w środku włącza. Dodam tu że 2 pilot który leżał sobie spokojnie w szufladzie też tak samo działa. I jak zakodować otwieranie wszystkich drzwi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #27 Napisano 21 Stycznia 2011 WitamKoledzy powiedzcie mi jaki kolor powinna mieć dioda w pilocie po naciśnięciu guzika? Bo wydaje mi się że kiedyś miała inny a teraz mam czerwony (wcześniej pomarańczowy). I druga rzecz czemu nie mogę otworzyć wszystkich drzwi z pilota. Kiedyś 2 razy naciskałem i się otwierały wszystkie a teraz nie chcą i nie zawsze się jeszcze podświetlenie w środku włącza. Dodam tu że 2 pilot który leżał sobie spokojnie w szufladzie też tak samo działa. I jak zakodować otwieranie wszystkich drzwi? Oryginalnie dioda jest czerwona,ale jak chcesz to możesz nawet niebieską założyć Jeżeli kiedyś się wszystkie otwierały to zamek masz do naprawy-w tych w których nie działąją-na 99%.Może to być także wadliwa instalacja elektryczna w gumowej osłonie pomiędzy karoserią a drzwiami lub co gorsza-zamoknięty moduł.To także jest powiązane z oświetleniem wewnętrznym.Podepnij najlepiej na początek VAG i sprawdź jakie błędy wywali-bo napewno coś się pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarcioooo Zgłoś #28 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam. Mam takie tytanie związane z immobilizerem. a chodzi o to czy da się jakoś sczytać kod pin z kluczyka. A dlatego się pytam bo niedawno zakupiłem Passata, leczy tylko miał 1 kluczyk. I chciałbym dorobić drugi. A potrzebuję tylko tego kodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam. Mam takie tytanie związane z immobilizerem. a chodzi o to czy da się jakoś sczytać kod pin z kluczyka. A dlatego się pytam bo niedawno zakupiłem Passata, leczy tylko miał 1 kluczyk. I chciałbym dorobić drugi. A potrzebuję tylko tego kodu. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21394&highlight=kodowanie+kluczykahttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1543&highlight=kodowanie+kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #30 Napisano 22 Stycznia 2011 Jeżeli kiedyś się wszystkie otwierały to zamek masz do naprawy-w tych w których nie działąją-na 99%.Może to być także wadliwa instalacja elektryczna w gumowej osłonie pomiędzy karoserią a drzwiami lub co gorsza-zamoknięty moduł.To także jest powiązane z oświetleniem wewnętrznym.Podepnij najlepiej na początek VAG i sprawdź jakie błędy wywali-bo napewno coś się pokaże. Drzwi ze środka jak nacisnę guzik na drzwiach się wszystkie otwierają tylko z kluczyka nie wszystkie a konkretnie tylko kierowcy się otwierają Co do modułu gdyby to był on to czy trzeba go wymienić czy wystarczy osuszenie? światło wróciło do normy i działa jak powinno. Co do vaga muszę kabelek pożyczyć i wtedy coś dalej kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #31 Napisano 22 Stycznia 2011 Drzwi ze środka jak nacisnę guzik na drzwiach się wszystkie otwierają tylko z kluczyka nie wszystkie a konkretnie tylko kierowcy się otwierająCo do modułu gdyby to był on to czy trzeba go wymienić czy wystarczy osuszenie? światło wróciło do normy i działa jak powinno. Co do vaga muszę kabelek pożyczyć i wtedy coś dalej kombinować. Załatw kabel i sprawdź Skoro światło powróciło to może być zawilgocony moduł.Przeważnie wystarczy osuszenie bądź naprawa skorodowanej instalacji elektrycznej.Ale jak powiedziałem-załatw kabel i podepnij VAG,zobacz co pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #32 Napisano 22 Stycznia 2011 ok dzięki jak z vag-iem załatwię to będę dalej medytował i się dopytywał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t1omek Zgłoś #33 Napisano 15 Lutego 2011 Hej koledzy, mam również problem z zakodowaniem pilota ale w seat toledo 2000r pilot 433MHz w kluczyku. Moduł komfortu ładnie łączy się z Vagiem, mogę odczytać błędy kasować itp. (Jest błąd o uszkodzonym zamku kierowcy). Jednak po wejściu w adaptację w kanale )) wpisuje zero zapisz, nic się nie zmienia, również w kodowaniu nie mogę zmienić pozycji zapisania pilota bo ciągle wraca do 1. W blokach pomiarowych adres 013 pokazuje że nie ma zaprogramowanych pilotów próbowałem dwa piloty i nic. Wie ktoś czemu Vag nie może zapisać wartości do sterownika? Dzieje się tak we wszystkich dostępnych programach. Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 15 Lutego 2011 Hej koledzy, mam również problem z zakodowaniem pilota ale w seat toledo 2000r pilot 433MHz w kluczyku. Moduł komfortu ładnie łączy się z Vagiem, mogę odczytać błędy kasować itp. (Jest błąd o uszkodzonym zamku kierowcy). Jednak po wejściu w adaptację w kanale )) wpisuje zero zapisz, nic się nie zmienia, również w kodowaniu nie mogę zmienić pozycji zapisania pilota bo ciągle wraca do 1. W blokach pomiarowych adres 013 pokazuje że nie ma zaprogramowanych pilotów próbowałem dwa piloty i nic. Wie ktoś czemu Vag nie może zapisać wartości do sterownika? Dzieje się tak we wszystkich dostępnych programach. Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc. bo pewnie nie masz pełnej wersji VAGa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t1omek Zgłoś #35 Napisano 16 Lutego 2011 Vaga mam oczywiście z witaminką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paczeslaw Zgłoś #36 Napisano 11 Maja 2011 Witam. A możecie mi powiedzieć czy ten moduł komf. ma możliwość odbioru sygnału radiowego z pilota? - VAG NUMBER: 1JO 959 799 R KOMPONENT: 3A ZENTRAL-SG KOMF. 0001 I jeśli jest taka opcja, to jak zaprogramować kluczyk vagiem skoro dostałem tylko 1 (jeden) kluczyk, bez kodu do immo ani pinu klucza ani tego plastikowego kluczyka do dorobienia? Sam scyzoryk, dwu-guzikowy, nieco zjechany, nawiasem mówiąc Oczywiście pomijam wyjęcie licznika (przynajmniej na chwile obecna). Pozdrawiam Piotrek Dane mojej Niuni: VW, Passat, B5 3B, 1999 [modelowy 2000], 1,9 TDi. Kod na kluczyku (sam nie wiem, czy to ważne) - HL0 1J0 959 753 A, 433 mHz. Kluczyk bez diody, bateria wymieniona, synchronizacja nieudana [bez vaga klikanie, przekrecanie kluczyka itd.] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartCh Zgłoś #37 Napisano 13 Maja 2011 (edytowane) Cytat:Napisał BartCh Witam Koledzy powiedzcie mi jaki kolor powinna mieć dioda w pilocie po naciśnięciu guzika? Bo wydaje mi się że kiedyś miała inny a teraz mam czerwony (wcześniej pomarańczowy). I druga rzecz czemu nie mogę otworzyć wszystkich drzwi z pilota. Kiedyś 2 razy naciskałem i się otwierały wszystkie a teraz nie chcą i nie zawsze się jeszcze podświetlenie w środku włącza. Dodam tu że 2 pilot który leżał sobie spokojnie w szufladzie też tak samo działa. I jak zakodować otwieranie wszystkich drzwi? Oryginalnie dioda jest czerwona,ale jak chcesz to możesz nawet niebieską założyć Jeżeli kiedyś się wszystkie otwierały to zamek masz do naprawy-w tych w których nie działąją-na 99%.Może to być także wadliwa instalacja elektryczna w gumowej osłonie pomiędzy karoserią a drzwiami lub co gorsza-zamoknięty moduł.To także jest powiązane z oświetleniem wewnętrznym.Podepnij najlepiej na początek VAG i sprawdź jakie błędy wywali-bo napewno coś się pokaże. Cytat:Napisał BartCh Drzwi ze środka jak nacisnę guzik na drzwiach się wszystkie otwierają tylko z kluczyka nie wszystkie a konkretnie tylko kierowcy się otwierają Co do modułu gdyby to był on to czy trzeba go wymienić czy wystarczy osuszenie? światło wróciło do normy i działa jak powinno. Co do vaga muszę kabelek pożyczyć i wtedy coś dalej kombinować. Załatw kabel i sprawdź Skoro światło powróciło to może być zawilgocony moduł.Przeważnie wystarczy osuszenie bądź naprawa skorodowanej instalacji elektrycznej.Ale jak powiedziałem-załatw kabel i podepnij VAG,zobacz co pokaże. Jak by ktoś miał podobny problem jak ja miałem to już sprawę rozwiązałem I tu będziecie może zdziwieni ale za tą sprawę był odpowiedzialny akumulator. Tak akumulator silnik odpalał ale siły nie miał żeby wszystkie drzwi otworzyć z pilota W moim wypadku wymiana akumulatora pomogła (niestety był na wykończeniu nie ładował się). Pozdrawiam Edytowane 13 Maja 2011 przez BartCh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JancioX Zgłoś #38 Napisano 19 Sierpnia 2011 Witam, ja mam takie pytanie trochę odbiegające od tematu (przepraszam za to). Jak zrobić tak, żeby po naciśnięciu na pilocie przycisku otwierania włączały się światła w środku i po chwili płynnie gasły? Wiem, że da się tak zrobić tylko nie wiem jak, czy to się robi za pomocą VAGa, czy jakoś inaczej? Jak za pomocą VAGa to jaki jest najlepiej kupić kabel? (jestem amatorem w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #39 Napisano 19 Sierpnia 2011 Odpowiednie ustawienie włączników świateł , z przodu lampka pośrodku z tyłu nad drzwiami. Kombinuj nasz tylko trzy pozycje . Myślę że wiesz o co chodzi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 19 Sierpnia 2011 Witam, ja mam takie pytanie trochę odbiegające od tematu (przepraszam za to). Jak zrobić tak, żeby po naciśnięciu na pilocie przycisku otwierania włączały się światła w środku i po chwili płynnie gasły? Wiem, że da się tak zrobić tylko nie wiem jak, czy to się robi za pomocą VAGa, czy jakoś inaczej? Jak za pomocą VAGa to jaki jest najlepiej kupić kabel? (jestem amatorem w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość) musisz odpowiednio ustawić przełącznik na środkowej lampce podsufitki z przoduhttp://ac.moto.net.pl/1510/a/lampka%20podsufitki%20bora.jpg musi być w lewo do końca ten przełącznik wtedy powinny się zapalać światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach