Jericho Zgłoś #441 Napisano 6 Listopada 2014 I słychać tylko na lekkim mrozie.U mnie slychac sporadycznie buczenie w fazie rozgrzewania sie silnika, ale to buczy wtedy dodatkowa pompa powietrza SAI. Zalacza sie na pare sekund. Jest ona dosc duzej mocy, bo zawsze delikatnie wahnie obrotami i sie swiatla przygasą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #442 Napisano 6 Listopada 2014 To tez mam...ale to chrobotanie to co innego bo trwa do momentu az obroty spadna do 800. Potem jest normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #443 Napisano 6 Listopada 2014 To tez mam...ale to chrobotanie to co innego bo trwa do momentu az obroty spadna do 800. Potem jest normalnie.Hmm. A jak dodasz lekko gazu na 1000-1100rpm to tez slychac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #444 Napisano 6 Listopada 2014 Jak silnik.odpale.to mam 1100-1200 obrotow Jak.jest.zimny rzecz.jasna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #445 Napisano 6 Listopada 2014 Pasek napędowy osprzętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #446 Napisano 6 Listopada 2014 Jak silnik.odpale.to mam 1100-1200 obrotowNie zrozumiales mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #447 Napisano 6 Listopada 2014 na ciepłym silniku (po opadnieciu obrotów do 800 jak i po osiagnieciu temp 90st.) jest cichutki nic nie brzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #448 Napisano 6 Listopada 2014 Pasek napędowy osprzętu. Jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #449 Napisano 6 Listopada 2014 na ciepłym silniku (po opadnieciu obrotów do 800 jak i po osiagnieciu temp 90st.) jest cichutki nic nie brzeczyTo ja juz nie wiem co to Moze dzwiek sie przenosi skądś? Nagraj filmik i wrzuc na y2e. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #450 Napisano 7 Listopada 2014 @Jericho...teraz.przy plusowych temperaturach nie ma tego.dzwieku....pojawia sie tylko jak.jest tak okolo -3 stopnie. I jest tylko na zimnym silniku - po odpaleniu zimnego auta obroty sa w granicach 1200 i wtedy to slychac caly czas przez jakies 40 sekund az do.momentu jak.silnik zlapie pare stopni i obroty spadna do 800...wowczas juz jest cisza. Jak.temperatura spadnie i pojawi sie ten.dzwiek to nagram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #451 Napisano 7 Listopada 2014 Obroty zaczynaja spadac rowno po 75sek, i 15sek pozniej wynosza 800. Przez pierwsze ok 30-40sek u mnie cos glosno pracuje, ale nie wazne czy cieplo czy zimno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #452 Napisano 7 Listopada 2014 @Jericho...no może i 75 sek na oko podałem wartosc. U mnie tylko na mrozie i wtedy kiedy silnik pracuje na 1200 obrotów. Pozniej problemu nie ma. No nic...czekam na mrozy i jade do warsztatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #453 Napisano 8 Listopada 2014 (edytowane) Wy normalnie ślepi k..wa jesteście. Już trzeci raz piszę, że to pasek napędowy osprzętu. Gdy zimno może głośno zgrzytać, dźwięk ten może też przechodzić w pisk. Aby to sprawdzić wystarczy czymś w rodzaju WD40 psiknąć na pierwsze kółko z góry które się widzi a po którym ten pasek chodzi. Jeśli dźwięk ucichnie, to wiadomo. Możesz to sprawdzić, albo możecie dalej ciągnąć bezowocny dialog nie zwracając uwagi na wypowiedzi innych i zastanawiając się cóż to może być. Ja bym najpierw wyeliminował tą najprostrzą przyczynę, ale jak chcesz. Edytowane 8 Listopada 2014 przez maxiKaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziko55 Zgłoś #454 Napisano 8 Listopada 2014 Witam kupiłem passata z rok temu i w najbliższym tyg będę wymieniał olej a poprzedni właściciel podawał mi jaki olej wlewał zawsze, tylko już nie pamiętam jaki doradzi mi ktoś ?? . Silnink 1.8T B+G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #455 Napisano 8 Listopada 2014 Witam kupiłem passata z rok temu i w najbliższym tyg będę wymieniał olej a poprzedni właściciel podawał mi jaki olej wlewał zawsze, tylko już nie pamiętam jaki doradzi mi ktoś ?? . Silnink 1.8T B+G Motul xcess 5w40 lub motul xclean 5w40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #456 Napisano 10 Listopada 2014 Witam kupiłem passata z rok temu i w najbliższym tyg będę wymieniał olej a poprzedni właściciel podawał mi jaki olej wlewał zawsze, tylko już nie pamiętam jaki doradzi mi ktoś ?? . Silnink 1.8T B+G http://castroledge.pl/products/oil-selector http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=1152 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #457 Napisano 10 Listopada 2014 @Ziko55 zrob najpierw plukanke...a potem zalej 5w30 lub 5w40...motule sa klase wyzej koszt plukanki to okolo.30 zl preparatem LiquiMolly. Robi sie ja przy wymianie.oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariusz Zgłoś #458 Napisano 12 Listopada 2014 kurde panowie czytając wasze posty to już nie wiem co mam robić... Mam przejechane 205 tys passat 1.8 t + LPG i mam castrola 5w40 (jak się nie mylę, ale raczej nie) sprawa wygląda tak że przejechałem na tym oleju jakieś 8 tyś i planuje wymienić na inny z rodziny 10w40 z tym że już nie wiem na jaki bo planowałem na castrola ale ze względu na to co piszecie o nagarze zastanawiam się nad mobilem. z tym że już teraz to zupełnie nie wiem czy to dobry pomysł bo nie chciałbym żeby mi silnik stanął. Macie jakieś rady co do oleju jaki mogę zalać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #459 Napisano 12 Listopada 2014 Ja mam prawie 250kkm przebiegu,i też mam lpg,i po kupnie w tamtym roku przechodziłem na synetyk 5w40,a poprzedni właściciel zalał 10w40,jak na razie po zmianie wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariusz Zgłoś #460 Napisano 13 Listopada 2014 ale który wybrać? i czemu tak wszyscy chcą na ten pełny syntetyk? ma jakieś lepsze właściwości po za tym że jest rzadszy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach