sebam Zgłoś #21 Napisano 6 Grudnia 2008 To wtedy zaś hamulce do roboty i odpowietrzania jak odepniesz przewody, żeby belke pod pache zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 6 Grudnia 2008 wiem, odpowietrzanie hamulców to 5 min roboty liczę tylko że mi się nie ukręci żaden przewód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #23 Napisano 6 Grudnia 2008 liczę tylko że mi się nie ukręci żaden przewód A no właśnie. Ja wolałem nie ruszać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #24 Napisano 6 Grudnia 2008 Ja tez miałem tuleje z pierwszego montażu. Po odkręceniu śrub same wypadły Więc może też nie będziesz miał takiego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 6 Grudnia 2008 jeśli mają wypaść to tylko gumy, a kielichy zostaną nie urządza mnie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #26 Napisano 7 Grudnia 2008 jeśli mają wypaść to tylko gumy, a kielichy zostaną nie urządza mnie to No miałem na mysli ta calość, nie sama tuleje wokół ktorej jest guma. Po prostu wypadło Specjalnie czekałem u mechanika, żeby zobaczyć jak on to wyciąga, no niestety nie bylo mi to dane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #27 Napisano 7 Grudnia 2008 Wypadła mu guma z tulejką na śrube w środku, a tuleja na zewnątrz gumy (te uszy co pokazał ormowiec) zostały w belce i nie mogły wypaść, te uszy właśnie potem trza wybić, wyrżnąć itd.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #28 Napisano 7 Grudnia 2008 jeżeli wypadłaby kompletna tuleja, nierozwarstwiona, to prawdopodobnie gniazda w belce byłyby już tak wyrobione, wytłuczone że belka powinna iść do wymiany, no chyba ze to "papierowe" tuleje były... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #29 Napisano 7 Grudnia 2008 Przewody oczywiście nie do odkręcenia bez zrywania nakrętek także w tygodniu jadę do serwisu, nie chce już mi się z tym pieprzyć kupiłem tulejki lemfordera, myślę że na następne 15 lat będzie spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #30 Napisano 7 Grudnia 2008 jeżeli wypadłaby kompletna tuleja, nierozwarstwiona, to prawdopodobnie gniazda w belce byłyby już tak wyrobione, wytłuczone że belka powinna iść do wymiany, bingo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #31 Napisano 15 Grudnia 2008 Właśnie wygrałem walkę z tulejami u mnie, Zeszło mi w sumie 10 godzin z przerwami wybrałem wariant wyciągnięcia całej belki z auta. Obylo się bez ofiar w przewodach hamulcowych. Przewody od strony nadwozia dały się bez problemu odkręcić Trudniej było wcisnąć nowe tuleje niż wybić stare. Parę fotek: a teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość :::stasio::: Zgłoś #32 Napisano 4 Stycznia 2013 Cześc kolego, dzięki ze zamiściłes zdiecia. Dzis też chciałem poradzić sobie z tym problemem niestety nie udało mi sie, chociaz kolejnośc miałem taka sama jak na zdieciach(nie wymontowywałem osi ). Nie wiem jak wcisnac te nowe tuleje, próbowałem gwintem scisnąc w otworze ale guma sprężynuje a po rozkreceniu tulejki wypadaja. Moze uda sie jak belke podgrzeje palnikiem a now czesci wrzuce do zamrazalnika???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiu23 Zgłoś #33 Napisano 4 Stycznia 2013 Najlepsze wyjście.Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 4 Stycznia 2013 Samą śrubą która opiera się o gumę na pewno nie wciśniesz tulei, ona ma tylko pomagać. Najtrudniej jest załapać "początek", tak żeby tuleja wchodziła równo. Natomiast jak już Ci się to uda to potem idzie jak po maśle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #35 Napisano 4 Stycznia 2013 da radę bez podgrzewania belki i zamrażania tulei. wystarczy pręt gwintowany, grube podkładki i ewentualnie druga osoba do korygowania czy równo wchodzą tuleje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #36 Napisano 4 Stycznia 2013 ja sam to zrobiłem bez grzania i chłodzenia wybiłem starą wziąłem stary kołnierz który został obróciłem odwrotnie by się stykał z nowym i biłem młotkiem nic nie sprężynowało bo uderzenie szło po krawędziach oczywiście nowa tuleja posmarowana olejem dla poślizgu bez użycia śrub i podkładek zrobione na samochodzie nie wyjmowałem belki z pod auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #37 Napisano 12 Lutego 2013 Na allegro za około 140 zł są ściągacze do tych tulei. Bardzo uprzyjemniają pracę. >> KLIK << Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angger Zgłoś #38 Napisano 19 Lutego 2013 A te tuleje to jakiej firmy polecacie? Lemforder, swag, meyle, febi? czy to nie ma różnicy? i tak wszystko chińskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 19 Lutego 2013 Polecam Lemfordera... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #40 Napisano 19 Lutego 2013 Ja mam swaga od 3 lat i nic się nie dziej złego z nimi także polecam choć na pewno lemfolder jest lepszy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach