The_Saint Zgłoś #41 Napisano 19 Lutego 2013 Ja mam febi od paru lat i też daje radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #42 Napisano 19 Lutego 2013 ja parę lat temu założyłem lema i ostatnio na przeglądzie miły pan zwrócił mi uwagę że jedna tuleja zaczyna mieć mały luz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #43 Napisano 22 Lutego 2013 ja parę lat temu założyłem lema i ostatnio na przeglądzie miły pan zwrócił mi uwagę że jedna tuleja zaczyna mieć mały luz...Jest wytłumaczenie Byliśmy u jednego mechanika i podmienił nam tuleje. Bo ja niby 4maxy kupowałem, i już cztery lata minęło i nic złego się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #44 Napisano 22 Lutego 2013 moje gleba pewnie przyczyniła się do szybszego zużycia tych tulei... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grandi Zgłoś #45 Napisano 23 Lutego 2013 Teraz tylko TRW lem przeniósł fabryki do chin , można trawić jeszcze czeskie czy słowackie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angger Zgłoś #46 Napisano 26 Lutego 2013 Dużo tu jest o wybijaniu starych, a powiedzcie jak jest z nabijaniem nowych? Czy one powinny ciężko wchodzić i trzeba je wbijać? Czy mogą się ruszać tzn obracać dookoła własnej osi po założeniu w belkę? Chodzi mi o to czy przed skręceniem śrubą muszą pasować ciasno czy są luźne i można nimi obracać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #47 Napisano 26 Lutego 2013 Czy one powinny ciężko wchodzić i trzeba je wbijać? Czy mogą się ruszać tzn obracać dookoła własnej osi po założeniu w belkę?Chodzi mi o to czy przed skręceniem śrubą muszą pasować ciasno czy są luźne i można nimi obracać? powinny wchodzić ciężko ale ich nie wbijesz. trzeba je wprasować... przeczytaj temat od początku do końca, wszystko w nim jest opisane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angger Zgłoś #48 Napisano 27 Lutego 2013 powinny wchodzić ciężko ale ich nie wbijesz. trzeba je wprasować... przeczytaj temat od początku do końca, wszystko w nim jest opisane... Dzięki, ale co powiesz o tulejach które już wprasowane dają obracać się ręką? Czy to jest OK? Czy muszą siedzieć ciasno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #49 Napisano 27 Lutego 2013 Chodzi mi o to czy przed skręceniem śrubą muszą pasować ciasno czy są luźne i można nimi obracać? W żadnym wypadku nie mogą sie obracać... ....muszą wejść ze sporym oporem (bez wprasowania też się da). Jeśli nowe sztuki wpadają jak śliwka w ... to albo są wadliwe albo ucho w belce nadgniło i stąd ten luz. Ważne aby dokręcić tuleje na dociążonym aucie czyli na kołach, w przeciwnym razie zbyt szybko oberwie się guma w tuleji. Usytuowanie przetłoczeń tulei też jest ważne, jeśli się obracają to albo spłaszczamy tuleje aby zwiększyć ich średnice albo punkowo przyspawujemy do belki albo wymieniamy belkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angger Zgłoś #50 Napisano 27 Lutego 2013 Dzięki Lebow, musiały być wadliwe bo się obracały, po wymianie na inne jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro0912 Zgłoś #51 Napisano 17 Października 2014 Witam muszę wymienić belkę w moim b2. Akurat udało się kupić belkę z b3, potrzebuję wiedzieć jak ustawić nowe tuleje, najlepiej zdjęcie albo rysunek. Stare były chyba z lewej zewnętrzna uchem w stronę tyłu wewnętrzna odwrotnie, z prawej chyba tak samo, może ktoś potwierdzić, że tak ma być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach