Skocz do zawartości
Gość siwekj

Tuleje metalowe -tył-

Rekomendowane odpowiedzi

To wtedy zaś hamulce do roboty i odpowietrzania jak odepniesz przewody, żeby belke pod pache zabrać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem, odpowietrzanie hamulców to 5 min roboty :) liczę tylko że mi się nie ukręci żaden przewód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
liczę tylko że mi się nie ukręci żaden przewód

 

A no właśnie. Ja wolałem nie ruszać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez miałem tuleje z pierwszego montażu. Po odkręceniu śrub same wypadły :D Więc może też nie będziesz miał takiego problemu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli mają wypaść to tylko gumy, a kielichy zostaną :/ nie urządza mnie to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli mają wypaść to tylko gumy, a kielichy zostaną :/ nie urządza mnie to :)

 

No miałem na mysli ta calość, nie sama tuleje wokół ktorej jest guma. Po prostu wypadło :D Specjalnie czekałem u mechanika, żeby zobaczyć jak on to wyciąga, no niestety nie bylo mi to dane :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypadła mu guma z tulejką na śrube w środku, a tuleja na zewnątrz gumy (te uszy co pokazał ormowiec) zostały w belce i nie mogły wypaść, te uszy właśnie potem trza wybić, wyrżnąć itd.... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wypadłaby kompletna tuleja, nierozwarstwiona, to prawdopodobnie gniazda w belce byłyby już tak wyrobione, wytłuczone że belka powinna iść do wymiany, no chyba ze to "papierowe" tuleje były...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewody oczywiście nie do odkręcenia bez zrywania nakrętek :D także w tygodniu jadę do serwisu, nie chce już mi się z tym pieprzyć :) kupiłem tulejki lemfordera, myślę że na następne 15 lat będzie spokój :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeżeli wypadłaby kompletna tuleja, nierozwarstwiona, to prawdopodobnie gniazda w belce byłyby już tak wyrobione, wytłuczone że belka powinna iść do wymiany,

 

bingo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wygrałem walkę z tulejami u mnie, Zeszło mi w sumie 10 godzin z przerwami :D wybrałem wariant wyciągnięcia całej belki z auta. Obylo się bez ofiar w przewodach hamulcowych. Przewody od strony nadwozia dały się bez problemu odkręcić :) Trudniej było wcisnąć nowe tuleje niż wybić stare. Parę fotek:

 

im000046bd3.jpg

im000047vo0.jpg

im000049gm7.jpg

im000050lz5.jpg

im000063nf5.jpg

im000066wn1.jpg

im000071gw5.jpg

im000072xm1.jpg

im000073qi3.jpg

 

a teraz :piwo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość :::stasio:::

Cześc kolego, dzięki ze zamiściłes zdiecia. Dzis też chciałem poradzić sobie z tym problemem niestety nie udało mi sie, chociaz kolejnośc miałem taka sama jak na zdieciach(nie wymontowywałem osi ). Nie wiem jak wcisnac te nowe tuleje, próbowałem gwintem scisnąc w otworze ale guma sprężynuje a po rozkreceniu tulejki wypadaja. Moze uda sie jak belke podgrzeje palnikiem a now czesci wrzuce do zamrazalnika????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze wyjście.Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samą śrubą która opiera się o gumę na pewno nie wciśniesz tulei, ona ma tylko pomagać. Najtrudniej jest załapać "początek", tak żeby tuleja wchodziła równo. Natomiast jak już Ci się to uda to potem idzie jak po maśle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da radę bez podgrzewania belki i zamrażania tulei. wystarczy pręt gwintowany, grube podkładki i ewentualnie druga osoba do korygowania czy równo wchodzą tuleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sam to zrobiłem bez grzania i chłodzenia wybiłem starą wziąłem stary kołnierz który został obróciłem odwrotnie by się stykał z nowym i biłem młotkiem nic nie sprężynowało bo uderzenie szło po krawędziach oczywiście nowa tuleja posmarowana olejem dla poślizgu bez użycia śrub i podkładek zrobione na samochodzie nie wyjmowałem belki z pod auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na allegro za około 140 zł są ściągacze do tych tulei. Bardzo uprzyjemniają pracę. >> KLIK <<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te tuleje to jakiej firmy polecacie?

 

Lemforder, swag, meyle, febi?

 

czy to nie ma różnicy? i tak wszystko chińskie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Lemfordera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam swaga od 3 lat i nic się nie dziej złego z nimi także polecam choć na pewno lemfolder jest lepszy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności