pat_kdb Zgłoś #21 Napisano 24 Lutego 2010 Panowie a ja od 2 miesiecy mam taki problem z ABS, że nie swieci kontrolka, a czasem (ostatnio coraz czesciej) przy malutkiej predkosci wlancza mi sie własnie ABS. jest to meczace juz powoli. Znajomy obstawia czujnik,a vag nic niewykazał.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny110 Zgłoś #22 Napisano 24 Lutego 2010 A czytał kolega posta od początku?!Dokładnie tak jak napisali wcześniej przeczyść czujniki ABS przy kołach i powinno pomóc.Jak nie to jeszcze kabelki sprawdź od nich. Napisz czy pomogło! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_kdb Zgłoś #23 Napisano 24 Lutego 2010 jutro to bedziemy robic. czytalem post czytalem:). Dzis pomiar Vagiem nowym nie wykazął żadnego błędu prócz sporadycznego błedu czujnika temepratury silnika. Zatem jutro przy okazji wkladania nowego przegubu od razu się poczysci. i Dam znac co i jak:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_kdb Zgłoś #24 Napisano 26 Lutego 2010 4 abski przeczyszczone, przeplukane nawet plynem do czyszczenia gazników i nic to nie dało. Zwykly taki vag na lapka nic niepokazuje. Czy zostaje mi wizyta u zawodowców? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 26 Lutego 2010 a łączy się z ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_kdb Zgłoś #26 Napisano 26 Lutego 2010 (edytowane) dzispodpialem polskiego Vaga - i zmierzylismy predkosc przy jezdzie. przednie kolo pasazera do 6 km/h niereagowalo. i wyczyscilem pozniej pilniczkiem nagar.........i problem ustał. Piepsze mechaników - od dzis ufam bardziej temu forum Edytowane 1 Marca 2010 przez pat_kdb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maxos23 Zgłoś #27 Napisano 18 Marca 2010 Witam. pomoc jest potrzebna. mam paska 98r 1.9tdi i wczoraj wymienialem przegub + zawieszenie. po zmontowaniu wszystkiego mam takie objawy: kontrolka od abs sie pali caly czas i przy mocniejszym hamowaniu lekko dziala abs,ale bardzo slabo. Prosze o porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
royal90 Zgłoś #28 Napisano 19 Marca 2010 Witam. pomoc jest potrzebna. mam paska 98r 1.9tdi i wczoraj wymienialem przegub + zawieszenie. po zmontowaniu wszystkiego mam takie objawy: kontrolka od abs sie pali caly czas i przy mocniejszym hamowaniu lekko dziala abs,ale bardzo slabo. Prosze o porady. człowieku przecież w tym temacie ze 100 razy było o tym mówione!!! ciężko przelecieć 2 strony???? wystarczy przeczyścić zębatkę czujnika absu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #29 Napisano 19 Marca 2010 Należy jeszcze prawidłowo wcisnąć czujnik,chodzi o odległość czujnika od koronki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #30 Napisano 19 Marca 2010 tak, czy siak, tytuł tematu mówi sam za siebie ... albo przegub do du.... albo przy wymianie naruszony został czujnik, no chyba, że ktoś go całkowicie urwał Najpierw sprawdzić czy czujnik jest dobrze osadzony, czy jest czysty, czy "koronka" przegubu jest czysta, a jeśli to i to OK, to przegub do podmianki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #31 Napisano 4 Lipca 2010 witam ja mam takie pytanie. czy jak smar wydostaje sie z pod gumy przegłubu to cos musze robic czy moge spac spokojnie. bo bylem na stacji diagnostycznej z zawieszeniem i koles mi powiedzial ze mam oslone przeglubu ta gumowa do wymiany ale w domu sam ja ogladalem i ona jest jak nowa nie jest peknieta tylko od waskiej strony smar sie wydostal czy to cos groznego ja sie na tym nie znam i prosze o pomoc was. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HubeRRo Zgłoś #32 Napisano 4 Lipca 2010 i ona jest jak nowa nie jest peknieta tylko od waskiej strony smar sie wydostal czy to cos groznego ja sie na tym nie znam i prosze o pomoc was. Jej, musisz dokładnie sprawdzić tą osłonę, mocno, ale ostrożnie rozciągając fałdy gumy. Przy dużej prędkości, siła odśrodkowa wyciśnie smar przez każdą, nawet najmniejsza dziurkę. Jeśli jesteś pewien, że wywala pod zaciskiem, to spróbuj ją mocniej zacisnąć. Jeśli nie da rady, to kup jakąś nową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krayesny Zgłoś #33 Napisano 21 Lipca 2010 Witam wszystkich serdecznie.Chcalbym poprosic kolegow o porade w sprawie mojego passata.A wiec przypadek jest bardzo skomplikowany.Mieszkam w usa i posiadam passata b5 v6 2.8.problem moj polega na tym ze jadac predkoscia pomiedzy 58 a 60 mil/h nastepuje jakies klikanie stycznika,ktore dobiega z okolicy ponizej wlacznika swiatel i w tym samym momencie samochod tak jakby zaczyna przyhamowywac na przednie prawe kolo.Czasami tez zapala sie na moment kontrolka ESP.Kiedy jade mniej lub wiecej niz 60 m/h wszystko jest ok.Mysle,ze moglo to sie zaczac po wymianie przegubow prawie rok temu,ale nie jestem pewien.Tutejsi mechanicy rozkladaja rece,a do serwisu nie chce oddawac bo wymienia mi polowe auta i skasuja odpowiednio.Dzieki za jakiekolwiek porady.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #34 Napisano 21 Lipca 2010 czujniki ABS przy kołach do sprawdzenia, ogólnie wyglada to na jakiś problem z ESP. Próbowałeś wyłączyć ten system i pojeździć bez? Te klikanie to być, może nie przekażnik tylko pompa ABS. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #35 Napisano 21 Lipca 2010 Witam wszystkich serdecznie.Chcalbym poprosic kolegow o porade w sprawie mojego passata.A wiec przypadek jest bardzo skomplikowany.Mieszkam w usa i posiadam passata b5 v6 2.8.problem moj polega na tym ze jadac predkoscia pomiedzy 58 a 60 mil/h nastepuje jakies klikanie stycznika,ktore dobiega z okolicy ponizej wlacznika swiatel i w tym samym momencie samochod tak jakby zaczyna przyhamowywac na przednie prawe kolo.Czasami tez zapala sie na moment kontrolka ESP.Kiedy jade mniej lub wiecej niz 60 m/h wszystko jest ok.Mysle,ze moglo to sie zaczac po wymianie przegubow prawie rok temu,ale nie jestem pewien.Tutejsi mechanicy rozkladaja rece,a do serwisu nie chce oddawac bo wymienia mi polowe auta i skasuja odpowiednio.Dzieki za jakiekolwiek porady.Pozdrawiam. do sprawdzenia błędy i czujnik prawego koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ad3k Zgłoś #36 Napisano 21 Lipca 2010 Witam Czytam ten temat i widze ze wiekszosc fomurowiczów ma problem podczas małej predkości. Ja mam troche inna sytuacje. Jakis czas temu wymienialem łożysko przedniego prawego koła. Od tamtej pory podczas jazdy przy wyższch predkosciach (120 - 140 km/h) nagle wlacza mi sie bład ABS i zaswiecaja sie kontrolki ABS i ASR. Jesli jezdze wolniej - po miescie - jest wszystko OK. Bylem kilkakrotnie u mechanika który wymieniał mi łozysko i twierdzi ze problem jest w ustawieniu odpowiedniej odległosci czujnika od czegoś tam. Tyle ze tak jak pisalem wyzej - problem wystepuje przy wiekszych predkosciach i nie moge po każdej małej korekcie tej odległości jechać sie przewieźć.. Przez to trwa to już dość długo (jezdze do niego raz na jakis czas) i mimo kilku przestawień odleglosci ciągle to samo. Czy mechanik ma racje, że wystarczy ustawić czujnik na odpowiednią odległość? A może to jest problem z mechanicznym uszkodzeniem czujnika czy kabla? passat 1.9 TDI AJM 1999 115KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadek Zgłoś #37 Napisano 14 Grudnia 2010 Witam.Ja odswieze troche temat. Wczoraj mialem mala kolizje ale nie o to chodzi bo chcialbym zeby ktos mi wyjasnil czy takie zachowanie abs jest dobre. Jade po drodze oczywiscie jak na taka pore droga nie jest czarna lecz biala (juz po wyborach samorzadowych) czyli lezy snieg a pod sniegiem lod, naciskam hamulec i zalaczaja mi sie abs-y, slysze jak przeskakuja pedal hamulca skacze mi pulsacyjnie a samochod mi zamiast hamowac jedzie dalej (badz sie slizga) puszczam pedal i hamulec nie odskakuje tylko dalej przeskakuje, naciskam go mocniej a samochod dalej do przodu, czyli tak jakby nie reagowal ze naciskam mocniej. Pytanie czy takie dzialanie abs-u jest normalne?? czy poprostu samochod mi sie slizgal po tym lodzie i dlatego nie hamowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziunek893 Zgłoś #38 Napisano 27 Marca 2011 witam,ja mialem problem z kontrolka,przy chamowaniu i skrecaniu wlaczala sie kontrolka abs,po podlaczeniu do kompa(ale jak blad wyskoczyl,bo inaczej nie dalo sie zlokalizowac bledu)okazalo sie ze czujnik abs uszkodzony.Wymienilem czujnik i jak narazie kontrolka sie nie wlancza,ale delikatnie pulsuje przy mniejszej predkosci jak sie hamuje.I teraz pytanie czy ktos wie jaka ustawic wlasnie czujnik abs by dzialal poprawnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #39 Napisano 27 Marca 2011 WitamCzytam ten temat i widze ze wiekszosc fomurowiczów ma problem podczas małej predkości. Ja mam troche inna sytuacje. Jakis czas temu wymienialem łożysko przedniego prawego koła. Od tamtej pory podczas jazdy przy wyższch predkosciach (120 - 140 km/h) nagle wlacza mi sie bład ABS i zaswiecaja sie kontrolki ABS i ASR. Jesli jezdze wolniej - po miescie - jest wszystko OK. Bylem kilkakrotnie u mechanika który wymieniał mi łozysko i twierdzi ze problem jest w ustawieniu odpowiedniej odległosci czujnika od czegoś tam. Tyle ze tak jak pisalem wyzej - problem wystepuje przy wiekszych predkosciach i nie moge po każdej małej korekcie tej odległości jechać sie przewieźć.. Przez to trwa to już dość długo (jezdze do niego raz na jakis czas) i mimo kilku przestawień odleglosci ciągle to samo. Czy mechanik ma racje, że wystarczy ustawić czujnik na odpowiednią odległość? A może to jest problem z mechanicznym uszkodzeniem czujnika czy kabla? passat 1.9 TDI AJM 1999 115KM wyciąg czujnik wyczyść i wsadź z powrotem wyczyść też wieniec na przegubie na którym działa czujniki a mechanik ma racje ---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:24 ---------- witam,ja mialem problem z kontrolka,przy chamowaniu i skrecaniu wlaczala sie kontrolka abs,po podlaczeniu do kompa(ale jak blad wyskoczyl,bo inaczej nie dalo sie zlokalizowac bledu)okazalo sie ze czujnik abs uszkodzony.Wymienilem czujnik i jak narazie kontrolka sie nie wlancza,ale delikatnie pulsuje przy mniejszej predkosci jak sie hamuje.I teraz pytanie czy ktos wie jaka ustawic wlasnie czujnik abs by dzialal poprawnie przekręć trochę podnieś go metoda prób i błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #40 Napisano 27 Marca 2011 witam, podłączę się- próbowałem wyjąć czujnik ABS z przodu i nie wiedząc jak to zrobić przekręciłem go w lewo tak ok. 45* i niestety nie udało się . udało się natomiast spierniczyć ABS i teraz kontrolka się świeci i abs nie działa:( czy zepsułem czujnik i jak go wyjąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach