Skocz do zawartości

HubeRRo

  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O HubeRRo

  • Urodziny 24.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowiny /k Kielc

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Dziś z samego rana wyrwałem z mojego pojazdu turbinę... Co prawda zeszło mi ponad 2 godziny, ale obyło się bez rozkręcania kolektorów i innych przyległości. Gość od regeneracji mnie pocieszył, zaoszczędziłem na wyjęciu turbawki (i późniejszym montażu) oraz na tym, że w porę ją wyjąłem. Miała na tyle duży luz, że wirnik zaczął się blokować o obudowę, co skutkowało brakiem mocy poniżej 2200RPM. Kilkukrotne 'butowanie' (zalecane w takich sytuacjach przez mechaników) tymczasowo poprawiłoby osiągi, bo łopatki wirnika zaczęłyby się wywijać do wewnątrz. Turbo by się coraz ładniej kręciło, łapiąc coraz większy luz poprzeczny, do momentu, w którym uszczelniacze powiedzą dość! Po tym, regeneracji turbiny, byłaby najmniej kosztowną naprawą...
  2. Z całym szacunkiem, kolego, ale czy kiedykolwiek widziałeś w/w sytuację na oczy?? Chłopak nie podał opisu sytuacji w jakiej to się dzieje, począwszy od temperatur, przez dźwięki wydawane przez układ przy kręceniu, po wahania obrotów silnika, a Ty wyskakujesz z tak 'wyczesaną' usterką, że płakać się chce... tiger83p podaj proszę więcej szczegółów, jakiś opis słowno-muzyczny całej sytuacji. Pisząc, że raz działa, a raz nie, niewiele można wywnioskować...
  3. Rozłożyłem prawy przedni zacisk hamulca, bo mi się zapiekł... Wewnętrznej okładziny praktycznie nie było, z tłoczka też niewiele zostało. Czekam na nowy (używany) zacisk a przy okazji klocki i płyn wymienię...
  4. Kolego, na zdjęciach turbiny widać olej, który dostaje się do dolotu przez odmę - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Normalna przypadłość w naszych autach. Zdjęcia silnika, to nic innego jak syf pozostawiony przy niedbałej wymianie filtra oleju. Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie coś wycieka, wytrzyj wszystko dokładnie i obserwuj... Poczytaj co VW pisze na ten temat... 'Zużycie' 1litra oleju na 1000km (tysiąc kilometrów) można uznać za normę! To nie jest wada, nowe silniki tam mają!!!
  5. HubeRRo

    Dobre uczynki na drodze

    Spoko, żaden problem.Podstawa dobrych kabli, to dobre zaciski, nie plastikowe czy alu, tylko całe z miedzi. Obie szczeki zacisku muszą przewodzić prąd. Kable z dowolnego sklepu z elektroniką, jak Cię stać kupujesz grube, 100% Cu w osłonie z silikonu. Jak ma być taniej, to troszkę cieńsze, aluminium pokryte miedzią w grubej osłonie z PCV. Łączenie kabli z zaciskami to tylko i wyłącznie lutowanie! Palnik + cyna + topnik = zero strat na łączeniach!!! Takimi kabelkami jak mam, czyli 2x4m po 25mm2 można przesyłać do 160A bez przerwy, lub nawet 500A nie dłużej niż 10 sekund. To wystarczy, żeby odpalić większość ciężarówek!
  6. Właśnie wróciłem z garażu... Pasio ma wymienione wszystkie wahacze, przegub, osłonę drugiego przegubu i oba łożyska przednich kół. Do tego wyczyściłem tarcze i zaciski z syfu którymi były oblepione. Jutro ustawianie zbieżności, dokręcenie 'ułożonego' zawieszenia i zamontowanie osłon pod skrzynią i silnikiem. Edit: I jeszcze wymieniłem czujnik ABSu na nowy, bo stary niekiedy łapał zwarcie..
  7. HubeRRo

    Dobre uczynki na drodze

    Ja z racji tego że mam 4 metrowe kable zrobione z przewodów do wzmacniaczy (25mm2) nawet nie pakuje, tylko leżą gotowe w bagażniku... Tylko dziś użyte 3 razy!
  8. Witam, to normalny objaw na wolnych obrotach. Przy 1000RPM wpada w rezonans jak chcesz wiedzieć.Otwórz drzwi kierowcy i powoli dodawaj gazu, usłyszysz, jak w pewnym momencie rura chce wyskoczyć z mocowań!
  9. Dziś kurier przytaszczył komplet wahaczy Master Sport do mojego Pasia. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu pakować Lemfordera, skoro przez ostatni rok zrobiłem około 8000km! Muszę zacząć więcej jeździć, bo auto korzenie pod blokiem zapuści...
  10. Bez świateł dziennych, to będzie bardzo krótko spisywało...Niestety, ale 'doświetlanie' dnia takimi żarówkami jest dość kosztowne!
  11. Wczoraj zmajstrowałem do pasia żarówki led oświetlające wnętrze. Z przodu jest 2x9 + 24 ledów, z tyłu 2x12. Do zrobienia: 4 x drzwi i oświetlenie rejestracji. Rano oddałem tacie kluczyki od Pasia, z jego auta na 'F' wyciekł płyn chłodniczy...
  12. Dziś, posprzątałem na podszybiu, odmalowałem podstawę akumulatora i zapakowałem tam zupełnie nową Vartę Silver Dynamic 85Ah. Jestem gotów na arktyczne mrozy! W międzyczasie, przegoniłem odkurzacz po wnętrzu Pasia.
  13. Dzisiaj wymieniłem zwykłe H7 na Tungsramy +90%; wymieniłem żarówki wstecznego, były 2x21W teraz jest 2x35W. Na koniec wyczyściłem kolektor dolotowy, ile tam było syfu...
  14. Jej, musisz dokładnie sprawdzić tą osłonę, mocno, ale ostrożnie rozciągając fałdy gumy. Przy dużej prędkości, siła odśrodkowa wyciśnie smar przez każdą, nawet najmniejsza dziurkę. Jeśli jesteś pewien, że wywala pod zaciskiem, to spróbuj ją mocniej zacisnąć. Jeśli nie da rady, to kup jakąś nową.
  15. Przerabiać świateł nie wolno, ale za to można światła 'dodać'! Ja tak zrobiłem, tzn wykorzystałem żarówki i klosze od długich. Połączyłem wszystko tak, że żarówki świecą w połączeniu szeregowym, przez co dają około 35-40% światła (w porównaniu do połączenia równoległego). Sterowanie z przełącznika świateł - ' dzienne' działają tylko w pozycji '0'. Oczywiście światła długie włączają się normalnie. Byłem z nimi na przeglądzie, wszystko ok, przy rutynowej kontroli drogowej, też nie było problemów. Takie rozwiązanie widziałem wcześniej w kilku Audicach (A6 i A8) ale tam były wymienione żarówki w długich na jakieś 20W.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności