piterx30 Zgłoś #101 Napisano 11 Sierpnia 2014 Qdlik , odpalanie mam z palca i przyzwyczaiłem się . Ważne aby po wymianie wróciły te obwody do których w tej chwili prąd nie dociera . Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #102 Napisano 11 Sierpnia 2014 Moim zdaniem to nie wina WD. Ale mogę się mylić. A co do kostek, ja kiedyś kupiłem najtańszą kostkę jaka była w sklepie. Działała chyba z miesiąc. Więc kupiłem drugi raz taką samą kostkę, i od razu założyłem przekaźnik. Działa do tej pory bez problemu (czyli jakieś 7 lat) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterx30 Zgłoś #103 Napisano 12 Sierpnia 2014 Panowie , samochód odebrany kostka wymieniona. Wszystko wróciło do normy czyli są światła dmuchawa wycieraczki i ogrzewanie tylnej szyby. Od razu zauważyłem że światła święcą o wiele jaśniej - duży plus. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sugestie :-) Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kain047 Zgłoś #104 Napisano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Witam! Musze odgrzac 2 letniego schabowego bo niestety jeszcze swoich tematów zakladac nie moge...ale do rzeczy. Dzisiaj po przekreceniu kluczyka stacyjki stała sie rzecz dziwna.Kontrolki od ladowania i hamulca itp sie zaswiecily jak gdyby nigdy nic po czym po przekreceniu kluczyka w START wszystko zgaslo.doslownie.Kontrolki radio a nawet przebieg na wyswietlaczach(passat b3 GT 2.0 2E '91 MFA).Powertowalem forum i baardzo wiele wskazuje wlasnie na kostke stacyjki.Ale zastanawia mnie jedna rzecz:dlaczego licznik przebiegu wyswietla mi losowe poł-cyferki? Czy to ma faktycznie zwiazek z kostka?? EDIT: Od momentu kupna autka nie dziala np ogrzewanie szyby tylnej mimo ze kazdy element z osobna jest sprawny (przekazniki,ciaglosc obwodów,wlacznik) jedak po zlozeniu w calosc...jakos nie dziala.Zdarza sie że kierunkowskaz w lewo sie nie uruchomi,dosc czesto nie dzialaja awaryjne,a swiatła mijania...no swiecic swieca jakos tam(one ponoc do najwspanialszych nie należa) ale za to ori przeciwmglowe to widac wylacznie w nocy...w dzien to prawie nie widac ze sie wogole swieca nawet jak sie stoi przed autem. Edytowane 17 Czerwca 2016 przez kain047 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #105 Napisano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Może to by problem z kostką stacyjki, ale patrząc na pozostałe problemy bardziej obstawiał bym problemy z akumulatorem, masą, lub dzieją się cuda w skrzynce bezpieczników. Zaczął bym od pomiaru akumulatora i sprawdził masę (sprawdził też połączenie do rozrusznika i alternatora). Edytowane 18 Czerwca 2016 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kain047 Zgłoś #106 Napisano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Wiec tak: Moja historia z tym autem to sie zaczela juz od poczatku malo kolorowo...po zakupie i sprowadzeniu go do domu jakies 100km okazalo sie ze na drugi dzien polowa rzeczy>>ktore jeszcze wczoraj dzialaly<<Dzisiaj juz nie chce...Auto szarpalo,mialo problemy z odpalaniem,a jak juz odpalilo to potrafilo w polowie drogi zdechnac na amen.Do tej pory wymienilem:Kable WN,świece,kopułkę,palec,filtr powietrza i paliwa(ten ostatni byl tak zapchany ze po zdjeciu weza paliwo wybuchlo mi w twarz...) Akumulator jest nowiutki ma 3 dni Centra 62Ah,rozrusznik wymienialem na inny(od czasu wymiany autko zaczelo normalnie odpalac),alternator rownież przepatrzony przy okazji szukania ładowania,okazalo sie ze szczotek regulatora napiecia zostalo...niewiele.Wiec zostały wlutowane nowe bo nikt nie polecal wymiany regulatora na tanszy niz jest ori bosch)Ładowanie 14,4V. Juz od samego poczatku auto mialo jakies...przeblyski problemow elektrycznych.Ale ostatnio zaczely sie nawarstwiac. Gdzie znajduja sie wszystkie masy? Edytowane 19 Czerwca 2016 przez kain047 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #107 Napisano 19 Czerwca 2016 (edytowane) gniazda skrzynki bezpiecznikow.pdf Tutaj masz opis skrzynki bezpieczników. Sprawdź co Ci nie działa i poszukaj jak to jest połączone. Skoro akumulator nowy to może klemy? Ja miałem kiedyś podobne cuda gdy były założone klemy "lakierowane" na złoto: nie przewodziły i działy się cuda. Sprawdź napięcie dotykając klemy a nie wyprowadzeń akumulatora. I sprawdź czy masa od akumulatora dobrze łączy się z karoserią: często w tym miejscu gnije i nie ma wtedy dobrego połączenia z karoserią. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidzx9r Zgłoś #108 Napisano 1 Stycznia 2017 Hej drodzy forumowicze. Nie wiem gdzie się podpiąć i pod jaki temat. Sprawa dotyczy radia i stacyjki. Wszystko podłączone tak jak należy radio startuje po przekręceniu kluczyka tak jak powinno być lecz mam z tym problem, bo przy każdym ruchu kierownicy ginie mi prąd w radiu. Tak samo jest gdy są zapalone swiatła pojazdu przy otwartych drzwiach brzęczyk daje sygnał, że nie zgasiliśmy świateł i w tym momencie ruszam kierownicą i ten brzęczyk raz brzęczy a raz nie w zależności jak ruszam kierownicą. Nie mam pojęcia co to jest dlatego tu pytam. Druga sprawa to wspomniana stacyjka. Gdy radio jest włączone i dotknę lekko kluczyk ginie prąd w radiu wspomnę od razu, że kluczyk ma luz w stacyjce gdy ruszam nim w poprzek płaskiej powierzchni. Czy ktoś ma na to jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #109 Napisano 2 Stycznia 2017 Ewidentnie kostka stacyjki, bez kluczyka wciśnij zamek stacyjki a zrozumiesz jej działanie. Kupuj nową, tylko nie taką za pięć złoty i wymieniaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidzx9r Zgłoś #110 Napisano 3 Stycznia 2017 Kolego Lebow wiem, że znacie się na pewno lepiej niż ja tylko nie rozumiem co ma kostka do ruchów kierownicy? Jak to działa, że kostka działa razem z ruchem obrotowym kierownicy? Co do zamka to jak to zrobić bez kluczyka co należy wcisnąć? U mnie jak kluczyk w stacyjce to wkład lata na wszystkie strony hehe. Co do kostki to napewno poleci ori z aso nie cierpię chińszczyzny bo na tańszej części oszczędzisz ale za to wymieniasz co troche więc inwestycja nieopłacalna. To czyli mam rozumieć, że z kierownica i wszystko w niej jest wporządku tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #111 Napisano 3 Stycznia 2017 Wciskasz bębenek zamka, czyli zamiast kluczyka używasz palca i wciskasz nim zamek w kierunku kolumny kierownicy i wtedy załączy się radio...to wciśniecie to pierwszy stopień stacyjki, dopiero kolejne przekręcenie uruchamia zapłon. Prawdopodobnie masz takie luzy właśnie w bębenku kluczyka że każdy ruch kierownicy powoduje rozłączania się kostki stacyjki. Jeśli sama kostka nie załatwi sprawy to trzeba będzie pomyśleć jak zmniejszyć dystans miądzy bębenkiem a kostka lub wymienić bębenek zamka (inny kluczyk). Nie mam tylko pojęcia czy jest dość proste jak np. wymiana zamka w drzwiach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kain047 Zgłoś #112 Napisano 11 Stycznia 2017 Zgadzam sie z kolegą lebowem.Po wymianie stacyjki (wkładu) wszystkie problemy z paleniem,z przerywaniem silnika i z tymi dziwnymi krzaczkami ustały.Nie zawsze winna jest kostka. Swoja drogą zeby zdjąć bebenek stacyjki,no to trzeba sie nagimnastykować z ta przeklęta tulejką.Ale z racji nieposiadania tego sciagacza ani klucza ani niczego,wyjąłem cały środek z kolumny kierowniczej (razem z tym korpusem z kostka i cała stacyjką)odkręcajać tylko dół kolumny od krzyżaka przy scianie grodziowej.Potem po wyjęciu wybiłem ją na imadle.Wygodniej sie chyba nie da... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidzx9r Zgłoś #113 Napisano 26 Stycznia 2017 Też będę musiał coś z tym zdziałać bo mam dość. Teraz urlopik 12 dni więc tam zajrzę. Na sam początek wymienię kostkę jak nie poskutkuje to trzeba będzie skoczyć do VW i niech dorabiają bębenek pod kluczyk. Do Fiata Punto ostatnio dorobili bez problemu mam nadzieję, że tu też da radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach