dragonforce222 Zgłoś #21 Napisano 15 Listopada 2010 Jak coś to ja mam i mogę ją śmiało komuś sprzedać. kostka jest z passata z opisu, w bdb stanie i rzecz jasna z kluczykiem, jak coś to PW Pozdrawiam!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #22 Napisano 15 Listopada 2010 Ja do siebie kupiłem miesiąc temu oryginalną w ASO ale do dziś jej nie założyłem. Nijak nie mogę zbić tego wielowypustu. wyjęcie kolumny kierownicy i walenie 2kg młotkiem nic nie dało. Tylko jej rant zniszczyłem. Może mógłby ktoś pokazać jakim ściągaczem to robił? Kolego a nie lepiej rozkrecic jedna śrubę przy krzyzaku pomiedzy hamulcem a sprzegłem przy kolumnie kierownicy i ta co trzyma cała stacyjke na imbus. Według mnie o wiele łatwiej, szybciej a w dodatku bez uzywania młotka (niemajac oczywiscie sciagacza) roboty co najwyzej na pół godz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #23 Napisano 15 Listopada 2010 wyjęcie kolumny kierownicy i walenie 2kg młotkiem nic nie dało Czegoś tu nie rozumiem-Skoro wyjąłeś kolumnę to już walić nie musiałeś, kostka jest na jednym wkręcie do którego jest dostęp po wyjęciu właśnie kolumny, jeśli oczywiscie cgodzi o kostkę a nie stacyjcę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiślaq Zgłoś #24 Napisano 16 Listopada 2010 Właśnie dostęp do tego wkręta jest dopiero po ściągnięciu obudowy stacyjki. A bez zbicia tej tulei się nie da. http://allegro.pl/kostka-stacyjki-vw-golf-polo-t4-passat-seat-oryg-i1290674845.html Tak jak na fotkach w tej aukcji. Otwór na wkręt jest widoczny dopiero po zdjęciu obudowy. Jakiego najlepiej sciągacza do tego użyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #25 Napisano 16 Listopada 2010 To masz czyba jakas inna ta kolumnie i stacyjke. Bo w wiekszosci tak jak i u mnie da sie tam dojsc cienkim srubokretem bez najmniejszego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #26 Napisano 16 Listopada 2010 Jakiego najlepiej sciągacza do tego użyć? Jak masz kolumnę wyjęta to daj sobie spokój ze ściągaczem-ostatnio w "leroju" widziałem dość niedrogie i sprytnie skonstruowane ściągacze....ale............ Musisz dojść śrubowkrętem, ,nie jest idealnie ale jest dojście,wkrętak musi być dość cienki krzyżakowy, ale jeszcze mniejszym płaskim też jest możliwość wykręcenia śrubki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #27 Napisano 16 Listopada 2010 Właśnie dostęp do tego wkręta jest dopiero po ściągnięciu obudowy stacyjki. A bez zbicia tej tulei się nie da. Jakiego najlepiej sciągacza do tego użyć? zerknij na posta: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=34145&highlight=wymiana+stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1278 Zgłoś #28 Napisano 16 Listopada 2010 Co do kostek to polecam firmy MEYLE u mnie w mieście kosztuje 40zł nie do popsucia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #29 Napisano 18 Listopada 2010 (edytowane) Jak masz kolumnę wyjęta to daj sobie spokój ze ściągaczem Święta racja. Właśnie dostęp do tego wkręta jest dopiero po ściągnięciu obudowy stacyjki. A bez zbicia tej tulei się nie da. Poniżej masz link -post nr 12 Mnie wystarczył cieniutki płaski śrubokręt , który na końcu lekko wykrzywiłem- 30 minut roboty i jedno piwko http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4373 Edytowane 18 Listopada 2010 przez kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszekp Zgłoś #30 Napisano 19 Listopada 2010 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=40577&stc=1&d=1290201185 Można dojść cienkim śrubokrętem. ---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 22:34 ---------- Od początku: http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=40578&stc=1&d=1290202729 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=40581&stc=1&d=1290203348 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=40580&stc=1&d=1290203081 U mnie przyczyną okazało się zwarcie - przewody idące od wentylatora chłodnicy dotykały rozrusznika (po przetarciu izolacji). Kostka stacyjki okazała się najdelikatniejszym punktem i dlatego przepalała się. W ciągu 4-5 miesięcy wymieniłem 4 kostki a po zaizolowaniu tych przewodów mam spokój ponad pół roku i na najtańszej kostce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #31 Napisano 20 Grudnia 2010 Witam po raz kolejny. Miesiąc temu wymieniłem kostkę i mój wybór padł na najtańszą Topran i już nie działa, dlatego chciałbym kupić oryginalną. Czy kostka z tej aukcji jest naprawdę oryginalna?? http://moto.allegro.pl/kostka-stacyjki-vw-golf-polo-t4-passat-seat-oryg-i1377611652.html Koleś z aukcji twierdzi że to ta sama co bym dostał w serwisie. Dzwoniłem do serwisu i tam chcą 106zł. Bardzo będę wdzięczny za ustalenie czy kostka z aukcji jest oryginalna. Nie ukrywam że zależy mi na czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #32 Napisano 20 Grudnia 2010 Tes mam taka ale kupowana w sklepie i na pewno jest oryginalna bo ma znaczek VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2010 Tes mam taka ale kupowana w sklepie i na pewno jest oryginalna bo ma znaczek VW Myślisz że jak ma znaczek to jest oryginalna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #34 Napisano 20 Grudnia 2010 Gadałem ze znajomym Gościem co ma sklep takze jest to pewne.Mam taka sama. Moja kosztowała 55zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #35 Napisano 20 Grudnia 2010 A ja mam wątpliwości. W warunkach gwarancji napisano: "Każda kostka objęta jest gwarancją na 12 miesięcy na podstawie dowodu zakupu- faktury VAT lub paragonu. Jedynym warunkiem udzielenia gwarancji jest udokumentowany montaż w warsztacie mechaniki samochodowej. " Dowcip polega na tym, że jak sam założysz to gwarancji nie masz, jak pojedziesz do elektryka to w tej samej cenie ci założy swoją z gwarancją i się nie narobisz. Dla mnie to dziwny warunek i chyba nie do końca zgodny z prawem. Ja bym nie kupował. Poszukaj na forum opinię o kostce febi. Nie jest chyba zła i kosztuje mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #36 Napisano 20 Grudnia 2010 Bierz i zakładaj ją idiota posłuchajem się ojca i w tamtym tyg za wymianę kostki i czujnika halla zapłaciłem 340 zł weź a tak za kostkę góra 90 i za czujnik 80 pytałem w sklepie założenie bezcenne już nigdy nie pojade do mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #37 Napisano 20 Grudnia 2010 Bierz i zakładaj ją idiota posłuchajem się ojca i w tamtym tyg za wymianę kostki i czujnika halla zapłaciłem 340 zł ... trochę zapłaciłeś. Nie mówię, że ma to zrobić mechanik tylko zwracam uwagę na niekorzystne warunki gwarancji. Albo kostka jest dobrej jakości i sprzedający nie musi się obawiać zwrotów, albo to chińska podróba i sprzedający rżnie głupa z wymianą w serwisie. Przy takich warunkach równie dobrze można zlecić naprawę u elektromechanika.Ja tam kupiłbym febi za 23zł i sam wymienił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #38 Napisano 20 Grudnia 2010 (edytowane) mi nawet przez chwilę nie przeszła myśl o wymianie u mechanika. Jak warunkiem gw jest udokumentowany montaż w warsztacie to nie ma sprawy... nie takie rzeczy się załatwiało. slawekm65, zobaczę co będą mieli w sklepie a tą aukcje chyba odpuszczę (75zł) i zobaczę febi ... Któryś kolega wyżej polecał Meyle co Wy na to?? Może zrobię fotki podczas wymiany i zamieszczę na forum z opisem jak nie powinno się wymieniać kostki Edytowane 20 Grudnia 2010 przez Alex360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #39 Napisano 20 Grudnia 2010 mi nawet przez chwilę nie przeszła myśl o wymianie u mechanika. Jeśli nie masz wspomagania kierownicy to wymiana kostki jest prosta, ale twój rocznik już chyba seryjnie miał takie wyposażenie. Na forum był już temat wymiany kostki dokładnie przerobiony, tak więc materiał jest bogaty. I na koniec drobna uwaga. Jeśli w twoim przypadku możliwe jest wyjęcie kolumny kierownicy poprzez rozpięcie jej na krzyżaku przy pedałach to w mojej opinii jest to najlepszy sposób wymiany kostki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #40 Napisano 21 Grudnia 2010 Jeśli w twoim przypadku możliwe jest wyjęcie kolumny kierownicy poprzez rozpięcie jej na krzyżaku przy pedałach to w mojej opinii jest to najlepszy sposób wymiany kostki. Zgadza się. Po rozpięciu krzyżaka wszystko mamy na wierzchu i elegancko wymieniamy. Najważniejsze, aby starannie złożyć krzyżak na powrót, bo może być niespodzianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach