Skocz do zawartości

kain047

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kain047

  • Urodziny 20.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KRS

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. o 2E,w obydwóch rydwanach mam ten sam silnik.
  2. Tak tak,ja pytałem odnośnie drugiego auta które jest „fabryką”. Gdzie to konkretnie na bloku pisze?To znaczy jest napisane:)
  3. Hmm teraz to już jestem pewny że to było przekładane-po dokładniejszych ogledzinach sytuacji, Qdlik może mieć racje. W 2e przelew do zbiorniczka wyrównawczego idzie z górnego węża do chłodnicy-a tutaj idzie osobny wąż z króćca czyli ktoś faktycznie może szukał czemu nie działa...coś tam-a troche rzeczy nie działa-i przerzucił calość z czujnikiem z b4 i to z klimatyzacją podejrzewam. Teraz do mnie dotarło-jeżeli zakładałem klimatyzacje własnoręcznie i nie wymieniłem czujnika z niebieskiego na szaro-biały-ale jednak klima dmucha jak należy to...?Do czego ten czujnik?
  4. Wygląda to mniej wiecej tak,sprawdziłem wiazke dokąd mogłem okiem sięgnąć i wiazka jest cala tzn nie cieta i nie wyglada żeby tu miały być 2 dwupinowe czujniki. Pytanie nastepne: Czujnik spalania stukowego-czy jego pozycja przykrecenia na bloku ma znaczenie,tzn czy jest skierowany kablem w góre czy w dół? I czy jego uszkodzenie będzie miało bezpośredni wpływ na prace silnika na benzynie i na gazie? Chyba założe osobny temat związany z tym czterobutem,bo z każdą przegladnietą rzeczą pytań nie ubywa,a wrecz się mnożą...
  5. Hmm im głębiej w las tym więcej drzew... No i wszystko by sie zgadzało bo tak dokładnie jest w FWD którego posiadam. A w czterobucie jakies cuda.Ale w sumie ręki nie dam że tam nie było coś rzeźbione bo wogóle w króćcu mam 2 czteropinowe z żółtym paskiem i od dołu zatkane trzecim czarnym. Kostka nie wyglada na rzeźbioną z drugiej strony...
  6. I jeszcze ostatniarzecz chyba...jak to jest z tymi czujnikami w króćcu wody? Wiem skąd inąd że Vagi są bardzo czułe na kolory.I tak w moim fwd sa 2 dwupinowe niebieski i czarny.Natomiast turaj mam 1 czteropinowy z żółtym paskiem. Samochód nie pokazuje żadnej temperatury a po nagrzaniu do...no właśnie ile? zanim sie wentylator wlaczy- zaczyna mrugać kontrolka temperatury płynu. Jest gdzieś jakaś rozpiska albo...jakaś zasada jakie kolory powinny być do jakich silników(i pewnie roczników)?
  7. No dokładnie takie sa:) Moj Passek z kwietnia 92’ roku tzn wnioskuje że polift-włączniki szyb w uchwytach a nie w drzwiach. Czyli powinny być takie zaciski jak ten niebieski ze zdjecia?
  8. W awd tylne zaciski to Girlingi? Same zaciski pasują z syncro do zwykłej belki? Bo w moim fwd mam z tyłu tarcze i zaciski jakieś masywniejsze niż normalnie,natomiast w tym nowym nabytku mam wogole 2 różne zaciski-jeden z linką wchodzącą od dołu a w drugim od boku jakoś. Linku hamulcowe(recznego) takie same jak w fwd?
  9. Witam! Jako że nabyłem drogą kupna drugą betrójkę.1992 rok,2.0 8V CL Syncro. Kupiłem go w sumie za bezcen wiec troche rzeczy jest w nim do wymiany. Czym tak ogólnie różni się wersja Syncro od wersji FWD poza napędami i wydechem w stosunku do przednionapędówki? Interesuje mnie najbardziej zawieszenie przód(tuleje,łączniki sworznie itp ,hamulce,łożyska,cały układ ABSu,maglownica.
  10. Do sprzęgła kompresora, tak? Hmm wtyczka do kompresora jest wpieta,a sygnał bezpośredni do wystartowania sprzegła ma sie pojawić na pinie MK ze sterownika to znaczy że trzeba ten sygnał doprowadzić do kompresora i ma działać:)
  11. Czyli rozumiem że to jest sygnał DLA serownika że układ klimatyzacji został uruchomiony i teraz sterownik steruje wiatrakami tak?
  12. z 2e ale z b4 Najbardziej mnie interesuje co steruje wentylatorem ? Bo przy zakladaniu klimatyzacji zastepujemy wiazke wentylatorow inną-tą ze sterownikiem wentylatorów.”Stara” wiazka jest zasilana ze skrzynki z bezpiecznikami.a nowy sterownik jest zasilany prosto z aku i mase ma prosto z aku.Czyli winny byłby sterownik? Ma ktoś może pinout do tego sterownika? co to jest T2 T3 X itp Rozwiazałem problem doraźnie- za skrzynka z bezp. w kabinie znalazłem jeszcze jedną niepodłączoną kostkę: białą dwupinową-kable czerwony grubszy i czarny z białym paskiem.Metoda dedukcji doszedłem że skoro nie ma w czerwonym zasilania to raczej powinno tam być-i okazuje sie że to właśnie ten czerwony ktory leci do kostki termowłacznika w chlodnicy. Natomiast drugi kabel w tej kostce to wyjscie ze sterownika pin MK. I tu pytanie kolejne: co to za MK i dlaczego sygnal z MK zmierzony miernikiem to jakies 3V i opada do 0?No i do czego w be czworkach ta kostka jest wpięta??
  13. Wczoraj poskładałem cały układ i niestety po ogrzaniu auta do 110st wg zegarow wentylator ani drgnął! Pacjent to: 1991 Passat GT 2E 8V wiazka plus cale flaki z pod maski z Passata b4( wersja zesterownikiem wentylatorów) pierwsza myśl uwalony czujnik w chlodnicy ale okazuje sie że w ogóle nie ma we wtyczce do czujnika zasilania!A chyba powinno być non stop zasilanie , nie? niezależnie od silnika i kluczyka w stacyjce. Wentylator wstaje wylacznie wtedy gdy podam 12v w kostce czujnika w chlodnicy na kabel czerwony z białym paskiem.Reszta cisza. W sterowniku zasilanie jest,bezpiecznik jest dobry,ciągłość obwodu pomiedzy wtyczka sterownika (dużą)a wtyczkami do czujnika temp też jest ok. Pomocy bo już nie mam pomysłu jak to ugryźć...
  14. zabrałem sie w końcu za składanie wiazek z b4 i znowu schodki- zostało mi 4 wtyczki lecace z wiązki z pod maski do skrzynki bezpiecznikowej: 1: biała 2 piny -gruby czerwony i czarny z białym paskiem 2: żólta 1kabel czarny z białym paskiem 3:niebieska na 2piny ale tylko 1 brazowy kabel 4:czarna wraz z szarą po 1 pinie brązowy z białym przechodzące w brazowy z niebieskim Na pozostałe znalazłem juz miejsce.
  15. w zasadzie to juz nieaktualne,bo w międzyczasie jak czekałem na odpowiedź,pokopałem jeszcze w necie i okazało sie że pan który to zapewniał mnie przy sprzedaży że wiązka na pewno pochodzi z B3 2.0 tak na prawde pochodzi z jakiegoś diesla.Także jednak nie jest wszystko jedno benzyna a diesel. Jako że wiązki z b3 w ładnym stanie nie mogłem ogarnąć poskładam wszystko na wiązkach z b4,poza tym kompresor i przewody już i tak mam na r134.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności