Skocz do zawartości

piterx30

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piterx30

  • Urodziny 04.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Panowie , samochód odebrany kostka wymieniona. Wszystko wróciło do normy czyli są światła dmuchawa wycieraczki i ogrzewanie tylnej szyby. Od razu zauważyłem że światła święcą o wiele jaśniej - duży plus. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sugestie :-) Piotr
  2. Qdlik , odpalanie mam z palca i przyzwyczaiłem się . Ważne aby po wymianie wróciły te obwody do których w tej chwili prąd nie dociera . Pozdr.
  3. Dzisiaj dzwoniłem do ASO Skoda Wimar i cena kostki to 146 zł . W tej chwili samochód odstawiłem do mechanika - niestety .Większość rzeczy robię sam , ale muszę mieć do środy gotowe auto stąd ten pośpiech. Kostka to Febi , ale zobaczymy może nie taki diabeł straszny Trochę tym WD podlałem , może po tym języczku ściekało centralnie do kostki . Dam znać jutro jak odbiorę auto . Pozdrowionka Panowie
  4. Danek dzięki za poradę , jutro podjadę do hurtowni i zakupię Contact Spray . Tylko pytanie czy to faktycznie zadziała, kostka jest zabudowana w obudowie . Może wspomogę odparowanie jeszcze sprężonym powietrzem . Mam tylko nadzieje że ta cała awaria to faktycznie ta kostka . Z drugiej strony objawy na to wskazują i fakt iż wcześniej nic takiego się nie działo do czasu WD40 : Panowie jeszcze pytanie o oryginalne wkł. stacyjek z allegro po ok 60 zł. Kupował ktoś ? Warto zamówić Pozdrawiam Piotr
  5. Panowie odkopię trochę temat. Streszczę co i jak. Pasek ma założony start z palca ( jeszcze w germani) więc kostka wiadomo padnięta. Ostatnio starter coś szwankował ginęło napięcie lub spadało do 6 V. Wczoraj przejrzałem połączenie startera i znalazłem nadpalony styk w bezpieczniku , który jest dodany do obwodu . Wszystko złożyłem do kupy ale coś mnie podkusiło aby popsikać do stacyjki WD40 . Nie powiem zdrowo podlałem ( wiem moja głupota) . Dziś po odpaleniu brak : dmuchawy , wycieraczek , ogrzewania szyby , jednej strony świateł Ogólnie cyrk . Przekaźnik 18 nie dostaje chyba napięcia , jak zewre styki jest dmuchawa i reszta . Długimi też mogę włączyć dmuchawę . Podejrzewam ze WD robi tam zwarcia , próbowałem sprężonym powietrzem wydmuchać ale efekt mizerny . Jest szansa że to świństwo odparuje ? Wkłąd stacyjki zamawiam oryginał i będę wymieniał ale trochę gorąco i chciałem parę dni odwlec. Stąd moje pytanie z tym odparowaniem. Pozdr Piotr
  6. Raf dzięki za info . Relingi odpadają , będę jechał 200 km . Myślałem że jadąc na działkę wezmę paletę na dodatkowy opał :-) Jutro jeszcze pomierzę centymetrem krawiecki ( taki znalazłem ) i dam znać dla potomnych. Pozdrawiam Piotr
  7. Tylko jest problem, bo z tyłu będzie będą siedziały osoby . Więc chodzi mi tylko o bagażnik bez składania siedzeń. Ze złożonymi to wiem ze tam jest ok2 m. Europalete wiozłeś z rozłożonymi ? Pozdr
  8. Panowie trochę odkopię temat. Czy do kombi wejdzie europaleta standard. 80/120cm? Potrzebuję przewieżć pustą . Bagażnik jest długi tylko zgubiłem taśmę do zmierzenia? Ktoś przewoził lub zna długość bagażnika ?
  9. Myślę że regeneracja zamknie się w kwocie wartości samochodu., lub jego znacznej części. Nie obraź się ale widać na portalach ile nasze auta są warte :-) Tylko używana skrzynia , samego mechanizmu nikt raczej Ci nie sprzeda. Pozdr.
  10. To co pokazujesz i się spaliło - to bezpiecznik świec żarowych podgrzewacza płynu. Te trzy przewody wystające z wtyczki idą do świec umieszczonych w podgrzewaczu. Niezłe tam zwarcie miałeś. Przewód podciśnienia odczepił się od zaworka i tam bym szukał . Nie ma on nic wspólnego z twoim zwarciem w obrębie przekażniko-bezpiecznika . Na Alleee kupisz używkę i bezpiecznik paskowy . Tylko musisz ogarnąć te zwarcie. Skoro zgasł to najprawdopodobniej pociągnął jakieś bezpieczniki i przekaźniki dodatkowo. Samochód do elektryka lub do kogoś kto ogarnie temat .Po opisie zdjęć widzę ze sobie nie poradzisz. Powodzenia Piter
  11. Tak. Ale w prawym jest inna osłona ze względu na grubszą półoś . Zwróć na to uwagę przy zakupie. Pozdr
  12. Bierz coś większego np. 72 Ah . różnica pomiędzy mniejszym a większym to max. 40-50 zł . Sam jak szukałem to patrzyłem na niskobudżetowe za 220 zł . a kupiłem Vartę B. Dynamic 72 AH za 260 zł . W oryginale miałem aku. które przyjechało z samochodem razem z Niemiec - Centro . Jest to Bosch do stacji servisowych. Moje aku miało prawie 10 lat( data wybita 04,04) i dopiero teraz dostało zadyszki . Empire bierz coś powyżej 60 AH . Teraz nawet firmowe aku. nie słyną z wytrzymałości . Mam nadzieję że mój pośmiga z 5 lat
  13. Panowie w moim pasku również pojawiło się sciąganie na lewą stronę. Wymieniłem silentblock tylny w wahaczu i swożeń , miały luz. sciaganie nie ustapiło. Przy okazji wymiany lewego przgubu zew. , wyszło iż wewnetrzny lewy przegub rozsypał się i to dosłownie. Przegub Pascala nie wytrzymał 15 tys km. Syf jaki mało. Pękł wianek w którym są osadzone kulki . Szkoda ze nie zrobiłem fotek.
  14. Panowie to mój GT to jakis wyjatkowy golas : - wspomaganie kierownicy - ABS - MAF - szyberdach - słoneczniki - prawe lusterko elktryczne. - dogrzewanie silnika świec. żarowymi - głośniki w drzwiach przód-tył Reszta rzeczy to manual Pozdrawiam Piotr
  15. Dzięki simon za info i fotki . Rozumiem że czujnik jest w tym miejscu pod hakiem do hol. Dzięki Pozdrawiam Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności